Goedkope bestemmingen zomervakantie

@alex omdat ik daar toch een week heen wil :p

Jesper op 14 apr. 2014 13:09

Willen je ouders dat ook is de vraag?? Anders, weinig kans kan ik je verklappen als ervaringsdeskundige.

Alex op 14 apr. 2014 13:12

Ja

Gang is alles

Sorry ik dacht dat ik al duidelijk had gemaakt dat we in week 1 een andere plaats wilden dan week 2

Jesper op 14 apr. 2014 16:43

Aangezien je dat niet expliciet hebt aangegeven is het voor de reaguurders ook niet duidelijk. BTW, moet het perse in Oostenrijk zijn?

When life gets too complicated.... SKI

Sorry ik dacht dat ik al duidelijk had gemaakt dat we in week 1 een andere plaats wilden dan week 2

Jesper op 14 apr. 2014 16:43

Aangezien je dat niet expliciet hebt aangegeven is het voor de reaguurders ook niet duidelijk. BTW, moet het perse in Oostenrijk zijn?

Alex op 14 apr. 2014 19:10

Nee, zie mijn beginpost:

null

Gang is alles

Italië: dolomieten, monte baldo, parken rondom livigno of het Italiaans-Franse grensgebied.

null

Jesper op 14 apr. 2014 19:26

Ach so :-P

When life gets too complicated.... SKI

@Jesper Waarom niet in de Maurienne valei.
2 dorpjes nog niet zo heel ver uit elkaar maar o zo verschillend. En vlak tegen de Italiaans grens ;-) maar nog wel Frankrijk.
Week 1 Aussois: http://www.goelia.com/residence-vacances,prix/aussois/goelia…
Week 2 Val Cenis: Les Valmonts de Val Cenis http://www.privilege-hr.com/portail/ komt zels onder de 400/week en indien de gletsjer van Tignes open is, die ligt slechts op 40 km ;-)
Advies neem telkens wel een app voor 6 indien met 4 (het is en blijft Frankrijk)
Samen komen ze ongeveer op 900 voor de 2 weken voor een 6 persoons app, dus niet zo gek veel meer.

@johan-lemmens thanks ! Zal dit ook overleggen!

Gang is alles

We zijn eruit, het wordt 1,5 week wederom in Warth. En 1 week in Kappl. Ouders willen niet in weekend rijden dus we gaan op maandag 4 augustus van huis.
Haus AlpengruB is het in Kappl geworden: http://www.belvilla.nl/vakantiehuizen/appartement-kappl-6-pe…
En (natuurlijk) weer Haus Moosbrugger in Warth :P
http://www.moosbrugger-warth.at/

Het appartementen complex in Ischgl dat jij postte @pimmetje vonden m’n ouders te massaal, daarom hebben we dus een alternatief in Kappl gekozen. En de hond gaat ook mee (was in eerst instantie niet zo)
Groot voordeel vonden m’n ouders aan het Paznauntal dat er zo’n kaart inbegrepen is waarmee je gratis de liften e.d. kunt nemen. In andere regio’s was dit niet het geval…

Redenen waarom het de andere bestemmingen niet zijn geworden (voor de geïnteresseerden) :
@Birdheart 's tip: Ouders vonden IT over het algemeen gewoon te duur. @Userd 's tip: Ouders gingen liever gewoon weer in Warth zitten @Lieven 's tip: Wij hebben echt helemaal niks met campings dus die viel sowieso af (volgende keer als ik zo’n topic maak zak ik het wat minder gehaast doen en meer details vermelden.) @HenriS 's tip: Zat vol helaas :( @coen20 's tip: Te duur @pimmetje 's tips: We wilden sowieso niet weer in de buurt van het Zillertal, is ons echt niet bevallen 2 jaar geleden. Flachau wordt volgens mij ook overspoeld met Nederlanders dus dat werd ook niks. @RFKangoo 's tip: Ouders vonden het leuker als we in 2 verschillende bestemmingen hadden, en voor 1 week was Italië te duur. @petra4 's tip: Huis zat vol in de gewenste periode @Johanlemmens tip: Frankrijk was gewoon te ver weg van Warth en m’n ouders wilden graag nog een x terug naar Warth dus vandaar

Bedankt allemaal en fijne vakantie alvast!

Gang is alles

@Jesper, Daar gaan jullie een leuke vakantie beleven, Leuke dingen in de omgeving te doen, In See zit een zwemvijver, In Ischgl een openlucht bad. En redelijk in de buurt is kloof, mooi om te wnadelen. Je kunt daar ook rodelen, zal eens opzoeken hoe het heette.

En over de berg in Ischgl richting Samnaun is ook leuk. de verbinding is ook geheel met liften te doen. Veel bergmarmotten daar gezien

@pimmetje bedankt! Het lijkt mij ook erg leuk daar :d

Gang is alles

@Jesper

null

ook in Ischgl

@pimmetje Ja daar had ik wat van gezien op hun website! Ziet er vet uit! Ben ook al een keer over de hangbrug in Holzgau, dat was ook erg vet :D

Gang is alles

Plaats een reactie