Zoetermeer, wie gaat er mee?

Iemand nog zin om figurant te spelen 4 augustus?
https://www.snowworld.com/nl/Meld-je-aan-als-figurant…

Tiny-M op 23 jul 2018 20:03

Ik ga me ook wel aanmelden 👍

When life gets too complicated.... SKI

Ik ben erbij de 4e

Wat doen jullie aan voor de foto’s jongens. Misschien leuk als we een beetje op elkaar afstemmen…? :D

I can stick uphill ice, on my saucer...

Heb jij ook een roze pakje?

Wat doen jullie aan voor de foto’s jongens. Misschien leuk als we een beetje op elkaar afstemmen…? :D

Shane op 27 jul 2018 14:12

De Dirndl’s en Lederhose gaan mee als vrijetijdskleding denk ik. Als ze dat goed vinden tenminste.

mama on a mission in the snow

En leuk je eens in het echie te ontmoeten @Shane

mama on a mission in the snow

Het was een serieuze vraag, ik houd niet van verkleden 😉. Maar vooruit, roze sokken moet lukken 😀.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Een boerka, mag dat ook?

Als je dat ik je vrije tijd draagt wel denk ik?
Wel oppassen dat je niet aan de lift blijft hangen.

Is er aankomende zaterdag nog iemand in Landgraaf aanwezig?
Ik ga weer eens proberen te zitskiën (vorige keer ging het voor geen meter)

Ik ben van plan om 2 augustus een dagje naar Neuss te gaan. Gaan er toevallig nog meer die dag?

Matthieu op 21 jul 2018 17:44

Mooie hal daar in Neuss. Goede sneeuw. Beste wat ik indoor heb meegemaakt. Piste is wat minder steil dan die van Zoetermeer maar het was zo rustig dat ik toch een aantal uren heb kunnen oefenen op mijn techniek.
Dagkaart kost €32.-.

null
Alleen wat locals van de slalomclub.

*bericht bewerkt door Matthieu op 02 aug 2018 17:22

Aftellen maar!

Voor het geld niet gek, maar wel een beetje ver voor mij.
Draaiboek voor figurantendag zaterdag is ook binnen. In de ochtend nog lekker tijd wat afdalingen te doen.

@Matthieu, bevries je in die stoeltjeslift ook net zo als in landgraaf of is het hier beter geplaatst? En net zo belangrijk draait deze wel sneller?

LA NORMA😍☃️

Landgraaf is voor mij een tijdje geleden, dat zou ik niet kunnen vergelijken. Maar ik had het niet koud. Volgens mij zag ik dat de blazers tussen de lift en de piste aan het dak hangen en richting de piste blazen.
Snel is de lift niet. Je doet er nog steeds langer over om boven te komen dan dat je aan het afdalen bent ;)

Aftellen maar!

Ik kreeg ook het mailtje met het draaiboek. Het is een grote verkleed en foto party en dat had ik niet zo begrepen. Omdat ik daar geen zin in heb laat ik het aan me voorbij gaan. Voor iedereen die wel gaat veel plezier ennuh gelukkig hebben we de foto’s nog 😎

When life gets too complicated.... SKI

Ja, we mogen lekker aan de bak morgen bij Snowworld Zoetermeer. Leuk toch! Wij hebben er zin in, het gaat vast erg gezellig worden.

mama on a mission in the snow

null

We staan op beeld hoor!

Zelfs een skiër kan een boarder nog wat bijbrengen zie ik…

Hoe je een camera moet vasthouden bedoel je?

Het was een supertoffe dag, leuke shoots, heerlijk gegeten en wat hebben we gruwelijk gelachen. Had het voor geen goud willen missen. De afsluiter in de après-ski was er ook 1-tje om nooit meer te vergeten.

mama on a mission in the snow

Op zich jammer van die apres-ski, maar verder ben ik er toch niet rouwig om dat mijn keuze toch op de Zeeuwse kust is gevallen hoor ;). Ik hoop niet dat ik je teleurgesteld heb @Skimams ;), maar vanaf morgen ben ik weer wekelijks in het Snowworldse te vinden. Tenminste, als ik na morgen nog durf :D.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Op zich jammer van die apres-ski, maar verder ben ik er toch niet rouwig om dat mijn keuze toch op de Zeeuwse kust is gevallen hoor ;). Ik hoop niet dat ik je teleurgesteld heb @Skimams ;), maar vanaf morgen ben ik weer wekelijks in het Snowworldse te vinden. Tenminste, als ik na morgen nog durf :D.

Shane op 6 aug 2018 21:26

Bij deze dan welkom in het beloofde land :p

Born to Ride

O jee, wat is er morgen dan?
Denk dat ik er zondag ochtend wel weer te vinden ben.

Morgen is er niets, behalve ik weer voor het eerst op de ski @Tiny-M ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Haha @Matthias123, ik heb er mijn halve jeugd doorgebracht, maar toch bedankt ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Morgen is er niets, behalve ik weer voor het eerst op de ski @Tiny-M ;).

Shane op 6 aug 2018 23:20

Ohhhh zo. Net als van een paard vallen, gelijk weer erop. Komt het vanzelf weer goed.

@Shane ik heb de hele dag wenend naar jou lopen zoeken…
Veel plezier morgen, doe kalm aan en geniet van het weer op de skies kunnen stappen.
Ik ben er niet. Was er vandaag al. Maar we gaan elkaar vast een keer ontmoeten. Ik heb zulke goede vorderingen gemaakt dat ik verwacht deze winter uit de zitski te blijven en weer halfvolle bak staand te kunnen skiën.

mama on a mission in the snow

https://cdn.wintersport.nl/forum/21/d60bb620e68f09a1baefd568...

Back at it 😁

I can stick uphill ice, on my saucer...

Recht naar beneden, zo te zien?

als ik dat zo zie, heb ik bijna zin om mijn ski’s volgende keer mee te pakken als ik naar NL ga… bijna ;-)

Click. Click. Peace

Plaats een reactie