Websitezaken - bugjes en suggesties

Kan het zijn dat er vanzelf notificaties komen op een topic? En Is er een mogelijkheid om notificaties uit te zetten als ik deze per ongeluk heb aangevinkt?

🏂

@winterwonderland Je topic staat er gewoon tussen op het forum (https://www.wintersport.nl/forum?page=6) maar mist idd wel op je profiel. Dat gaan we nog even fixen.

MAND!

@Martin9 Boven elk topic dat je volgt staat een knop “niet meer volgen”. Daarmee kan je je afmelden. En verder staat er in elke mail die je van ons krijgt een uitschrijf link onderaan de mail.

MAND!

@David23 Probleem is met de volgende release opgelost.

MAND!

Als over de tabs (informatie/sneeuwhoogte/weer/…) van een skigebied gaat, trilt de halve pagina (bovenzijde, kaartje + tabs).

@Userd Werk je op Windows of Mac? En welke browser gebruik je?

MAND!

@Yo-han, windows en in Chrome

@Yo-han

Ik kan op de desktop niet inloggen met firefox. Wanneer ik op inloggen klik doet de website niks…

Wanneer ik een privat venster open en probeer in te loggen werkt het wel
Cache heb ik al leeg gemaakt

Skikalender werkt ook niet !!

Skikalender werkt ook niet !!

phil op 29 sep 2014 19:27

Daar kunnen we natuurlijk niet zoveel mee. Even melden welke browser je gebruikt en wat er precies niet werkt.

MAND!

Laatste forum activiteit bij het profiel wordt niet goed geüpdate.
Er staan bij mij nog dingen bij uit februari, maart. Probleem zowel op mobiel als desktop gezien, met meerdere browsers.

Het zou ook fijn zijn om op de mobiele versie te kunnen upvoaten en downvoaten.

@Tiny-M De laatste forum activiteit op je profiel moet weer kloppen.

MAND!

Seht gut aus!

als ik op een notificatie van bv nieuw bericht of je bent genoemd druk kom ik steevast op de eerste pagina te recht van het betreffende topic ipv bij de laatste waar het om gaat

en bekeken sinds laatste bezoek werkt erg slecht, op alle pagina’s die je opent van het forum staat er bekeken sinds laatste bezoek meestal ergens bij de eerste helft van de pagina.
heb een paar dagen geen tijd gehad om op het forum te kijken, en toen ik vandaag het forum opende had ik alleen de eerste paar topics niet gelezen,

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik vind het wel nog steeds jammer dat alle topics onder elkaar staan op 1 pagina. Waarom niet onderstaande sub-fora zoals ze nu rechts staan op de “hoofd” pagina?! Dat is toch veel overzichtelijker…Als je een vraag hebt over een skigebied, dan klik je op skigebieden en zie je vervolgens de topics die daar staan.

Skigebieden
Reisverslagen
Weer & sneeuw
Materiaal & kleding
Reizen
Marktplaats
Foto’s & filmpjes
Meet & greet
Werken in de sneeuw
Stube

Waarom kan je, als je een bericht wilt plaatsen, geen gebruik maken van smilies, links invoegen onder 1 woord (je typt een woord en maakt daar een link van), text dik gedrukt maken, schuin of ga zo maar door (waarschijnlijk kan dat wel, maar dat zit niet geintegreerd bij het plaatsen van het bericht), afbeeldingen plaatsen () of twitter berichten plaatsen?

Waarom maken jullie, als mods, jezelf het niet makkelijker door topic reeksen zelf te laten sluiten en je automatisch een nieuwe kan openen met eenzelfde “openingspost” hoe het topic werkt? Bijvoorbeeld van “waar is dit” topic? Daar opent iemand en vervolgens sluit dat vanzelf na 300 berichten, de laatste opent zelf een nieuwe en zo ontstaat er een reeks, waarbij de eerste post uitlegt hoe het werkt.

Wellicht handig om bij “laatste activiteit” de usernaam te zetten van het geplaatste bericht?

Not all who wander are lost

als ik op een notificatie van bv nieuw bericht of je bent genoemd druk kom ik steevast op de eerste pagina te recht van het betreffende topic ipv bij de laatste waar het om gaat

Gaan we nog naar kijken

en bekeken sinds laatste bezoek werkt erg slecht, op alle pagina’s die je opent van het forum staat er bekeken sinds laatste bezoek meestal ergens bij de eerste helft van de pagina.
heb een paar dagen geen tijd gehad om op het forum te kijken, en toen ik vandaag het forum opende had ik alleen de eerste paar topics niet gelezen

“nieuw sinds je laatste bezoek” geeft alleen aan in welke topics er activiteit geweest is sinds je laatste bezoek. Helemaal precies is het niet en dient ook alleen maar als eenvoudige indicatie.
@Birdheart

MAND!

