pas op met Jaquet Sports

Wat is dat toch met mensen dat ze hun shit niet eerst met de ander op proberen te lossen, maar meteen gaan zeiken op het internet?

Iedereen maakt fouten. Geef een ondernemer gewoon netjes de kans om iets op te lossen voordat je als een klein kind gaat uithuilen op het internet.

DSvier op 23 aug 2016 09:29

Dat, helemaal dat.
Op een of andere manier leeft de gedachte dat er dan harder gelopen gaat worden voor deze klager. Ach ja, het is goed voor sites als klacht, radar enz. Je staat als klant bij online aankopen sterk genoeg, daar hoef je echt geen streken voor uit te halen. Maak het jezelf nou makkelijk en betaal met PayPal, creditcard of eoa achterafbetaaldienst, als die mogelijkheid er is. PayPal vergoedt, onder bepaalde voorwaarden, zelfs de retourkosten.
Blijft natuurlijk wel staan dat mails niet beantwoorden e.d. gewoon erg slecht is.

Van mij mag het slotje er op. Alles is wel gezegd…

I am a skiing dad, just like a normal dad. Except much cooler | retired :-(

Helemaal eens met michel v. Los je geschil op met degene die het betreft ipv het hier te spuien.

mama on a mission in the snow

Ik begrijp niet wat sommige mensen hebben tegen de mensen die hier komen klagen over problemen die ze met een bepaalde site hebben voorgehad. Ik persoonlijk vind dit een goede waarschuwing voor mij om uit te kijken als ik hier iets wil bestellen. Of zoals ze zeggen om naar de winkel zelf te gaan.
En uiteindelijk is het hier ook een forum, die personen mogen hier posten wat ze willen, je moet het uiteindelijk maar niet lezen als het je niet de moeite vindt.

Plaats een reactie