Website feedback & bugs

Ik heb op die plek zelf niets ingesteld maar vermoed dat de weer widget automatisch de aankomende bestemming overneemt? Die heb ik vorige week in mijn profiel toegevoegd: SkiWelt

@Soost Probleem nu opgelost?

MAND!

Nee helaas, nog steeds dezelfde foutmelding. Dit zegt de console:

null

@Soost Thanks, probleem gevonden en gefixed.

MAND!

Is nu opgelost idd. Top!

Dikke paniek hier!! Het sneeuwt als een dolle en ik kan mijn profielfoto niet aanpassen van zomer naar winter editie. Bij wijzigen pas ik de foto aan (zowel in Firefox als Safari geprobeerd). Druk op bevestigen en krijg confirmatie dat de aanpassing gedaan is…Echter blijft die kale bruine kop terugkomen.

@HN65 Heb m even met een snelle fix opgelost. Je kan nu een nieuwe winterse foto instellen.

MAND!

Dank @Yo-han dat is snel! Helaas lukt het nog niet (probeer ook vanaf verschillende locaties foto te laden). Mogelijk is het een esthetisch probleem mijnerzijds. :-D

@HN65 Was misschien iets te snel. Fix staat nu echt live :P

MAND!

Nope, helaas. Cookies verwijderd, uitgelogd etc.etc. Maar lukt niet. Groeten, The Red Dot

Testing…

BAM! Dank @Yo-han

null

Als iemand een bericht plaatst met een (lange) link erin, valt er bij mij een deel van de tekst van het bericht weg. Ik heb even een screendumpje bijgevoegd (zie tweede reactie van boven), voor als ik niet duidelijk genoeg ben. Is er iets dat ik hier zelf aan kan doen? Of ligt het aan het forum?

Ik heb er zowel op mijn iPad4 last van als op mijn Samsung S4.

Bij korte berichten kom ik er meestal nog wel uit (mag ook wel als juf Nederlands ;) ), maar soms is het bijna een puzzel.

*bericht bewerkt door Florijn op 11 nov 2016 11:32

Als ik een reactie op het forum plaats heb ik best vaak dubbele posts. Dit gebeurt bij mij op 2 apparaten. Doe ik daarin wat verkeerd of is dat een probleempje van de site?

@ThomJ druk je misschien 2x op “reactie plaatsen”?

MAND!

@Yo-han niet bewust, maar ik zal er eens op letten.

@ThomJ druk je misschien 2x op “reactie plaatsen”?

Yo-han op 13 nov 2016 17:14

Dat zou toch ook een probleem(pje) van de site zijn? Ik ben gewend dat forums je een uniek token laten gebruiken voor elke post. Zodoende kun je niet dubbel posten.

Het is sowieso handig om zo’n token ook te gebruiken om te checken of je nog steeds de laatste poster bent. Zo niet, dan is het handiger om de post nog even tegen te houden en de nieuwe stand van zaken te laten zien.

Bij de pistekaart van Chandolin - Saint-Luc staat de pistekaart van Zinal - Grimentz. Ook Val d’Anniviers natuurlijk, maar toch ;-)

Edit: niet geheel verrassend geldt hetzelfde voor Saint-Luc!

*bericht bewerkt door Forza op 15 nov 2016 15:38

@Forza Thanx! Pakken we op :-)

Click. Click. Peace

@Rogier Top, dat verdient zo’n leuk gebied natuurlijk ook ;-)

Ik krijg de weersverwachting voor mijn favoriete gebied niet meer zichtbaar , alleen de lege kolommen.

Opgelost!

Sinds deze week is ook bij mij de weersverwachting soms niet goed zichtbaar. De ene keer wel, de andere keer weer niet. Het ziet er ongeveer zo uit:

null

@sarah @ThomJ zullen er morgen eens naar kijken.

MAND!

Ik kamp met hetzelfde probleem
Sinds gisteren ziet er net als bij ThomJ uit

@sarah @ThomJ @niekniek Weer is gefixed. Net op tijd voor de dump.

MAND!

Na het versturen van een PB krijg ik standaard een foutmelding met grappig GIFje. Maar als ik dan in mijn browser op ‘back’ klik, blijkt mijn bericht wel gewoon verstuurd…

Dacht dat de PB-problematiek opgelost was, maar nog niet helemaal dus?

Kun je je website niet meer aanpassen? Kan m nergens vinden bij instellingen

Gang is alles

@Gigi wij zijn niet bekend met issues. Als je een error hebt even doorsturen naar mij aub.

MAND!

Klopt het dat de gear tests helemaal van de site zijn gehaald?

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Plaats een reactie