Flaine snowtrip

sssssstoke…! haha :)

nog 6 1/2 dag werken :-) en moet nog een outfit zien te scoren voor the party.

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Hoe is het eten geregeld bij deze trip, zelf koken of met groep uit eten in flaine?

@gast685 (wie is dit?)

de 1 die kookt in het appartement de ander eet wat in flaine het is dus ieder voorzich.maar er is ook een optie om ik dacht 5 x te ontbijten bij het bakkertje in het dorp en 3 x avond eten bij de dutchman.
maar het gebeur ook wel dat een groep ergens wat gaat eten.tis maar net hoe het die dag loopt.

@Klaartje wil ook graag gaan maar dan is er eigenlijk nog 1 persoon nodig die ook op indeling mee wil met de flaine snowtrip.dus check dit http://winter.alpadventures.nl/themareizen/flaine-snowtrip… en lijkt het je wat laat het dan zo snel mogelijk weten bij [mention=“1716”] Arno

@Klaartje @rink en @Jeroen6 spijt van dat jullie gegaan zijn?? ;)

Jep…spijt dat we terug naar huis gegaan zijn ;-)

Super vette week gehad met enorm goede sneeuw. Groep was ook beere gezellig!!!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

We wachten op het reisverslag! :p

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Het was top! @Arno5 bedankt voor organiseren van deze week! Heb lekker geboard, leuke nieuwe mensen ontmoet en veel dingetjes over snowboarden bijgeleerd!

Inloggen is ook wel zo handig Rink! Reactie van Gast560 ben ik dus :p

@Lieven nog bedankt voor de tips! we hebben leuke foto’s gemaakt op die plekken ;-) @Rink snowboarden is zooo 2012 en gay! skieen is 2013!!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Reisverslag Snowtrip ;-)

Dag 1 (zaterdag 23-03-2013):Slecht zicht

null

zondag slecht zicht

null

maandag bossen van morrilon opgezocht (@Lieven dank!)

null

null

dinsdag in de ochtend slecht zicht

null

gelukkig 's avonds tijdens het eten op de berg en het nachtelijke afdalen mooi weer!

null

woensdag: Blue Bird!!!

null

donderdag: slecht zicht maar wel goede poeder!

null

vrijdag: slecht zicht maar weer goede sneeuw!

null

zaterdag: slecht zicht

null

p.s. we hadden beter zicht dan hierboven hoor, het heeft iedere dag wel gesneeuwd wat voor super sneeuw zorgde, maar helaas ook minder zicht.

en als boarder gegaan, maar als skieer terug

null

Voor iedereen die een vette week wil hebben met wintersport minded mensen is de Flaine Snowtrip een vette aanrader!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Ha! Super dat jullie het gevonden hebben. Dat bos in Morillon zal nog nooit zo druk bezocht geweest zijn :-p

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Leuk foto verslag @Jeroen6 :)

hahahah goed bezig jeroen!mooi boardje he die jones :P

mooi dat iedereen het zo naar zijn zin gehad heeft!het was ook weer een super week.1 dag die blauwe vogel kunnen spotten de rest van de week gewoon lekker sneeuw gehad.TOP!
op naar volgend jaar :D

de snowtrip staat weer online!!! :) wie o wie gaan er dit jaar bij zijn van wintersporters.nl?
@Klaartje @rink en @Jeroen6 @Freek zijn jullie er ook weer bij??

Ik ga m’n opties even bekijken :)

Als het goed is heb jij er al voor gezorgd dat je er bij bent

Dat was maar een half bericht.

Dat zei je iig op de vorige pagina ;)

Natuurlijk ben ik erbij!

@Jefrem @Freek @Rene @Arno5 @Klaartje @Rink…ik zit nog in de twijfel fase.

Een maatje van mij (waar ik in april mee naar Zermatt ben geweest) is waarschijnlijk ook beschikbaar… Die wil net als ik dolgraag gaan poederen waardoor we nu eerder naar http://winter.alpadventures.com/themareizen/freeride-adventu… aan het kijken zijn.
Hebben jullie die weleens gedaan?

wordt dus weer een duur seizoen ;-) want op die tandenstoker van mij gaat m dat niet worden, en een 3 eenheid moet er dan ook gelijk komen.

Als hij toch niet meegaat ligt alles weer open en is de Snowtrip een serieuze rekeninghouder want die is errrrrgggg goed bevallen!!!

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Hey Jeroen

Nee die heb ik nooit gedaan.maar dat is ook meer omdat ik de snowtrip gewoon niet wil laten schieten. Kan daar ook gewoon de poeder opzoeken als ik wil.ook altijd nog wel een dag te regelen met gids. Dus dan kan ik ook nog een week gewoon met vrienden weg.

Dus beter een nieuw board er bij kopen en gewoon naar die snowtrip man hahaha

Ik moet dit jaar afstuderen, dus moet alles nog even op een rijtje zetten met wat er mogelijk is… Ik zou het wel weer heel gezellig vinden om te gaan, dat sowieso :D

zou lachuh zijn als je er weer bij bent @Rink

Ik ben ook aan het overwegen om te boeken (op indeling).

Gaan jullie allemaal met de bus, of zijn er ook die met de auto gaan?

Goed bezig pascal. Hoe meer zielen hoe meer vreugd

@pascal13 vorig jaar geweest met de bus…was zeer goed te doen en gezellig…mede snowtrippers zitten in de bus, maar er zijn er ook genoeg die met de auto gaan zials @jefrem

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Idd Jeroen dat had ik ook in me bericht gezet maar dat is niet doorgekomen zo te zien.

de nieuwe Flaine snowtrip pagina staat online :)

En @Rene is het nog een optie om te gaan?

Plaats een reactie