14-21 of 21-28 maart wintersporten in Oostenrijk

Ik woon in het uiterste puntje van het zuiden dus een meet en greet in Rotterdam/Amsterdam/Den Haag zou me een hele dag kosten om op en neer te reizen (ruim 5 uur retourtje). vanwege werk en sport heb ik geen hele dag de tijd. tevens ben ik pas weer in de Randstad/Amsterdam in April. Eindhoven/Tilburg ligt op zo’n uur rijden/treinen dus dat zou wel nog lukken.

Hallo
Ik heb nu 5 mensen bij elkaar
3 mannen
2 vrouwen
We willen 21 maart naar Oostenrijk wil nog iemand aanhaken ?
We zijn allemaal gevorderd skiërs
Indien iemand wil aanhaken zouden jullie je mailadres dan door willen geven ?
Groet
Jacq

Deze topic gaat toch over 14 maart?

Hallo,

Ook ik heb animo om de week van 14 maart mee te gaan. Ik ben 47 en een gevorderde skiër. Serfaus ken ik niet, maar lijkt me een mooi gebied. Een bijeenkomst binnenkort is een goed idee. Ik woon zelf in het westen :-).
Groeten, Leen

Dag,

Mag ik (40) vragen over welke leeftijdsgroep we het hier hebben? Arthur1983 heb ik niet geheel verrassend wel een idee van, maar de rest niet. En wat is de beoogde aankomstdatum, 14 of 21 maart? Mij om het even hoor, kan beide data wel, maar ben wel even nieuwsgierig. En ben nog wel even benieuwd of het nu ook echt Serfaus wordt, want daar zou ik zelf ook nog wel weer graag eens heengaan. Hou van een drankje aan het einde van lekkere skidag, maar prio is voor mij toch wel lekker (veel) skiën op tempo.

Groet, marcel

Zie wel wat leeftijden staan, maar weet niet of dat de mensen zijn die behoren tot de 5 die sowieso gaan :)

Ik ga naar een wat verder gelegen skigebied aangezien er nog een laatste plek over was in een andere groep.

Beste Marcel,
Doe even een privé berichtje naar Jacgueline (meerkunst) met je emailadres als je mee wilt. Wat de leeftijden betreft, ik (50) wil dat ook graag weten. Zij maakt een excellijst met gegevens die wij dan een voor een kunnen invullen.

Groet Nelleke

Volgens mij lopen er nu 2 dingen door elkaar Jacqueline ( Meerkunst) is bezig voor de week van de 21. Als je haar wilt bereiken is dat handiger een bericht aan haar direct te doen. Dit gaat over de week van de 14 naar Oostenrijk waarschijnlijk Serfaus. Ik weet niet goed hoe we duidelijkheid kunnen krijgen wie naar Serfaus willen de week van de 14e.

Hallo Anneke,

Serfaus zie ik wel zitten, dat heb ik je al in een pm gestuurd.

Grts,
Peter

Peter Hertegonne

Peter, Marcel, Arthur,Leen, Skifanaat, Anneke,
Volgens mij zijn dit de mensen die graag de 14 eventueel naar Serfaus willen ? Maar misschien heb ik wat gemist?

Jep.

Ik wil gewoon graag naar Oostenrijk en sta voor veel opties open. Serfaus voldoet zeker aan de eisen…! :)

Ho, ik haak af hoor want ik zie opeens iemand voorbij komen. Succes en groet!

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik ski nu al een tijdje en kan onverwachts nog even weg de 14de maart. Is er al een groepje gevormd en is nog plaats ?

Groet,
Bram

Ha Bram! Een aantal mensen heeft zich bij een andere groep aangesloten… je kunt meerkunst een PM sturen voor meer info. Ik zelf focus me nu op vertrek op 20 of 21 maart (houd me voor Oostenrijk plannen van harte aanbevolen) want m’n werkgerelateerde bezoek komende maand aan Polen gaat nog net wat langer duren dan vooraf was gepland.

Hey Arthur,

Ik kan enkel in de week met vertrek de 14de maart. Een week later kan ik niet.

@meerkunst
Hallo Jacqueline, ik ben van plan de week van 21 maart te gaan. Heb jij nog een plek voor een 40 jaar gemiddelde tot gevorderde snowboardster?
Groet, Noki

Hallo Allemaal ,
ik was een weekje weg en niet altijd online.
We hebben geen groep aangemaakt wat misschien wel handiger was maar ik weet niet hoe dat moet. Is er misschien iemand die dat kan?
Ik stel voor dat iedereen die nog naar Serfaus wil de 14e dit nog even meldt. Ik zoek wat in het dorp dicht bij lift en apres ski.
Misschien zijn er ook mensen die zeggen ik wil wel mee maar regel zelf iets ook prima. misschien kan er wel met elkaar mee gereden worden. Ook handig om even te kijken of en hoeveel auto’s en plaatsen er zijn en waar iedereen vandaan moet komen ivm eventueel meerijden.
Groeten Anneke

Het schiet zo natuurlijk niet op. Ik doe nog één poging en anders maak ik andere plannen. Het is tenslotte bijna 14 februari. Als er mensen zijn die mee willen de 14de naar Serfaus, doe mij dan een privé berichtje met je email adres. Dan stel ik een lijst samen. Ik ga dan een hotel met halfpension en busreis uitzoeken die een ieder dan zelf moet boeken natuurlijk. Mocht je toch met de auto willen dan kan dat uiteraard. Ik hoor graag uiterlijk woensdag van jullie.
Groet Nelleke

http://www.arke.nl/wintersport/oostenrijk/oberinntal/serfaus…

App Bergland zou een optie kunnen zijn er zijn ook nog 2 pers app beschikbaar hier. schijnt een tent onder te zitten die wel wat geluidsoverlast kan geven . Oordopjes dan maar mee.
Anneke

Nelle wrote: Het schiet zo natuurlijk niet op. Ik doe nog één poging en anders maak ik andere plannen. Het is tenslotte bijna 14 maart.

—> Klopt: op deze manier schiet het niet op. Allerlei posts over verschillende data en verschillende plannen die worden gemaakt lopen hier door elkaar heen. Misschien is het handig om een nieuw topic te openen?

DUS… Wie gaat er mee naar Serfaus 14- 21 maart appartement Bergland . 3 kamer app voor 4 personen pp 399 incl skipas. ?
groeten Anneke

Beste allemaal,

bedankt voor alle berichten etc. Ik ga afhaken. Ik krijg het met mijn planning niet voor elkaar (planning voor bouwen van mijn website loopt wat uit). In de week van 14 maart ‘moet’ ik toch nog in Tilburg zijn. Heel veel plezier voor degenen die gaan en wellicht tot een volgende keer. Jessica

jestilburg

Plaats een reactie