Wintersport Inside

80a en b zijn inderdaad nog prima open en alle dalafdalingen ook. Richting pardatsch wel wat kale plekken, weet niet hoe lang die nog open blijft.

null

Vanaf een uur of 1 wel aardig slushy, maar dat is te verwachten. Al met al beter dan 2 jaar geleden met de afsluiter.

Dank. Klinkt goed inderdaad.

En heel belangrijk, terras ligt er ook goed bij

null

En nog even een mooi uitzicht omdat het kan

null

Veel plezier @Tiny-M

May the ski force be with you !!

Thanks!

Over dat terras gesproken.
Zwarte helm, zwarte bril, zwarte (blauwe?) jas.
Wij van de modepolitie zeggen: dat kan toch niet. Kijk, we kunnen niet allemaal een groene helm dragen. Maar daar hoort minimaal een fleurig sjaaltje bij. @shane, wat zeg jij? Geel met bloemtjes?
PS Raken ze je zo niet steeds kwijt op de piste?

Klopt, heel fout. Normaal heb ik een fluor roze broek, maar onlangs een zwarte gekocht in de uitverkoop. En qua helm had ik ook een nieuwe nodig, andere kleuren die ze hadden vond ik niks. Had altijd een mintgroene. Tijd om andere delen van de garderobe weer met kleur aan te vullen. Mn thermo is wel groen trouwens. Telt dat?

Ah, kijk. Ik ben gerustgesteld.

Nou ben ik jaloers. Ik wil ook een fluor roze broek.

@Tiny-M Dat ziet er goed uit, geniet er maar goed van!

Dat terras ziet er bijzonder aangenaam uit zeg :). Hier in Nederland ook lekker weer, maar ook al gebeurt het hier minder, het is toch minder lekker ;).

God, wat zou ik graag nog even naar Ischgl gaan in plaats van met een laptopje in mijn tuintje liggen…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Dat terras ziet er bijzonder aangenaam uit zeg :). Hier in Nederland ook lekker weer, maar ook al gebeurt het hier minder, het is toch minder lekker ;).

God, wat zou ik graag nog even naar Ischgl gaan in plaats van met een laptopje in mijn tuintje liggen…

Shane op 18 apr 2018 15:42

Ook geen straf. Langzamerhand een beetje mobiel aan het worden weer?

Ook geen straf. Langzamerhand een beetje mobiel aan het worden weer?

Tiny-M op 18 apr 2018 17:57

Draadloos internet doet wonderen denk ik ;)

Wat is er in feite met Mirel aan de hand dat zij geblokkeerd is?

Geen ski zonder après ski...

Wat is er in feite met Mirel aan de hand dat zij geblokkeerd is?

Ribse op 19 apr 2018 03:47

Mirel was zichzelf niet meer. Soort indentiteitscrisis. :P

Übung macht den meister!!!

Ja, ik ben heel goed op weg. Mag alweer autorijden, dus ik ben inderdaad lekker mobiel 😉. Begin juni zeker weer op de skietjes👍.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ja, ik ben heel goed op weg. Mag alweer autorijden, dus ik ben inderdaad lekker mobiel 😉. Begin juni zeker weer op de skietjes👍.

Shane op 19 apr 2018 07:34

Dan moeten we maar eens afspreken in Zoetermeer.

Gezellig! Ik zal je berichten als ik weer ga.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Top dat het beter met je gaat. Zie je vast nog weleens in Zoetermeer.

Vandaag op sommige plekken gewoon privé pistes

null

Btw dalafdaling 1a begint aardig bruin te worden, maar een strook van 1 piste bully breed houden ze vooralsnog mooi.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 19 apr 2018 15:20

Zo’n dag en lege pistes. Beter wordt het toch niet he.

1a zal best dicht gaan voor de sluiting, maar de gewone 1 gaan ze wel open houden denk ik.

I can stick uphill ice, on my saucer...

null

Als ik de meteofictie mag geloven blijft alles lekker open. Ik nog 1 dagje stralende zon morgen!

.

*bericht bewerkt door DrPhil op 19 apr 2018 18:25

.

*bericht bewerkt door DrPhil op 19 apr 2018 18:24

.

Hoi Bonkers 😁

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik word ook achterdochtig bij iedereen die 0 weken lid is

En het is alweer weg 😀.

I can stick uphill ice, on my saucer...

.
@DrPhil @Tiny-m

Komt goed, zie jullie daar

I can stick uphill ice, on my saucer...

Gauw nog eerst even wat plastische chirurgie laten doen dan 😍

Trainen jullie in de zomermaanden in Zoetermeer? Ik heb me eens verdiept in de diverse verenigingen die daar wekelijkse training geven in slalom, maar zie door de bomen het bos niet meer. Wellicht heeft 1 van jullie de gouden tip?

Plaats een reactie