Voetbaltopic

Er gaan hardnekkige geruchten de ronde dat Club Brugge zich gaat versterken met een ‘topspits’, Jelle Vossen wordt vaak genoemd

Mathijs! op 22 jan. 2014 20:03

Van een stap achteruit gesproken

Ik denk dat Vossen eerder naar het buitenland moet, wil hij mee naar Brazilië.

Ik denk dat Vossen eerder naar het buitenland moet, wil hij mee naar Brazilië.

.robin op 22 jan. 2014 21:37

Inderdaad, maar teams zoals Middlesbrough en PAOK Saloniki zijn zeker geen oplossing.

Vossen kan nog het best bij Genk blijven. In elke competitie met een hoger niveau als de belgische, gaat hij tekort komen. Vossen is te traag en te weinig creatief/ actie makend. Zijn droom is mönchengladbach of een andere ploeg uit he ruhr gebied, maar daar wordt ie hoogstens invaller vrees ik.

@Niels.: Dat is misschien waarom ze hem graag zien komen in Brugge, creativiteit genoeg bij ons (Lestienne, Sobota, Vazquez), maar te weinig afwerking en dat heeft hij permanent gehad. Hij heeft ookal gezegd dat hij Brugge-supporter is ;)

UHUM Jelle is een racing boy!

No way dat die naar Brugge gaat =)

@Joren: Kan allemaal goed zijn, maar hij heeft zelf gezegd dat hij een Brugge-supporter is, of je dat nu leuk vindt of niet.

@Joren: Kan allemaal goed zijn, maar hij heeft zelf gezegd dat hij een Brugge-supporter is, of je dat nu leuk vindt of niet.

Mathijs! op 22 jan. 2014 22:28

Was ook maar om te lachen eigenlijk. In ieder geval vind ik het prima dat hij een Brugge supporter is, dat ik het daarom wel jammer zou vinden moest hij weg gaan bij Genk staat buiten twijfel =)

Verder ben ik niet zo een wij-zij denker en ben ik (al zeg ik het zelf) best verdraagzaam ten aanzien van andere ploegen hehe =)

@svennoo 3-1 ;)

Certified ski-boy, glijbewijs

@svennoo 3-1 ;)

Jorian op 22 jan. 2014 23:57

Stfu. :(

Carnas on Tour

Inderdaad stfu! :-(

🏂

@Joren: Kan allemaal goed zijn, maar hij heeft zelf gezegd dat hij een Brugge-supporter is, of je dat nu leuk vindt of niet.

Mathijs! op 22 jan. 2014 22:28

Hij was er een in zijn jeugd ;)

Dat valt te begrijpen. Genk was nog een kleine provincieclub en Brugge een topclub met reputatie in Europa. Toen keek men nog op naar Club Brugge. Bijna iedereen vd oudere generatie supporterde hier voor Club Brugge in Europa…

Dat is nu helemaal anders om twee redenen. Ten eerste is Genk nu zelf een topclub.Ten tweede is Club Brugge zijn trots helemaal kwijt. Van ooit een team met keiharde spelers en nationale en internationale successen, blijft nu alleen nog een kunstmatige "No sweat, no glory" over.

Inderdaad stfu! :-(

Martin9 op 23 jan. 2014 15:12

Inderdaad we worden weer kampioen!

Certified ski-boy, glijbewijs

Niks van, Standard wordt kampioen (vrees ik), voornamelijk omdat er geen enkele andere ploeg is die beter zal doen de komende maanden. Brugge kan niet, RSCA wil niet of is te arrogant, Genk kan al helemaal niet en Zulte gaat verzuipen de komende maanden. De beenhouwers van Luik zullen wellicht aan het langste eind trekken.

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Maar Cambuur gaat deze week wel mooi van Heereveen winnen !!! Dat is de enige reden waarom ik baal dat ik op wintersport ben…

let's get this party started!!

Ik volg het Belgische voetbal niet helemaal, maar wie is momenteel de betere in die competitie? Hier in Nederland ligt het in ieder geval erg dicht bij elkaar, zoals altijd :P Vanavond ADO - Feyenoord, de derby van Zuid-Holland. De drie punten gaan mee naar Rotterdam!

