Hoe zou het zijn met...

Welkom bij de club Cees, je bent nooit te oud om te leren. Besef dat het witte poeder je verslaafd gaat maken en dat je rare dingen er van kunt gaan doen:

mod break (deze foto ging net even iets te ver)

Verder nog even verdergaand op de inburgering van Simon:

null

Een aanpassing van avatar zou wenselijk zijn. Vorige week is hierover nog vergaderd, de notulen zijn hier te lezen:

https://www.wintersport.nl/forum/topic/27537

Dan nog een vraagje aan iedereen. Paul z’n forum format foto in de topic “u vraagt, wij bouwen” dat hij gisterenavond plaatste komt me zo bekend voor.

null

Volgens mij heeft hij het gejat van een ander forum, maar ik weet zo snel niet meer welk. Iemand?

Verder nog even verdergaand op de inburgering van Simon:

Martijnski op 16 nov. 2011 17:50

Martinska nog even over Simon,
ik kan de notulen niet meer vinden waar we besloten hebben dat hij zich mag aansluiten bij de harde kern in de stube,
kun je me even opfrissen?

3 dingen:

  1. Simon is bij deze gepromoveerd tot volwaardig harde-kern stube lid.

Pagina 1 van deze topic, bijna onderaan. Beetje later op de avond, dat wel.

Een aanpassing van avatar zou wenselijk zijn.

Martijnski op 16 nov. 2011 17:50

Wel toestemming vragen aan bunga bunga.

Ik ben dus meer een fan van het witte poeder…

Cees op 16 nov. 2011 16:43

Als je wil praten Cees stuur je maar een PM’ettje ;)

Ik zal eens nadenken over een goede avatar, inspiratie is altijd welkom

to ski or not to ski, thats no question

Martijnski vindt de avatar van Paul E retestrak. Misschien iets in die richting als je op een goed blaadje wil staan bij martijnski.

Om een van mijn eerdere Hoe zou het zijn met… te beantwoorden. Ene Barry was de gelukkige van de 20k plus facebookfans.

Ik ben voor een verloting onder de harde kern stube leden.

Daarnaast wil ik een onmiddellijke ledenstop voor harde kern stube leden in stemming brengen :D

Maar nu weer serieus, gefeliciteerd Barry

to ski or not to ski, thats no question

@ Simon: Let niet op Niels, hij wil dat jij een klimaatzoneverschuiving als avatar neemt.

Die verloting was me even ontgaan. Ik denk dat de admmins hier ook mee in hun maag zitten. Ze zijn zo stil.

De onmiddellijke ledenstop voor harde kern stube leden zal niet in stemming worden genomen. Die onzin laten we over aan de voetbalclub van Amsterdam.

En ook vanuit Eindhoven, gefeliciteerd Barry :)

Mjah zo’n ledenstop heeft natuurlijk ook alleen zin in combinatie met een verloting onder de harde kern :')

to ski or not to ski, thats no question

Die onzin laten we over aan de voetbalclub van Amsterdam.

Martijnski op 16 nov. 2011 23:10

+1

Er is een hoop gebeurt sinds gisteren. Zoals:

  1. Is Barry nu ook al een harde-kern-stube-lid?

http://barry.waarbenjij.nu/

  1. Een ledenstop lijkt mij geen goed idee. We moeten juist iedereen aan gaan schrijven via de in- en uitbox, om lid te worden van de harde-kern-stubotheek. Meer leden is meer omzet voor ons, is meer groene balkjes voor ons :)

  2. Die foto van Cees. Tja, wat moet ik daar nu van denken. Ik had me Cees in het echt toch anders voorgesteld.

  3. Martijnski zou groene balk puntjes voor Niels de Kleine IJsbeer regelen. Ik heb echter het idee dat Niels die puntjes er op eigen kracht bij mekander heeft gesprokkeld.

  1. Die foto van Cees. Tja, wat moet ik daar nu van denken. Ik had me Cees in het echt toch anders voorgesteld.
Paul E op 17 nov. 2011 00:01

ik heb al ontdekt waarom Martijnski dit soort beelden op het forum zet,
hij zegt wel op een school te werken, maar in werkelijkheid werkt hij bij een firma die allerlei gummywaren verkoopt, zoals opblaaspoppen die je als vriendin kunt laten leeglopen, opblaasolifantjes etc., dus dit valt allemaal onder het kopje reclame, …
en begrijpelijk ook, ook hij is aan het sparen voor en exotische skivakantie
of de admins dat ook goed vinden, ze blijven merkwaardig stil.