De datum bij de laatste forum activiteit op het profiel van een nieuw lid staat vaak op “1-jan 70”. Dit lijkt alleen voor te komen als het nieuwe lid direct een topic gestart heeft.

-Win8.1, Firefox.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

En ook in Safari.

❄️

@Yo-han dat het een indicatie is snap ik.
Maar ik krijg dat balkje op alle pagina’s van het forum.
Als ik een topic zoek die bv op pagina 4 te vinden is, staat er ook dat balkje maar ook op de voorgaande pagina’s 1 2 en 3. Steeds op een andere plek op de pagina dat wel.

En wat betekent de kleur van een bolletje onder iemands naam? Als ik naar phil kijk hierboven dan heeft hij 1 bolletje en die is rood maar kijk ik naar edwin die heeft ook 1 bolletje en die is dan weer groen. Zit daar verschil in van betekenis, of heeft het behalve esthetische waarde geen betekenis

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Klein ´irritatie´ puntje, op de frontpage zit onderaan een knop om ´meer weblogs´ te lezen, klik je daarop kom je op een nieuw overzicht waar je vervolgens naar pagina 2 mag om daadwerkelijk de meerdere weblogs te zien, want op page 1 staan dezelfde waar je net voorbij bent :P

Overigens, nog steeds een issue wanneer ik via Chrome (windows 8.1) inlog, ik krijg dan een foutmelding “Foutcode: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS”

@Powermage “Foutcode: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS” betekent waarschijnlijk een probleem met cookies op je pc. Probeer eens alle cookies voor wintersporters.nl te verwijderen, uit te loggen en dan weer in te loggen. Lost dat iets op?

MAND!

Nee, had dat al eens geprobeerd, kom ook niet tot aan het in of uit loggen, als ik wintersporters.nl vanuit chrome open gaat het al mis, mijn account is aan Facebook gekoppeld, misschien dat t werkt door alle koekjes eens weg te mikken maar dan krijg ik overal weer irritante waarschuwingen en ben ik overal uitgelogd :P

Skikalender werkt ook niet !!

phil op 29 sep 2014 19:27

Daar kunnen we natuurlijk niet zoveel mee. Even melden welke browser je gebruikt en wat er precies niet werkt.

Yo-han op 29 sep 2014 19:42

Ik gebruik Mozilla. Als ik bv Zillertal ingeef en op bestemming toevoegen klik, word er niets toegevoegd.

De “duimpjes” voor het (un-)liken op mijn smartphone (samsung galaxy note, met custom firmware, alle browsers) verschijnen en verdwijnen bij het roteren van mijn scherm. In “landscape” mode zie ik de duimpjes, “rechtop” zie ik allen de “quote”-knop. Zowel in mobiele als desktopweergave.

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@Sneeuwbaard Klopt. De site verbergt bepaalde onderdelen op kleinere apparaten om alles nog een beetje overzichtelijk te houden. Als je je Note in landscape houd is het bijna een iPad en worden er dus zaken zichtbaar die niet op mobiel zichtbaar zijn.

MAND!

https://www.wintersport.nl/tips-en-tricks/carven-ski…

Spelfout in eerste zin: ‘Carven is het doel van vel skiers.’

''Powder to the people''

Skikalender werkt ook niet !!

phil op 29 sep 2014 19:27

Daar kunnen we natuurlijk niet zoveel mee. Even melden welke browser je gebruikt en wat er precies niet werkt.

Yo-han op 29 sep 2014 19:42

Ik gebruik Mozilla. Als ik bv Zillertal ingeef en op bestemming toevoegen klik, word er niets toegevoegd.

phil op 4 okt 2014 13:29

@Yo-han
Bij mij werkt de ski-kalander ook niet. Ik gebruik Internet Explorer en Safari.

Skikalender werkt ook niet !!

phil op 29 sep 2014 19:27

Daar kunnen we natuurlijk niet zoveel mee. Even melden welke browser je gebruikt en wat er precies niet werkt.

Yo-han op 29 sep 2014 19:42

Ik gebruik Mozilla. Als ik bv Zillertal ingeef en op bestemming toevoegen klik, word er niets toegevoegd.

phil op 4 okt 2014 13:29

@Yo-han
Bij mij werkt de ski-kalander ook niet. Ik gebruik Internet Explorer en Safari.

Jozef op 8 okt 2014 11:31

Ik ben blij dat dit dus niet alleen mijn probleem is…

If you snooze, you loose!

https://www.wintersport.nl/tips-en-tricks/carven-ski…

Spelfout in eerste zin: ‘Carven is het doel van vel skiers.’

VOSSKI op 8 okt 2014 11:13

Fixed :) Dank voor het melden!

Plaats een reactie