Hoe zou het zijn met...

De buckels op de Glacier piste in Val Thorens?

Mathijs! op 25 feb. 2014 22:18

hahahahahahahahha

Denk dat ze op dit moment verplettert worden door de pistenbullys :P

Jesper op 25 feb. 2014 22:31

Welke pistenbully’s? Die piste is toch gesloten? :D

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

@Frank: Enkel voor mensen met een Nederlands paspoort :D

@Rogier ? Zou hij al weer bijna kunnen skiën ?

Gang is alles

@Jesper Haha, bijna, bijna. Ik train alweerhard op de hometrainer zit vier keer per week bij de fysio en begin langzaam wer et gewicht op mijn voet te zetten. Het grootste probleem is voor het moment mijn voet in een skischoen krijgen. Met een beetje geluk over twee of drie weekjes een tochtje op de ski’s…

Click. Click. Peace

Het grootste probleem is voor het moment mijn voet in een skischoen krijgen.

Rogier op 20 apr. 2014 10:37

Tijd om te leren snowboarden! :-)

Geek, Snowboarder, iPhone developer

@Jesper Haha, bijna, bijna. Ik train alweerhard op de hometrainer zit vier keer per week bij de fysio en begin langzaam wer et gewicht op mijn voet te zetten. Het grootste probleem is voor het moment mijn voet in een skischoen krijgen. Met een beetje geluk over twee of drie weekjes een tochtje op de ski’s…

Rogier op 20 apr. 2014 10:37

Yeeeey! Succes!

Het grootste probleem is voor het moment mijn voet in een skischoen krijgen.

Rogier op 20 apr. 2014 10:37

Tijd om te leren snowboarden! :-)

Lieven op 20 apr. 2014 11:00

hahaha ja :P

Gang is alles

@rene tijdens de boardtest??

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@Rogier 2 weken zijn voorbij, hoe staat het ervoor :D? Hoop nog wel op een mooi filmpje van jouw toerskiavonturen
Of foto’s

Gang is alles

@Jesper, klopt. Maar de chirurg wil dat ik nog twee weken, nu dus een, rustig blijf en fysio heeft liever tot begin juni. Fietsen kan ik vanaf komend weekend al wel echt, daar kan ik ook wel een filmpje van maken… ;-) (Heb ook geen zin om problemen te creeëren voor volgend seizoen, en de condities zijn momenteel ook niet heel fantastisch…)

Click. Click. Peace

De blogs…? ;)

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

@ThijsMeeusen Die staan nu op het einde van het wintersportseizoen op een wat lager pitje. Maar we zullen natuurlijk met ongeveer 1 a 2 keer in de week blijven doorbloggen en voor we het weten loopt de zomer op zijn einde en bloggen we weer op volle kracht ;-)

Click. Click. Peace

Aha, ik vind een fietsfilmpje ook goed :D

Gang is alles

Nou @jesper bij deze dan, http://www.klimtijd.nl/weblog/94/video-de-beklimming-van-ris… en ik verwacht/hoop volgende week nog een skifilmpje te kunnen maken…

Click. Click. Peace

@Rogier leuk leuk :D
Lijkt me ook nog wel is leuk om te gaan beginnen met mountainbiken, ga binnenkort een keer mee met m’n oom :d

Komt er ook nog een ski video? In Axamer Lizum kon het nog wel :D

Gang is alles

@Jesper

Hierbij:

Click. Click. Peace
Gang is alles

@Jesper die reageert volgens mij nergens meer op :( misschien is hij zelf nu onderuit gegaan op een veelste gevaarlijke piste voor de gewone sterveling :p

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@birdheart ach toch

Gang is alles

… de topic starter?

Aequilater Nubila

Helemaal klaar voor de winter :)

Met @Martijnski?

Met @Martijnski?

Niels322 op 22 okt 2014 10:40

Goeie! En met @Niels, @Robin en @PaulE.

MAND!

Martijnski is volgens mij een aantal jaar geleden naar Laax vertrokken, sindsdien niet meer op het forum geweest.

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

*Snik…

Ik word bijna sentimenteel van dit topic. ;)

Even a bad day skiing is better then a good day at work

Met @Martijnski?

Niels322 op 22 okt 2014 10:40

Goeie! En met @Niels, @Robin en @PaulE.

Yo-han op 22 okt 2014 11:10

Ja idd! Gewoon zomaar zonder 1 woord vertrokken! -snik-
:/ of zouden ze het wintersport gevoel zijn kwijt geraakt…

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Met @Martijnski?

Niels322 op 22 okt 2014 10:40

Goeie! En met @Niels, @Robin en @PaulE.

Yo-han op 22 okt 2014 11:10

Robin en Niels zijn still alive, Paul E is spoorloos

Ik ga wel weer wat meer van me laten horen, want ik word skilerares in Serfaus :D!

Serfaus

Vertel karlijn! een heel seizoen?

Ik ga wel weer wat meer van me laten horen, want ik word skilerares in Serfaus :D!

Karlijn op 22 okt 2014 13:59

En Gijs dan? Die mag in NL blijven zeker :D

Nou, inderdaad!

Ik ga wel heel vaak die kant op hoor. 2 dagen St. Anton (om @Karlijn af te zetten bij d’r Anwarter opleiding - mooie smoes), 2 weken kerstvakantie, nog een weekje met m’n zus eind januari/begin februari, lang weekend eind februari, week na Pasen…

Ik kom wel aan mijn skidagen. Tussendoor zit ik op projecten in Duitsland (nu) en Polen (vanaf januari), dus ik was ook niet veel thuis geweest, behalve in de weekenden.

Kortom: ik ben inderdaad heel zielig ;)

Ja, een heel seizoen. Het was wel even spannend om mijn baan op te zeggen, maar ik heb er nu al superveel zin in! Dus ik denk dat ik de goede keuze heb gemaakt :)
@Niels322 Jij speelde toch ook met de gedachte om een seizoen de sneeuw op te zoeken?

Serfaus

Plaats een reactie