Wintersporters.nl meeting 12 februari Altastenberg

In de aanbieding:

Twee hotelovernachtingen voor 2 personen in de buurt van Winterberg (Nordenau) voor € 51,00 van 12 t/m 14 februari 2012. Nordenau ligt vlak bij Altastenberg. Toeristenbelasting à € 6,00 ter plaatse te betalen.

Inclusief ontbijt
Inclusief gratis openbaar vervoer met de bus en trein in het Sauerland

Dus wel snel beslissen En morgen al op de ski’s. Stuur mij een persoonlijk bericht als je interesse hebt.

Tot zondag. Ski’s staan al klaar.
Mocht er iemand mee willen rijden uit omg. Arnhem/doetinchem dan kan dat. Laat even een DM achter.

Iemand die vanuit de brede omgeving van Antwerpen rijdt en nog een plaatsje over heeft ? Ik kan s’morgens naar jou komen, maar mag niet alleen naar Altastenberg over en weer rijden…

@DrDre wij vertrekken nu al en hebben een overnachting te plaatse, jammer want anders mocht je zeker met ons mee. Als je er geraakt morgen kan je met ons probleemloos mee terug.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Niemand ? Ik kan gerust tot in Venlo-of-ik-weet-niet-waar de meesten op de a4 komen… Het is gewoon, ze zien het hier niet zitten dat ik dik 700 km alleen rijd.

Zijn net aangekomen in Winterberg. Lekkere -12 graden op de thermometer. Als iemand dr.dre wil meenemen tot hier, zou erg fijn zijn dan zet ik em 's avonds thuis weer af.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

dr dre als je naar arnhem kan reizen kan je sowieso met Jorden mee.

wel een mooi stuk verder maar goed dan kan je wel mee. :s

dr dre als je naar arnhem kan reizen kan je sowieso met Jorden mee.

wel een mooi stuk verder maar goed dan kan je wel mee. :s

jefrem op 11 feb. 2012 21:04

Ik ben bang dat hij dan nu al had moeten vertrekken met de trein ;)

Komt er dan niemand ui België om dr dre een lift te geven?

hahahaha ja tis een mooi stukkie wat die moet doen dan.maar een andere oplossing om daar te komen weet ik anders ook niet.

zal toch vast wel iemand uit die hoek die kant op gaan lijkt me.

Iedereen die morgen mee gaat skieën wens ik heel veel plezier.
Maak er een gezellige dag van!

Viele Wege fuhren zu Gott Einer geht uber Die Berge

Ook van mij veel plezier gewenst!
Ik kon er niet bij zijn, hopelijk op de volgende meeting wel :)

Heren,

Maak er het beste van morgen ! Ik zal het helaas niet zijn, ik krijg ze niet overtuigd om alleen tot daar te rijden.

Maak er een hele fijne dag van iedereen! Ben nu al benieuwd naar een verslag, foto´s of filmpjes :)

Zo, nog even de hond uitlaten en dan ga ik op pad. Ik verwacht nog wel een paar sneeuwbuiien onderweg maar het zal wel meevallen hoop ik.

@ dr. Dree

Heren,

Maak er het beste van morgen ! Ik zal het helaas niet zijn, ik krijg ze niet overtuigd om alleen tot daar te rijden.

dr dre op 11 feb. 2012 22:54

Goh balen man voor je dat het je niet lukt om te komen. Wie weet een volgende keer. Maar ja, met vreemde mannen mee op reis is natuurlijk ook niet wat ;)

Ti’s nog lekker rustig op p4

Geniet ervan vandaag, veel plezier! Ik kijk uit naar jullie verhalen :)

Serfaus

Ik ben nog onderweg van de terugreis. Zo snel als het vanmorgen ging, zo langzaam gaat het nu. Even snel snacken na bijna 2 uur in de file te hebben gestaan totdat ik weer op de snelweg was.
Meeting was overigens erg leuk. Lekker geskiet. En leuke mensen.

