Snowworld gaat verlengen

Ik ben vandaag eens een kijkje gaan nemen hoe het met de vorderingen staat. Binnen is men nog druk bezig met de liften en andere installaties. Buiten is het dak in een afrondende fase.
Ik moet zeggen dat het best een behoorlijke piste lijkt te worden zo. Als je binnen onderaan staat en je kijkt naar boven dan begint het toch te kriebelen.

null

null

null

null

null

null

null

*bericht bewerkt door Matthieu op 09 sep 2016 12:08

Aftellen maar!

is toevallig iemand op dit topic één van de 25 gelukkigen die de eerste afdaling mogen maken?

part time skier, full time savage

Ik niet. Maar ik ga volgende week wel een keertje. Het plan is nu om met een paar mensen te gaan op vrijdag 14 oktober (avond, misschien al middag). Komend weekend gaan ze waarschijnlijk open. In de brief stond dat de eerste afdaling vrijdag a.s. of zaterdagochtend gaat plaatsvinden. Dan is ook de winteropening van Snowworld Zoetermeer, dus er staat ook wel wat druk op dat dat gaat lukken.

ja, leuk idee! Ik ga binnenkort ook zeker een keertje, ben best benieuwd.

part time skier, full time savage

@GiGi: Volgens de website gaat piste 3 nu pas 15 oktober open. De sneeuwkwaliteit vindt men nog niet goed genoeg schrijven ze.

Aftellen maar!

Tja. De mail zei toch echt komende vrijdag of zaterdag voor de eerste afdaling. En alle berichten lijken te bevestigen dat ze komend weekend bij de winteropening ook echt los willen.

Tja. De mail zei toch echt komende vrijdag of zaterdag voor de eerste afdaling. En alle berichten lijken te bevestigen dat ze komend weekend bij de winteropening ook echt los willen.

GiGi op 4 okt 2016 16:57

Ik kreeg net een nieuwe mail met de mededeling van uitstel. 1e afdaling voor de prijswinnaars is 14 oktober. Vanaf de 15e open voor publiek

*bericht bewerkt door Matthieu op 04 okt 2016 18:05

Aftellen maar!

Dan zal het wel druk worden komend weekend tijdens de Winetropennig: alleen piste(tje) 1 is open…

Zojuist in de pauze ff wezen kijken

null

*bericht bewerkt door Dannis op 05 okt 2016 13:14

ben in het verkeerde land geboren

kan niet wachten om hem uit te proberen.

ben in het verkeerde land geboren

@Dannis kan je daar dan gewoon naar binnen lopen?

part time skier, full time savage

Ze weten het wel elke week ongeveer een week uit te stellen zeg… zo gaat het al sinds september :P

Ze weten het wel elke week ongeveer een week uit te stellen zeg… zo gaat het al sinds september :P

Kev1 op 5 okt 2016 23:02

als die maar in februari open is. ? Ga dan een maandabonnement nemen. Maar het kriebelt wel enorm hoor om snel te gaan wanneer die open is. Ik zie de verlenging meerdere keren per week als ik op de N11 of richting Zoetermeer rijd. Gaat het hartje sneller van kloppen!

*bericht bewerkt door Dennis12 op 05 okt 2016 23:15

@Stefdeboer, je kunt niet de baan op. De foto heb ik genomen vanuit het restaurant (stubbe).

ben in het verkeerde land geboren

piste is nou echt in vergevorderde staat… sneeuwkanon gaat 24/7 door zo te zien.

Morgen open vanaf 14.00uur.

Het is dat mijn zoontje vandaag jarig, … Dan maar een andere keer na de herfstvakantie.

Iemand toevallig gisteren al uitgetest hier?

Vandaag even een kijkje genomen, was vrij rustig vond ik. Buiten veel mensen op terras.

null
null

@ashwin leuk dat je even een fototje er bij hebt gezet. Hoe vond je de piste? Ik woon ik Zoetermeer en wil hem snel gaan testen ?

Je weet niet wat je niet weet.

Ik ga morgenmiddag. Zal ook wel even verslag doen van de omstandigheden.

De piste lag er prima bij vond ik, her en der wat harde stukken (vooral bovenaan), maar daar heb ik nooit echt moeite mee @Robbert-010

Ik ben er over een paar weken voor de NKBV bergsportdag om daar een lezing te geven. Misschien klik in mijn ski’s nog wel even onder. Want ziet er best mooi uit!

Click. Click. Peace

Ga je dan naar boven touren? Weet niet of dat daar mag hoor…

Met een wat hardere piste heb ik ook nooit zo’n moeite. Ik hoop hem aanstaande zondag avond te kunnen testen ? Ben ook benieuwd wat jij er van vindt Gigi.

Je weet niet wat je niet weet.

Ga in November samen met @SPAM heen, ben erg benieuwd naar deze baan!

Winter is coming

@GiGI nog geweest? en hoe vond je het?

Je weet niet wat je niet weet.

De baan verlenging is wel lekker. Als je in je ritme zit kan je gewoon nog even door. En omdat het steile stuk is doorgetrokken, voel je ook echt wat. Je kan ook genoeg energie genereren om echt lekker te trainen op je techniek.
De sneeuw was nog was dunnetjes hier en daar, maar dat gaat vanzelf goed komen denk ik.

Naast de baan heb ik ook al weer twee paar ski’s voor komend seizoen kort uitgeprobeerd. Voor mij is het seizoen begonnen.

@GiGi Die dag zijn er toerskiclinics zelfs, dus mag het ;-) Maarre ik toer omdat ik wil skiën, als er een lift draait naar dezelfde helling pak ik liever de lift.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie