Jouw mooiste wintersport foto

dan doe ik er nog maar eentje bij met veel wolken licht!

het uitzicht vanaf Seceda

null

en als ik dan toch bezig ben…het was in 2008 een slecht begin van onze wintersport zie hier foto van dag 1 achter ons huisje …

null

en de dag erna toen het erg veel gesneeuwd had!
null

tja en dan krijg je natuurlijk ook deze…

null

Ik hoop dat ik hiermee kans maak op het boek!!

@ Wouter
Jouw foto serie van huis zonder sneeuw en huis met sneeuw vind ik de ultieme wintersportervaring. (moet dan natuurlijk wel de eerste dag gebeuren)

Don`t eat yellow snow

Wouter, prachtige foto’s ;)

was absoluut een ultieme ervaring! Aankomen op zondag en dan in je t-shirt op het terras zitten terwijl er bijna helemaal geen sneeuw ligt en dan de volgende dag wakker worden met een enorme bak poedersneeuw! Het leven kan niet veel mooier worden volgens mij!

Misschien om voor komend jaar; jouw mooiste wintersport film te doen. Als spelregel bijv dat het niet langer dan 5 min duurt.

Want ik ga komend jaar filmen en misschien vinden meer mensen dit leuk om te doen.

Iemand van de admins interesse om dit verder uit te werken?

Hier 2 foto’s uit Flachau:

null

null

@Martijn Niet persoonlijk bedoeld hoor maar ik vind die oranje kappen altijd zo lelijk.

Skigebieden zijn ansich natuurlijk landschapsvervuiling maar de meeste materialen zoals staal gaan nog enigszins op in de bergen. dit totaal niet. Daarnaast vervormen die kappen je beeld vaak ook nog eens.

to ski or not to ski, thats no question

@ Tijn:
Ik ben ook wel benieuwd naar de ongetwijfeld vele filmpjes die de forummers gemaakt hebben.

@ Blauw, Rogier en anderen die de grap niet of minder op z’n plaats vonden:
Ik zal voortaan de grappen zoveel mogelijk in de Stube uithalen :)

En dan nu een echte foto van onze afgelopen gletsjer herfstvakantie. Deze is genomen op de Hintertux gletsjer:

null

Andere foto’s + een beschrijving van de vaknatie zijn hier te vinden:
https://www.wintersport.nl/forum/topic/25527

Eens met Simon. Toch zijn het juist die oranje kappen die deze foto bijzonder maken. Gaaf contrast!

Daar moet ik jou dan weer gelijk in geven.
Fototechnisch maken ze de foto als het ware.

to ski or not to ski, thats no question

null

zoals van mij gewend alles in de buurt van Koenigsleiten

null

zoals gewend ook weer prachtig :)

oeps per ongeluk dubbel

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

null

en als we dit kerkje op de heenreis zien weten we het is niet ver meer rijden

null

@cees +1 ik ging eerst ook altijd naar köningsleiten maar nu naar fiss. Als ik deze foto’s zie mis ik het toch wel een beetje :) het mooie aan köningsleiten is dat je een heel uitgebreid skigebied hebt.
Maar over de foto’s: mooi gemaakt hoor. Ga jij ook echt met een spiegelreflex de piste op?

Plaats een reactie