Wintersport Inside

Ça a pose grave
Ça a pose
Grosse quantités de neige
Bien plâtre (in steil terrein)

Let niet op accenten post vanaf tel ;-) na een mooie dag in lekkere diepe sneeuw…

Click. Click. Peace

Die #%^$£^%hommels hebben mijn Julbo zoekgemaakt. De rest van mijn bagage trouwens ook.
En dat wisten ze al voordat ik geland was.

Beter met de auto de volgende keer👍

Wel kut, komt het er later nog aan of anders een vergoeding?

Mooi balen is dat @DrPhil! Ik heb eventueel nog wel een setje ski’s voor je in de aanbieding 😜 Meestal komt de bagage wel weer bovenwater en anders de reisverzekering aanspreken…

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Hij komt wel weer terecht. Ze hebben m vermoedelijk in Parijs niet doorgecheckt. Ik zat eens te tellen. Per saldo is het toch veel geld wat er in zit, samen met de tas. Sta je eigenlijk niet bij stil.

Het is ook niet bagage die je makkelijk over het hoofd ziet. Zoveel skitassen zullen ze niet hebben.

Vervelend!

Ik heb meegelezen en gelachen.
Van autoavonturen tot emmertje onder de radiator.

De badexperience om 15uur (waarvan geen foto’s gelukkig) tot aan de nutteloze oranje skibroek. Gelukkig bood de groene helm uitkomst tijdens de off-piste avonturen onder de lift door.

De prijs voor de pinten, slobberwijnen tot de retourliften die om 15uur stopten.
De Smart werd een Corsa zonder ijskrabber en nu deze teleurstellende ervaring door de overstap in Parijs.

Je hebt het verder wel leuk gehad tussen ons allen op de hoogte houden van al je belevenissen?

1 fantastische dag op de ski’s laat je al die ‘probleempjes’ op slag vergeten natuurlijk.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Snap niet dat je Rob Geus nog niet gebeld hebt…Red mijn vakantie! ;-)

Moeten we nog een actie op touw zetten na zoveel ellende?

Hen48

Volgens de wereldwijde bagagetracer database is mijn tas nog zoek. Maar komt hij vanavond om 18:05 op Schiphol aan (?!).

Mooi he, technologie.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Volgens de wereldwijde bagagetracer database is mijn tas nog zoek. Maar komt hij vanavond om 18:05 op Schiphol aan (?!).

DrPhil op 15 jan 2018 12:30

Allemaal dankzij die pieper in de bagage :)

Edwin van Riel

Snap niet dat je Rob Geus nog niet gebeld hebt…Red mijn vakantie! ;-)

Bernard op 15 jan 2018 11:33

Dat heb ik overwogen, maar hij heeft geloof ik geen ijskrabber in zijn tas zitten.
Verder prima vakantie! Als ik later oud ben, heb ik heel wat te vertellen in het bejaardenhuis.

Allemaal leuk en aardig, maar nog steeds geen antwoord op de vraag: hoe zit het met de sneeuwhoogte in/op/naast/boven Zermatt?

Of was de verantwoordelijke monsieur suisse zelf ingesneeuwd (of zijn eiskrabbe vergeten)?

@DrPhil:
Met Rob Geus had je zeker een ijskrebber gekregen…

Manmanman

Allemaal leuk en aardig, maar nog steeds geen antwoord op de vraag: hoe zit het met de sneeuwhoogte in/op/naast/boven Zermatt?

Of was de verantwoordelijke monsieur suisse zelf ingesneeuwd (of zijn eiskrabbe vergeten)?

Hessel op 15 jan 2018 12:47

Sneeuwhoeveelheid was in ieder geval de lengte van een Fischer F18…

Kijk net even op @Gigi z’n website… Goed plaatje :)

null

I can stick uphill ice, on my saucer...

Allemaal leuk en aardig, maar nog steeds geen antwoord op de vraag: hoe zit het met de sneeuwhoogte in/op/naast/boven Zermatt?

Of was de verantwoordelijke monsieur suisse zelf ingesneeuwd (of zijn eiskrabbe vergeten)?

Hessel op 15 jan 2018 12:47

In Zermatt mocht ik van mijn behandelaar niet komen.

Kijk net even op @Gigi z’n website… Goed plaatje :)

null

Shane op 15 jan 2018 16:58

Moet zeggen dat die metamorfose aardig gelukt is @GiGi
Wist niet dat hij/zij een Bognertiepje was…
Kan ook een ander merk zijn maar dat kan onze fashiongoeroe @Hooykaas ons vast beter vertellen

Dames met een pinkring, brrr zelfs bij Chantal Janzen ik zal daar wel raar in zijn.
Heren met een pinkring, zoals een Waylon er inmiddels 2 heeft, style? Nee…

Ja waarschijnlijk.
Christian Lacroix couturecollectie voor Schiaperelli @Hessel 😃
Laat @GiGi maar schuiven.Dit is inderdaad zijn nieuwe vriendin.Maar of ze lang in Hilversum blijft wonen is de vraag.
Ik heb er weinig verstand van 😃
Maar ze lijkt op een Golddigger.
Pas maar op!
Mag ik Gijs zeggen.

Hahaha!

Meer kan ik er niet over loslaten. 😉

Wat kost dat nou per uur?

Of gaat dat per minuut?

@Hessel je had gelijk.
GiGi belde me net boos op.
Het is GiGi zelf die naar de Bergman kliniek geweest is.
Bijna ongelofelijk wat een mooi resultaat.

Mijn Julbo is terecht en is net geland.

@DrPhil, dus nu weer even een verlengd vakantiemoment gevoel?
Wel fijn dat je spul terug is.

Kan @DrPhil eindelijk weer een onderbroek aantrekken!

Kan ik eindelijk eens naar mijn werk bellen waarom ik vandaag niet kwam opdagen.

Plaats een reactie