Wintersport Inside

@Mirel020. Ik zou de foto’s van Skifan in Trois Vallees eens bekijken.
Beter gebied in deze periode vindt je denk ik niet.

Hen48

Niets dan heel fijne tijden gehad in L3V… Maar op dit moment in de Dolomieten en het is hier wonderlijk prachtig. Ben er sprakeloos van geweest vandaag.

https://cdn.wintersport.nl/forum/21/2bf52f34a8c5067f763f8f46...

*bericht bewerkt door JeroenPIZS op 21 mrt 2018 18:31

En veel beterschap gewenst ook aan shane en drphil. Dergelijke ongelukkigheid wil je niet meemaken en tel mn zegeningen altijd dat je weer het einde van dag op ski’s hebt hebt gehaald.

Ik kijk uit naar je jaloersmakende beelden @Mirel020 😀.

Thanks @JeroenPizs

*bericht bewerkt door Shane op 21 mrt 2018 18:45

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Hulst bedankt voor de tip. Ben er bekend keer of 8 geweest in L3V
@Shane ik zal er extra aandacht aan schenken!

https://cdn.wintersport.nl/forum/21/dfdd68b258e1f21b72a41b08...

In ieder geval Beterschap…!

@Mirel020

Als je op Goede Vrijdag vertrekt zou je dan uit veiligheidsoverwegingen @RFKANGOO niet meevragen ?
Dit is immers de dag van "Jezus’ " verrijzenis., niet! :)

Have fun ! Wij vertrekken een week later.

Born to run. B.S.

@Mirel020

Als je op Goede Vrijdag vertrekt zou je dan uit veiligheidsoverwegingen @RFKANGOO niet meevragen ?
Dit is immers de dag van "Jezus’ " verrijzenis., niet! :)

Have fun ! Wij vertrekken een week later.

dan58 op 21 mrt 2018 20:10

Helaas, ik vertrek morgen al. ;)

Übung macht den meister!!!

@RFKANGOO goede reis en geniet ervan.

@RFKANGOO goede reis en geniet ervan.

Mirel020 op 21 mrt 2018 22:01

Dank u!

Übung macht den meister!!!

@Shane , nog geen biertje gekregen daar in het ziekenhuis? 5 jaar geleden ook 5 dagen in Oostenrijks ziekenhuis verbleven en vanaf dag 2 kreeg ik spontaan iedere dag van de verpleegster een paar pintjes. Maakt het wat dragelijker🍸

Geen ski zonder après ski...

Nee, @Ribse, helaas niet. Dat zou inderdaad wel lekker geweest zijn.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Het lijkt eerst gewoon een harde klap, maar inmiddels komen ze elk uur kijken of ik alles nog voel, dus begint ook steeds meer als een narrow escape te voelen.

Shane op 19 mrt 2018 20:15

Vier het leven…😉
@Ribse, jij had waarschijnlijk last van aanstelleritus en mocht gewoon alcohol.

Het lijkt mij dat alcohol in combi met de medicatie en onverwachte polonaises niet echt zullen bijdragen aan een spoedig herstel.

Als Shane straks eindelijk thuis in zijn eigen bedje ligt na de nog mysterieuze reis zal er wellicht even een 🍾 worden gedaan 😉

Goede terugreis!

Thanks @Mirel020.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Lol @Tiny-M 😂
Beter neemt hij een krat mee. @RFKANGOO rijdt toch niet in zijn eigen auto dus heeft plek zat. En tenslotte heeft hij wat goed te maken😁

Skimams op 21 mrt 2018 10:57

Wat goed te maken @Skimams🤔
Ik geef je al genoeg liefde maar blijkelijk heb jij liever de fles…🙈 Waar gaat het heen met de emanciperende maatschappij?!
Ik weet uit betrouwbare bron dat er om de hoek bij @Tiny-M nog een onaangetaste fles te halen is dus verzamel al je moed om op te staan en gaan met die 🍌😁
Anders bel je gerrie op voor het recept en begin je als ma floddder je eigen 4-takter stokerij in de kelder😂🤗

Kan het namelijk @RFKANGOO niet aandoen om naast zijn plank en mijn ski’s ook nog een krat om z’n nek te hangen😬

*bericht bewerkt door Piefke op 22 mrt 2018 08:31

LA NORMA😍☃️

@Shane.je had dit succesvolle forum onderdeel natuurlijk niet opgestart vanuit de veronderstelling dat het seizoen zo zou eindigen.
Sterkte, veilige reis en wel thuis en laat het maar snel weer gaan over het nieuwe seizoen. Waar zou @Dr Phil uithangen?

Hen48

Pfffff, ik snap er de ballen van !!!

Koekenbakker??? Gerrie??? fles 4-takt??? Piefke??? RFKangoo???