"…"

Als je wil praten Cees stuur je maar een PM’ettje ;)

Niels op 16 nov. 2011 18:55

Niels als jij als 17 jarige een oplosing hebt voor een verslaving aan witte poeder, dan moeten we samen maar eens aan tafel onder het genot van een apfelstrudel, en deze gelegenheid kan nu niet meer nog langer doorgeschoven worden door de crew van hqws,
Paul en Martijnski zijn namelijk niet de enigen die omzien naar een ander beroep, ik ben ook aan het zoeken, kom uit de nederlandse architectuurbranche, maar daar is niet zo veel werk meer, dus ik wil mijn werkgebied gaan verleggen naar de alpen, ten eerste een aantal betondorpen slopen en daarvoor in de plaats leuke houten chaletjes terugzetten,
En aangezien ik niet geloof dat zon witte poederverslaving echt op te lossen valt, denk ik aan het tegengestelde,maak nog meer mensen verslaafd,wellicht dat de chaletverko in de alpen dan ook toenemt,
Ik wil ook Paul nog een voorstel doen als hij bij feratel werkt hoe we kunnen samenwerken,
Martijski zou ingezet kunnen worden voor de pr, mits hij zijn rubberen dollys niet steeds probeert te promoten,
En jij Niels hoe zie jij je rol in deze organisatie?

Omdat ik snel weer door moet: Ik neem de afdeling verschuivende klimaatzones en hogedrukgebieden (+consequenties) wel op me. Daarbij moet er ook nog een leidinggevende/overkoepelende functie worden uitgedeeld.

Ik zal straks mijn rol netjes uitlijnen (haha wit poeder-uitlijnen :D) en misschien nog enkele leuke extra’s lanceren. Zoals een massale boycot van de zuidkant en de zuidelijke Franse Alpen, want zij gaan altijd met het meeste poeder lopen zonder ook maar iets aan de rest te gunnen.

Daarbij komt ook nog eens dat ik hier toch wel een serieuze achievement heb neergezet: een topic maken dat na een tijd een vetgedrukte titel krijgt en zelfs de regels voor de stube heeft geownt.

  1. Martijnski zou groene balk puntjes voor Niels de Kleine IJsbeer regelen. Ik heb echter het idee dat Niels die puntjes er op eigen kracht bij mekander heeft gesprokkeld.
Paul E op 17 nov. 2011 00:01

Ik ben bezig, de stopwatch staat momenteel op 37 minuten en 19 seconden. Morgen is het weekend en heb ik iets meer tijd, de overige 22 minuten en 41 seconden ga ik dan volmaken met +1’tjes voor Niels.

ik heb al ontdekt waarom Martijnski dit soort beelden op het forum zet,
hij zegt wel op een school te werken, maar in werkelijkheid werkt hij bij een firma die allerlei gummywaren verkoopt…ook hij is aan het sparen voor en exotische skivakantie
of de admins dat ook goed vinden, ze blijven merkwaardig stil.

Cees op 17 nov. 2011 01:22

Je komt in de buurt Cees. Ik werk bij een firma waar wel allemaal gummyberen rondlopen. De producten die ze verkopen zijn hoofdzakelijk wel goed voor consumptie.
Verder ben ik inderdaad aan het sparen voor een exotische vakantie. De latten staan ook al daar, alleen moet daar wat anders mee gedaan worden dan waxen en slijpen.
En de admins zijn inderdaad erg stil. Ik begrijp dat 20.000 Apfelstrudels regelen een helse zaak kan zijn, maar vergeet niet wat de core business is heren!

MartijNski zou ingezet kunnen worden voor de pr, mits hij zijn rubberen dollys niet steeds probeert te promoten.

Cees op 17 nov. 2011 10:43

Als dat inhoudt dat ik tussen de door jullie gebouwde chaletjes door moet skiën en vriendelijk moet lachen op de foto en video’s, vind ik dat geen enkel probleem.

@ Niels: Kijk uit dat je niet in Roels vaarwater gaat zitten. Als het nodig is overroelt hij je toch. Die boycote van de zuidkant lijkt me ook wel interessant. Dan kunnen de sneeuwkanonnen van Boels die daar in de buurt staan toch nog wat geld opleveren.

En dan nog over Barry. Is dat zo’n soort Johan Druif? Iemand die wel wat wint maar je nooit ziet? Ik ken eigenlijk maar 1 Barry, die staat echter wel op m’n verlanglijstje:

null

Daarbij komt ook nog eens dat ik hier toch wel een serieuze achievement heb neergezet: een topic maken dat na een tijd een vetgedrukte titel krijgt en zelfs de regels voor de stube heeft geownt.

Niels op 17 nov. 2011 13:02

Je hebt helemaal gelijk! Sorry dat ik niet wat sneller reageerde, ik had het bijna over het hoofd gezien. Hierbij toch een kadootje voor je prestatie:

http://youtu.be/HhtxqvAlIpo

Als je goed door blijft studeren is alles mogelijk Niels, neem dat aan van die oude mannen hier op het forum.

Ik denk dat deze organisatie hoog toe is aan een extra managementlaag en wil mezelf bij deze voordragen als algemeen manager/koffiedrinker

to ski or not to ski, thats no question

Met de volgende elementen/eigenschappen moet iets te doen zijn jongens.

