Wintersport Inside

Ah, lekker @Jeffvdv. Cheers!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ben ik even blij dat de school van mijn dochtertje de dag voor de voorjaarsvakantie een margedag (o.i.d.) inplant! Daar gaan we volgend jaar (als ze leerplichtig is) mooi gebruik van maken en dan hoef ik ook niet mee te doen aan die discussie over ‘leerplicht’.

Ik wil straks helemaal niet verplicht in die voorjaarsvakantie hoeven te gaan @Forza

*bericht bewerkt door Shane op 02 feb 2018 23:04

I can stick uphill ice, on my saucer...

Lewis Hamilton kan best aardig boarden

https://youtu.be/Y7K0WjlmRDM

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ideaal, in de winter lekker boarden en daarna weer knallen in een F1 wagen. Wat een klote leven lijkt mij dat…😜

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Zijn er nog insiders geïnteresseerd in een paar Rossignol Experience 88’s uit 2015 in 1.80, voor een insider prijs 😉. Zijn zo’n 15 echte dagen gebruikt, minus wat krasjes nog in topconditie dus.
Ik vind ze vele malen fijner dan de gefacelifte HD versie. Ze gaan ook alleen maar weg, omdat ik overga naar een slalomlat naast de Soul 7’s en 3 paar meenemen toch wat overdreven vind. Uiteraard kan ik foto’s sturen.

*bericht bewerkt door Shane op 07 feb 2018 23:21

I can stick uphill ice, on my saucer...

Wat ga je kopen?

Ben er nog niet uit. Tot nu toe zijn de Elan Slx Fusion’s me verreweg het beste bevallen. Maar ik heb dan ook nog geen Head i.sl, Volkl racetiger, of Rossignol Hero st getest…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Altijd leuk he die Olympische Spelen in verweggistan… Zo’n beetje het complete Alpine ski programma midden in de nacht…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Wie betaalt, bepaalt.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Wie het meeste zwart toeschuift inderdaad… Ik vind er zo in elk geval niks aan.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Winterspelen van 2022 zijn in Peking, dus we kunnen maar beter aan het tijdsverschil wennen :/ Ik vind het ook jammer!

Bergen + Sneeuw = ❤

De openingsceremonie was in elk beval onvertoond. Daar kan Kim Young Un een puntje aanzuigen. Zou hij overigens aan de knoppen zitten van het noro virus.

Hen48

Prachtig inderdaad hoe die 1200 drones samen een snowboarder vormden!

Wie heeft dat eigenlijk bedacht, dat de OS 2018 in zuid Korea zijn en 4 jaar later weer ongeveer in de zelfde regio. Ik dacht dat ze dat wereldwijd redelijk verdeelde ivm met tijden e.d.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Ik denk dat ze het zo oneerlijk vonden dat het overgrote deel van de medaillekandidaten uit Europa of Noord-Amerika komt, dat ze hebben besloten dat de andere werelddelen de evenementen mogen organiseren. Beetje eerlijk delen natuurlijk…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik denk eerder dat t bedacht is door de firma Steek & Penning.
Schijnt dat die een grote groeimarkt gevonden hebben in China en Rusland…

Tijd voor een uitpakparty?!

Zijn er misschien mensen die weleens op de baan in Zoetermeer te vinden zijn van wie ik eens een paar Head I.sl, Fischer RC4 WC Sl, Volkl racetiger Sl, of Rossignol Hero Elite ST (in 1.65) mag onderklikken voor een paar rondjes…?? :)

Ik kan niet beloven dat ik ze niet sloop, maar heb een ruim dekkende aansprakelijkheidsverzekering ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Gehuurde spullen zijn meestal uitgesloten van dekking 😁

Ik wilde er ook eigenlijk niet voor betalen Phil 😉👍

I can stick uphill ice, on my saucer...

Net terug, genieten.
https://youtu.be/PUpG6wd84lI

Lekker filmpje hoor @Berger. De skistijl en filmmontage doen me wel een beetje aan iemand denken. 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Heb ik het nu goed begrepen… Alle ski wedstrijden op de olympische spelen zijn uitgesteld tot donderdag behalve de freestyle disciplines?

@Shane, mij doet het ook aan iemand denken maar die persoon mag kennelijk nog wel inloggen maar niet meer reageren.

Berger op 12 feb 2018 11:27

Lekker filmpje en techniek, maar dit hierboven snap ik niet

Mr. Slow

Toch vreemd dat wanneer je er steeds een andere mening op na houdt, je niet meer mag reageren… 😬

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Kreeg vandaag een mail vanuit Obertaurn. Het testevent begint officieel pas op maandag, maar je kunt het restmateriaal al halen vanaf zondag 14u. Eigenlijk dus een halve dag extra testen. Dat vind ik service. Die dag zit ik er toch al.

Dat is inderdaad lekker. Al het materiaal, of alleen bepaalde merken? Heb je al een shortlist?

I can stick uphill ice, on my saucer...

@DrPhil Dat is niet verkeerd! Ben benieuwd wat je allemaal gaat testen en naar je ervaringen! Ben zelf al druk aan het kijken naar nieuwe set, dus kom maar op met die reviews. Het wordt in iedergeval genieten, want de omstandigheden zullen prima zijn.

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

@shane, ja, het testcentrum gaat om 14u open. @jeffvdv: mijn reviews zijn wel heel subjectief wegens mijn beperkte skikunsten. Stijve ski’s zijn niet aan mij besteed en ik kies meestal vrij korte ski’s. Verwacht dus niet te veel.

Geen probleem hoor, alle ervaringen zijn welkom! En zelf ben ik ook nog lang geen Marcel Hirsher 😜

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie