Website feedback & bugs

En kan dat gefixt worden? Het is namelijk best irritant.

@GiGi Lees even goed wat @Rene schrijft: “Gaat opgelost worden”

Click. Click. Peace

Ik heb al tijden problemen met inloggen op mijn pc (vandaar dat ik ooit zelfs ben uitgeweken naar gebruikersnaam ‘Quisa2’ ipv ‘Quisa’…) In firefox staat er ‘foutieve inloggegevens’ waarna ik natuurlijk mn wachtwoors kan resetten. Maar vervolgens kan ik mijn nieuwe wachtwoord niet gebruiken en krijg ik nog altijs ‘foutieve inloggegevens’. Het is dat ik nu op m’n mobiel nog ingelogd ben en dit kan posten… de vorige keer heb ik er dus een aparte gebruikersnaam voor aangemaakt… Misschien ligt het wel aan een instelking op mijn computer maar ik hoop ten zeerste dat iemand me even kan helpen, want ik word er gek van!

P.s. ik heb dus niet het hele forum afgezocht of sit ooit al is voorgekomen, vanwege het gepriegel op m’n mobiel…

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

@quisa2 stuur mij even een pm. Kijken we er even naar.

MAND!

@admin. Bij mij is de ‘bewerk’ (of edit) knop verdwenen als ik iets tekstueel wil aanpassen in een door mij geplaatste post. Uitgelogd en opnieuw ingelogd maar probleem blijft zich voordoen. Maak gebruik van een firefox browser (ter info).
:) zie net dat het probleem zich in deze rubriek niet voordoet maar oa in de marktplaats en materiaal rubriek wel…

*bericht bewerkt door winterwonderland op 28 sep 2016 19:27

Aequilater Nubila

@winterwonderland klopt. Na 30 min. kan je je bericht niet meer bewerken.

MAND!

aha… bijzondere functionaliteit… Dank voor de snelle respons!

Aequilater Nubila

Misschien dat het al gezegd is, maar de pagina met je skigebieden doet het niet, ook kan je niks toevoegen.

Carnas on Tour

@Svennoo kun je iets meer info geven over welke browser en welk OS? Gezien het hier zowel desktop als mobiel perfect werkt :)

@Rene Het betreft op een desktop met Google Chrome en ook Internet Explorer. Op mijn iPhone 5s op Safari krijg ik ook een foutmelding.

Carnas on Tour

Zou je deze foutmelding kunnen mailen of naar me kunnen pm’en? Dank!

Op mijn mobiel kan ik sinds een half uurtje niet meer inloggen (Android, Chrome). Ik kom wel in het inlogscherm, en kom vervolgens terug op een pagina, maar dan ben ik nog steeds niet ingelogd.

Hier werkt alles nog. Misschien cookies verwijderen?

MAND!

Helaas, dit heeft niet geholpen.

Zelfde probleem als bij @GiGi
Ik log in via facebook maar krijg 1 of andere fout. The redirect_uri URL must be absolute geeft ie aan.

Op de laptop geen probleem.

Übung macht den meister!!!

Facebook login werkt weer

MAND!

Inloggen op de site werkt weer!

MAND!

Mobiel alleen nog niet.

@Gigi werkt nu ook weer

MAND!

Klopt. Thanks.

(Ik dacht al - en iedereen hier: wordt een rustig weekend…)

Kon ik jullie niet aan doen. Weer is niet al te best dus login is broodnodig.

MAND!

Bedankt. Gelukkig hadden we troost bij elkaar op WhatsApp. ;)

Übung macht den meister!!!

Nu wordt ik er mobiel weer uitgeknikkerd en kom er niet meer in. Ook na verwijderen van cookies geen succes.

Mijn foon met Chrome doet het (nog).

Übung macht den meister!!!

Hier werkt het ook prima. Ik hou het even in de gaten.

MAND!

@Svennoo kun je iets meer info geven over welke browser en welk OS? Gezien het hier zowel desktop als mobiel perfect werkt :)

Rene op 29 sep 2016 10:18

Ook bij mij was ik mijn login weer kwijt. Inloggen werkte niet. Na cookie verwijderen kon ik weer inloggen. Ik gebruik Windows 10 en Firefox.

@gigi kleine fix gemaakt. Werkt dit beter? Snap niet zo goed waarom alleen mobiele telefoons het probleem zijn aangezien het login process op zowel mobiel als desktop exact hetzelfde is.

MAND!

Het werkt nu wel weer inderdaad, thanks.

Wat het onderliggende probleem is weet ik ook niet.

Ik ben inmiddels helemaal gewend, echter is er misschien nog een interessante aanvulling mogelijk in de accommodatie pagina. Ik ben voor komende winter op zoek naar een interessant appartement en daarbij vindt ik ski in/ski out belangrijk, ik wil namelijk met de bus. Jullie bieden wel de optie “Lift op minder dan 300m” maar dat vindt ik eigenlijk niet gelijk staan aan ski in/ski out. Wat ik daarmee bedoel is dat ik ook vrede heb met het zitten aan een skipiste en dat ik eerst 1000 meter mag skiën voordat ik in de lift zit. Enkele meters lopen kunnen mij niet deren (die 300m zijn prima) echter hoeft dit voor mij dus niet per se tot een lift te zijn, dit mag ook (graag zelfs) tot aan een piste zijn die mij tot een lift brengt. Is zoiets mogelijk?

Is het mogelijk om bij het plaatsen van een reactie de mogelijkheid van een preview in te bouwen?

bon ski

Plaats een reactie