  • Feratel (cams uit skioorden dus)
  • Het technisch vernuft van Paul E
  • Het Architecturale vakmanschap van Cees
  • Het verlangen naar een (fantsoenlijke) job van de 2 bovengenoemden
  • "Mister PR" Martijnski
  • Slopingen van betondorpen
  • M’n eigen milieu bewust zijn en strijd tegen de uitstervende ijsberen.
  • Boycot van de Zuidkant

Wie bedenkt iets?

EDIT

  • Algemeen Manager Simon
  • Mijn wetenschappelijke studies.

Ik hoop wel dat jullie er mee akkoord zijn dat er geen exorbitante bonussen uitbetaald worden aan het management,
Behalve natuurlijk een leuke vergoeding als het lukt de kleine ijstijd weer in te voeren, zodat de sneeuwkanonnen fabrikanten werkloos worden. Want deze groep fabrikanten profiteerd nu toch wel te veel van de poedercrisis…

Ik zal eens nadenken over een goede avatar, inspiratie is altijd welkom

Simon op 16 nov. 2011 22:04

Wie moest hier nog ideeën hebben voor een avatar?

https://www.wintersport.nl292

Algemeen Directeuren hebben over het algemeen wat serieuzere avatars dan jij nu aandraagt Niels. Ik heb even geen inspiratie. Als ordinaire medewerker verwacht ik die inspiratie juist van mijn Algemeen Directeur zelf. Laat wat zien Simon!

"…"

Paul en Martijnski zijn namelijk niet de enigen die omzien naar een ander beroep, ik ben ook aan het zoeken, kom uit de nederlandse architectuurbranche, maar daar is niet zo veel werk meer, dus ik wil mijn werkgebied gaan verleggen naar de alpen, ten eerste een aantal betondorpen slopen en daarvoor in de plaats leuke houten chaletjes terugzetten,
En aangezien ik niet geloof dat zon witte poederverslaving echt op te lossen valt, denk ik aan het tegengestelde,maak nog meer mensen verslaafd,wellicht dat de chaletverko in de alpen dan ook toenemt,

Cees op 17 nov. 2011 10:43

Cees ik heb goed nieuws voor je:

Het faillissement van je architektenburo is beëindigd per 16-11-2011.

http://www.faillissementsdossier.nl/faillissement/87873/hold…

Je kan weer volop aan de slag! Laat het forum het forum. Vergeet die 1000-waardepunten-jacht. En laat eens wat serieuze redocoratieontwerpen zien van het beoogde skigebied :)

@Niels Ik wilde de bunga-bunga praktijken voorlopig nog even voor later bewaren nu onze Italiaanse vriend net het veld heeft moeten ruimen met zijn variant.

@Cees Ik neem zeker geen exorbitante bonussen maar ga Albayrak-ken maar i.p.v. auto’s neem ik skitrips

@Martijnski [inspiratiemodus aan]Oke we gaan het zo doen: Ik zeg wat en jullie gaan akkoord, jullie zeggen wat en ik keur het af, maar das logisch. En als jullie van Gaal aanstellen ben ik pleite. [inspiratiemodus uit]

to ski or not to ski, thats no question

Algemeen Directeuren hebben over het algemeen wat serieuzere avatars dan jij nu aandraagt Niels. Ik heb even geen inspiratie. Als ordinaire medewerker verwacht ik die inspiratie juist van mijn Algemeen Directeur zelf. Laat wat zien Simon!

Martijnski op 17 nov. 2011 22:29

Ben ik niet helemaal met je eens, je kunt er directeur van het Imf mee worden of premier van een knoflookland of baas van wikileaks

paul, ik ben me aan het omscholen, om eerlijk te zijn, ook ik heb vroeger meegedaan aan betondorpen maar heb nu gekozen voor organische bouw met duurzame energieverzorging,maar heb nog wat tijd nodig om oude gewoonten af te leren, vandaar de studie van geheel organisch vormgegeven bergen en sfeervolle houten huisjes,
En als deze omscholing voltooid is zullen jullie vanzelf mijn bijdragen in dit forum navenant zien afnemen,
Nog even geduld dus…

Cees,
Verloochen jezelf niet je hebt in de jaren '20 van de vorige eeuw meegeholpen aan een prachtig betondorp.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Betondorp

En je hebt daarmee een ideale betonnen broedkamer voor bekende Nederlanders gecreëerd, zoals daar zijn/waren:
een Johan Cruijff,
een Bobby Haarms
een Gerard en een Karel van het Reve
een Willeke van Ammelrooy

En daarmee de grondslag gelegd voor de maakbaarheid van de samenleving.

Cees, ik wist dat je oud was, maar zo oud. Nog ouder dan I. M. Pei:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ieoh_Ming_Pei

Loop je inmiddels tegen de 100?

Voordeel is wel dat je bijna overal een gratis skipas hebt :)

Plaats een reactie