@Saint Usuge: Goed om te horen dat je het leuk gehad hebt! Ik kon er helaas niet bij zijn, terwijl ik in het Sauerland notabene woon. ;)

Waar stond je overigens precies in de file?

Net zoals bij het Strudelfest, nu ook weer een zeer fijne meeting. Het is me echt goed bevallen. Bedankt jongens voor de fijne dag.

Vanaf Winterberg tot waar de A46 begint. Ik ben zelf vanaf Altastenberg eerst richting Winterberg gegaan maar na 20 min weer omgedraait. Daarna ben ik via de westkant naar Ols gereden. Dit ging volgens mij een stuk sneller. Maar daarna kwam ik weer in de stroom naar de autobahn 46. Daarna stond het ook nog een kkeer stil. Ik ben net thuis en heb 4:15 uur er over gedaan. Vanmorgen was dat 2:45uur.
Ik hoop dat de rest ook goed aankomt omdat de omstandigheden in Nederland niet goed zijn.

Da war ganz spass! Hele leuke en gezellige dag gehad. Dank aan allen die mee waren.

@Saint Usuge: Aha, zoiets had ik al gedacht. Super vervelend! Voor de volgende keer kan ik je aanraden om de zogenaamde ‘Nebenstrecke’ (L740) te nemen naar Meschede. Dat is een heel stuk rustiger. Winterbanden en wat ervaring met (scherpe) bochten is voor deze route wel belangrijk, maar je kan dan wel heerlijk doorrijden! Je komt dan ten noorden van Meschede de A46 op.

Ik ben wel erg benieuwd naar het officiel verslag.
Nogmaals bedankt aan de organisatie voor de leuke dag. Ik zit nu met toch wel wat spierpijn op kantoor na te genieten.
Is iedereen veilig thuis aangekomen?

Ja hoor, heel vlot zelfs, zonder files. Wij reden via Olpe - Keulen terug naar Belgie. Ik zit al weer gekluisterd aan de webcams voor volgende week :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Wil eigenlijk komende zaterdag richting Altastenberg, maar zie zojuist dat het dan boven 0 is… Gaat dat wel goedkomen met de sneeuw dan? Of valt het wel mee, vanwege de koude ondergrond (hier was namelijk de sneeuw zo weg toen het ineens 3 graden boven nul was…

@Gijs;
Zaterdag wordt duidelijk de slechtste dag sinds 4 weken.

Voor komende nacht is een sneeuwwaarschuwing van de Unwetterzentrale van kracht ( 20 cm sneeuw binnen 6 uur) en die sneeuw zorgt in ieder geval tot en met vrijdag voor skimogelijkheden op alle pistes in het Sauerland.

Vrijdagochtend gaat het licht dooien met wat regen, pas zaterdagavond komt de winter terug met ca. 10-20 cm verse sneeuw op zondag wanneer het weer -3 graden is. Zaterdag zullen er toch wel plekken doorkomen op niet kunstmatig besneeuwde pistes, waarvan er nog enkele zijn in Altastenberg (de meeste zijn goed kunstmatig besneeuwd).
Als je kunt: dagje later komen!

@saint usuge Prima thuis gekomen ja, nèt voor de ijzel waren we thuis; wel langer over gedaan dan op de heenweg: we zagen de file bij winterberg en zijn toen binnendoor gereden, wat behoorlijk om reed, al met al ruim een uur langer gereden dan op de heenweg

Blogger, skiër, verslaafd :-)

@saint usuge. Ook ik ben goed thuis gekomen. Wel weer even verdwaald bij een poging om de alternatieve route te vinden. Maar goed, dat is voor mij niet vreemd. Heb ik ook al eerder die dag laten zien toch? ;)

Ik heb nog een filmpje gevonden op youtube;)

Altastenberg, 12 februari 2012, FIS-Slalom-Abfahrt

Plaats een reactie