Waarschijnlijk inside -JOKE vandaar de naam van DIT topic, mogen we meelachen???

*bericht bewerkt door dan58 op 22 mrt 2018 08:51

Born to run. B.S.

@Mirel020 , 10 bouten in een gebroken scheenbeen, dus aanstelleritis is wat overdreven😇. Het beurt een mens wel op dat je lever ook op tijd gevoed wordt. In België zou je die mogelijkheid niet krijgen. 😜 btw @Shane snel weer beter👌🏻

Geen ski zonder après ski...

Gaschurn, gerries bar, zelfgestookte 4takter en iets met een motor aan de muur. Je kan er zelf langs 👍

Of je kijkt mij lief aan en misschien heb ik dan een glaasje 4takter voor je.

Aanvulling op @Tiny-M @Piefke is een koekebakker van beroep, @RFKANGOO heeft geen Kangoo maar rijdt altijd in auto’s van anderen. Piefke heeft kaneelwater in zijn koffer maar zoop tijdens een bbq mijn fles 4-takter stiekem leeg. Die 4-takter scoorden Tiny-M en ik, na een heftig alpien tripje met maffe berggids, in de bar bij Gerrie in Gaschurn. Gezien ik de photo credits heb kan je me benaderen voor beeldmateriaal.

mama on a mission in the snow

Oh en @Ivo ik geef inderdaad veel om jouw liefde maar jouw actie met mijn 4-takt heeft me keihard geraakt. Ik zit al bijna een jaar met gebroken hart op de bank en kom er alleen nog af voor Brabantse worstebroodjes of taart bij Tiny-M

*bericht bewerkt door Skimams op 22 mrt 2018 09:28

mama on a mission in the snow

@Skimams, @Tiny-M

Denk dat ik toch eens moet afzakken naar Zoetermeer, lijkt me leuke bende daar :)

Born to run. B.S.

@Skimams, @Tiny-M

Denk dat ik toch eens moet afzakken naar Zoetermeer, lijkt me leuke bende daar :)

dan58 op 22 mrt 2018 10:56

Nee joh. Vreselijk saai daar. Hier op zo’n forum lijkt het nog wel wat maar in het echt zit er weinig leven in hoor. :p

Übung macht den meister!!!

Dankjewel @Hulst! Over 3 maandjes zien ze me wel weer in Zoetermeer 😉. Als ik nog durf natuurlijk.

*bericht bewerkt door Shane op 22 mrt 2018 11:09

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Skimams, @Tiny-M

Denk dat ik toch eens moet afzakken naar Zoetermeer, lijkt me leuke bende daar :)

dan58 op 22 mrt 2018 10:56

U komt uit het hoge noorden?
Voor mij is dat zoetermeer ook wel een stukje rijden. Wellicht zondag weer

@Tiny-M

asjeblief niet U maar je hé! :)

Neen ik kom uit Midden-Limburg; Belgie,… met afzakken bedoelde ik LETTERLIJK zakken want wij liggen wat HOGER :):):)

Born to run. B.S.

Ach zo. De top van Zoetermeer ligt toch wel al snel op 68,4 meter boven NAP ;)

@Tiny-M 68,4 meter aan landschapsvervuiling ;-) dat ze die slurf niet een gezellig kleurtje of voorzien hebben van een leuke wrap is mij een raadsel. @Ribse, 10 bouten is aanstelleritus bij 11 wordt het serieuzer :-)
zonder gekheid natuurlijk iedere keer dat ik zoiets lees denk ik toch even slik. Hoop dat het mij nooit zal overkomen.

@Skimams, @Tiny-M

Denk dat ik toch eens moet afzakken naar Zoetermeer, lijkt me leuke bende daar :)

dan58 op 22 mrt 2018 10:56

Niks aan joh! Op zaterdagochtend om 08:00 is het tenminste nog gezellig maar verder…
Is Landgraaf niet dichterbij voor jou?

mama on a mission in the snow

Landgraaf is op +/- 35 km, Snow Valley Peer op 20 km.

Maar ja , mij ging 't niet over de pistes maar over 't gezelschap. Toch maar niet gaan dan want de “insiders” raden 't me af.
Of zou dit 'n soort protectionisme zijn? En dit in tijden van de integratie der volkeren??? :)
@Mirel020

3 titanium plaatjes in de kaak, 10 verticale ijzerdraadjes tussen boven en onder tanden en 3 mnd astronautenvoeding … ook aanstelleritis? :)

*bericht bewerkt door dan58 op 22 mrt 2018 14:55

Born to run. B.S.

Landgraaf zoek ik in de zomer nog wel weer een keertje op. Met BBQ erbij.

Plaats een reactie