Single vrouw gezocht om samen weekje te skiën

Ha wat leuk! Heel veel plezier in de sneeuw!

Zoals beloofd… een verslagje :-)
Na de suggesties en de tips werd ik door Huub gecontacteerd. Of ik mee wou gaan naar Frankrijk. Dat zag ik zitten. Er waren nog 2 kandidaten waarvan 1 had afgehaakt. Dus kon ik mee.
Huub toonde zich een gedreven organisator. De data werden aangepast en alle overleg verliep vlot.
Plots kwam er een vierde (skiester) zich melden. Hierop werd bekeken of we een groter appartement konden hebben. Mits enige opleg kon dit en zo was ons gezelschap compleet.
We zouden met de camper van Huub rijden wat voor comfortabel en ruim vervoer zorgde;
Huub stuurde nog de -meer dan volledige :-) - boodschappenlijst rond.
Daarna was het afwachten op ons vertrek
Zaterdagmorgen 18/3 (erg vroeg!) kwam de Belgische delegatie samen in Winksele om van daar samen naar Luik te rijden en daar de 2 Nederlanders te ontmoeten.
Zo maakten we op de parking kennis, het beloofde een gezellige vakantie te worden.
Eens de bagage vakkundig gestouwd konden we vertrekken. De tocht verliep vlot en tegen de avond waren we ter plaatse.
Het appartement (4 slaapkamers!) was top, pas gerenoveerd en proper
Ter info : het betrof L’Orée des pistes in Saint-Sorlin D’Arves.
De skilift passeert aan het venster en elke avond komen de pistenbully’s de plooien in de sneeuw gladstijken wat een prachtige animatie was, net onder ons terras.
Eens we zondag op de latten staan na een heerlijk ontbijt begint de klok steeds sneller te tikken
De dagen vliegen voorbij!
We proberen de voorraad bier te laten verminderen doch je ziet amper verschil door de overbemeten stock! De maaltijden bereiken hoogtepunten, zowel qua sfeer, gezelligheid als smaak! Als dan als activiteiten nog quiz, gezelschapsspellen en voetbal (!) aan bod komen draagt dit bij tot een onvergetelijke vakantie.
Zo wordt het snel zaterdagmorgen, tijd om huiswaarts te keren.
Ook die rit verloopt vlot en veilig, met een stop in Luxemburg waar je langs de snelweg geen alcohol van meer dan 15 graden kan kopen. Martelange was een betere optie geweest!
In de vooravond vinden we de auto weer in Luik en splitst de Nederlandse delegatie zich af.
De afrekeningen in Splitwise brengt ons op een totaaluitgave van zo’n 4500 euro, all in!
Voor dit verblijf, met deze compagnie en met alle fijne momenten … een koopje :-)
Langs deze weg wil ik m’n medereizigers nog eens danken voor de mooie aangename week en jullie sympathieke bijdrage om deze vakantie tot een schitterende herinnering te maken!
Tot een volgende keer?
Yves

Plaats een reactie