Carnas on Tour

pfff dkv wint echt niet.

Ik volg het Belgische voetbal niet helemaal, maar wie is momenteel de betere in die competitie? Hier in Nederland ligt het in ieder geval erg dicht bij elkaar, zoals altijd :P Vanavond ADO - Feyenoord, de derby van Zuid-Holland. De drie punten gaan mee naar Rotterdam!

Svennoo op 25 jan. 2014 16:26

Dit is dus niet gebeurd en als Belgische Feyenoord-fan vind ik dit een drama!
Nu ze net aansluiting konden maken met de top, laten ze het afnemen in Den Haag.
Ongelooflijk jammer…

Ja ik als Nederlandse Feyenoord fan ook… Ik heb nu zo’n 12 jaar een seizoenkaart maar elke keer als ik denk dat we erbovenop zijn spelen ze weer zulke wedstrijden, echt drama, elke week een pot voetbal zien waar je echt van kan janken af en toe…

🏂

pfff dkv wint echt niet.

Frank72 op 25 jan. 2014 17:03

???

Certified ski-boy, glijbewijs

@Kenoo5 Dat is typisch Feyenoord…
@Martin9 Ik heb hier nu zo’n 4 jaar een seizoenskaart, maar ik ga al sinds ik 3 jaar oud was :P
@Jorian DKV = Dertig Kilometer Verderop. Heerenveen ligt namelijk 30 km van Leeuwarden vandaan.

Carnas on Tour

pfff dkv wint echt niet.

Frank72 op 25 jan. 2014 17:03

Ik zag de samenvatting dit weekend en deze 2 club’s kunnen elkaar echt niet luchten hé?
Vanwaar die afschuw tov elkaar?

Cambuur Leeuwarden
SC Heerenveen

Zelfde provincie en ze liggen op 30 kilometer van elkaar, vandaar dat de Cambuur supporters SCH de naam DKV geven. https://maps.google.nl/maps?saddr=Cambuur-Stadion,+Cambuurpl…

Ongeveer dezelfde situatie als Feyenoord en Ajax, maar dan in het klein :P Plus een Feyenoord en Ajax (en vice versa) is veel meer een beladen duel dan een Cambuur of SCH.

Carnas on Tour

Ik ga vanaf mijn 12e pas maar dat is nu dus al zo’n 20 jaar en pak regelmatig (europese, als we die hebben) uitwedstrijden. Welk vak zit je @svennoo?

🏂

@Martin9 Vakkie S, volgend jaar ga ik naar W1 want daar zijn de meeste vrienden van mee waarmee ik altijd ga. Waar zit/sta jij dan? Ik ga trouwens ook als het kan naar uitwedstrijden

Carnas on Tour

Ik zit nu 5 jaar op J en hiervoor 7 jaar op w1, w1 is wel sfeervol altijd, ik stond daar ook altijd met dezelfde groep. Was altijd gezellig. Nu op J met mannetje of 30 en dan ken ik nog heel veel anderen daar. Maar J is wel een beetje saai hoor, zeker nu het uitvak weg is beneden.

🏂

Op naar boven dan maar, hahaha :P Of naar vak Y dan maar, die zijn de laatste tijd ook erg goed bezig, vind ik.

Carnas on Tour

Ja klopt, soms staan we weleens met een paar man op Y idd. Maar niet als het kytweer is ;-) ik ga altijd maar ben wel een mooi weer supporter haha

🏂

Ik volg het Belgische voetbal niet helemaal, maar wie is momenteel de betere in die competitie?

Svennoo op 25 jan. 2014 16:26

Standard zuigt het minst hard op dit moment :)
Genk het meest.

Wel leuk dat extra time gisteren ook eens aandacht besteedde aan Anderlecht…

@Jorian DKV = Dertig Kilometer Verderop. Heerenveen ligt namelijk 30 km van Leeuwarden vandaan. [post]Svennoo op 27 jan. 2014 19:01[/post][/quote]

Dat weet ik, maar ze noemen elkaar DKV, dus als @Frank72 bedoelde dat heerenveen zou winnen, dan had ie t mooi mis…

Certified ski-boy, glijbewijs

Plaats een reactie