Website feedback & bugs

Iedereen even voor de laatste keer uitgelogd. Nu met voorbedachten rade. Omdat niet iedereen weet hoe hij/zij corrupte cookies moet verwijderen hebben we het even van onze kant af geregeld. Moeten jullie wel eenmalig even opnieuw inloggen. Excuus daarvoor.

MAND!

@Skifan We kunnen een keer kijken of dat iets is voor het forum. Zet m op de lijst.

MAND!

Iedereen even voor de laatste keer uitgelogd. Nu met voorbedachten rade. Omdat niet iedereen weet hoe hij/zij corrupte cookies moet verwijderen hebben we het even van onze kant af geregeld. Moeten jullie wel eenmalig even opnieuw inloggen. Excuus daarvoor.

Yo-han op 1 okt 2016 20:12

Kan eindelijk weer inloggen. Hopelijk is het opgelost. Niet dat ik zoveel te melden heb maar zie toch graag dat het werkt.
Had trouwens zelf ook cookies verwijderd maar dat hielp niks.

Übung macht den meister!!!

Als ik een land aanklik bij de homepage en vervolgens een ander land wil aanvinken, blijft ie op het eerste land staan.

Noorwegen is bij mij heel communistisch…

https://cdn.wintersport.nl/forum/16/a6d967badc2aa318e41dfa28…

Ik krijg mijn profielfoto niet gewijzigd hier …

Hij is ? “daar” gefixed.

MAND!

Na cookies te verwijderen en even opnieuw in te loggen ging het wel. Bij deze dus een profielfoto van mezelf ipv een random foto ;-)

@jasper Cookies hadden niet veel met het probleem te maken. Maar ben blij dat het gelukt is. :)

MAND!

@Yo-han, hij zegt wel instellingen goed opgeslagen, maar dan gebeurt er niks. Nog steeds mijn oude foto …

@japser even refreshen. De naam van de afbeeldingen veranderd niet dus je browser denkt dat er niets veranderd is. Dat is altijd een dingetje.

MAND!

Het lukt ineens niet meer om foto’s te plaatsen. Ik probeerde dit te doen in het topic ‘welke piste is dit’. Geen foutmelding of zo maar er wordt gewoon niets geplaatst.

@ErikP Kan je mij even een PM sturen met de bestandsnaam van je afbeelding die je probeert te uploaden?

MAND!

Zou je deze foutmelding kunnen mailen of naar me kunnen pm’en? Dank!

Rene op 30 sep 2016 00:59

Beter laat dan nooit, maar PM gestuurd!

Carnas on Tour

Vraagje
Als je naar een bepaald gebied gaat, was er ook altijd per gebied een forum. Die is er nu ook weer, maar waar zijn de oudere onderwerpen gebleven? Die waren ook wel interessant?

Bij ieder bezoek zijn de gelezen items helder blauw gekleurd (dus goed leesbaar). De nieuwe/niet/nog niet gelezen items zijn lichter en dus moeilijker leesbaar. Is het een idee om 2 verschillende goed leesbare kleuren te nemen?

bon ski

@Yo-han, alweer een tijdje terug postte ik een berichtje dat ik niet in kon loggen: ik kon dus ook niet reageren op je berichtje. Ik heb echt 3x m’n wachtwoord veranderd en nu doet’ie het weer. Ik heb net het gevoel alsof ik gek geworden ben, maar gelukkig is het nu weer verholpen. Mocht het zo zijn dat meerdere mensen dit problem hebben, dan is het wellicht toch wel handig er even naar te kijken?

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Het koste wat moeite maar jullie geduld word vandaag beloond. Je favoriete skibestemming is weer terug op de homepage en je kan weer naar harte lust aftellen!

null

We horen graag wat jullie ervan vinden en of we misschien nog ergens een bugje over het hoofd hebben gezien.

*bericht bewerkt door Yo-han op 14 okt 2016 11:55

MAND!

Ik kan mijn favoriete bestemming niet wijzigen. Na de foutmelding ben ik ook spontaan uitgelogd. Chrome op Windows 7

Aftellen maar!

@Matthieu Dat lijkt een Windows specifiek probleem te zijn dan. Ik duik er even in.

MAND!

Ik heb ook zojuist al 3 of 4 keer een geprobeerd een nieuwe stand te knippen en plakken maar ook te quoten in het topic “Welke piste is dit”. Bij de laatste poging zag ik helemaal bovenaan de pagina staan dat de reactie mogelijk als spam wordt gezien en dat een moderator er naar gaat kijken. Op zich prima maar de melding zou meer opvallen als hij onderaan de pagina verschijnt bij het gedeelte waar je net je reactie geplaatst hebt.

Aftellen maar!

Ik wordt opeens steeds uitgelogd op verschillende devices.

Born to Ride

@Matthieu Kan je bug wbt je favoriete bestemming hier op windows niet naspelen. Je post in “Welke piste is dit” is door de spam commissie heen.

MAND!

@Matthias123 Ik denk het probleem gevonden te hebben. De oplossing staat nu live.

MAND!

@Yo-han thnx!

Born to Ride

@Matthieu Kan je bug wbt je favoriete bestemming hier op windows niet naspelen. Je post in “Welke piste is dit” is door de spam commissie heen.

Yo-han op 14 okt 2016 13:27

Nu werkt het weer wel in ieder geval. Favoriete bestemming heb ik nu kunnen wijzigen.

Aftellen maar!

Misschien is het al een keer genoemd, maar vorig jaar stond er ook altijd een rubriek “nieuws uit de skigebieden” waar nieuwe liften en uitbreidingen van gebieden werden behandeld. Vond ik altijd erg interessant. Is daar nog een link voor of staat dat nog ergens? Verder complimenten voor de site ik kijk in het seizoen ongeveer elke dag wel een keer!

Is weer inlogprobleem (mobiel, Android, Chrome). Kan inloggen, posten maar vervolgens naar een andere pagina en weer uitgelogd.

@Userd Klopt. Was heel even. Ging iets mis bij een bugfix. Ondertussen werkt alles weer.

MAND!

Top!
Edit, homepage logt nog wel uit…

*bericht bewerkt door Userd op 16 okt 2016 10:43

Plaats een reactie