Voetbaltopic

Als ik al die voetballers steeds zie vallen om het minste en geringste, weet ik gelijk weer waarom ik voetbal kijken zo verschrikkelijk vind. Ik weet je hoeft niet te kijken maar als alle schermen op voetbal staan word het lastig om niet af en toe iets mee te krijgen.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Och, als ze maar met 5-1 winnen is alles best :D

❄️

Wat een legendarische avond was het gisteren zeg! Ben er nog slecht van… :p

Om 18 uur weer lekker languit op de bank met een pizza voor de volgende drie wedstrijden… :D

Had 6-2 voor Spanje voorspeld, waarom Nederland waarom…

Gang is alles

Waarom, @Jesper , Omdat als van de Nederlandse ploeg verwacht word dat ze winnen ze feilloos het doel missen en wanneer er verwacht word dat ze gaan verliezen winnen ze ineens.
gewoon een gedachte maar eigenlijk geen idee

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Wat een legendarische avond was het gisteren zeg! Ben er nog slecht van… :p

Om 18 uur weer lekker languit op de bank met een pizza voor de volgende drie wedstrijden… :D

Harm op 14 jun. 2014 17:12

drie? je vergeet Ivoorkust - Japan? of ben je geen liefhebber van nachtbraken?

Certified ski-boy, glijbewijs

Waarom, @Jesper , Omdat als van de Nederlandse ploeg verwacht word dat ze winnen ze feilloos het doel missen en wanneer er verwacht word dat ze gaan verliezen winnen ze ineens.
gewoon een gedachte maar eigenlijk geen idee

Birdheart op 14 jun. 2014 18:05

http://gyazo.com/fe50defb6715f62f33398354086e0023
mijn theorie

Gang is alles

@Harm zo zag het er voor mij ook uit vandaag. Met een megakater wakker worden, verder niks doen, pizza halen en 3 wedstrijden kijken… En @Jorian succes straks met Ivoorkust - Japan maar ik kijk morgen wel een samenvatting of uitzending gemist. ;-)

🏂

japan is echt een bazen team, ze spelen met Pikachu op hun shirt en zijn in Brazilië aangekomen in een pokémon vliegtuig

Gang is alles

@Harm zo zag het er voor mij ook uit vandaag. Met een megakater wakker worden, verder niks doen, pizza halen en 3 wedstrijden kijken… En @Jorian succes straks met Ivoorkust - Japan maar ik kijk morgen wel een samenvatting of uitzending gemist. ;-)

Martin9 op 15 jun. 2014 02:06

haha tis gelukt, vandaag ook nog de hele dag gekitesurfed! nog geen wedstrijd gemist :D

Certified ski-boy, glijbewijs

drie? je vergeet Ivoorkust - Japan? of ben je geen liefhebber van nachtbraken?

Jorian op 14 jun. 2014 18:19

Daar ben ik doorgaans niet vies van, mits er een donker hol en een lekkere portie techno aan te pas komt… Voor Ivoorkust en Japan kon ik mijzelf echter niet motiveren… :p

Vanmorgen nog even tweede helft gekeken (had hem opgenomen)…

Zwitserland - Ecuador was een spannende wedstrijd, Zwitserland scoorde in de 93e minuut lol

Gang is alles

Zeker lol! Ik had zwitserland op winnen in mijn poule dus dat was een close call!

🏂

ik had suisse tweede

Certified ski-boy, glijbewijs

Vanavond hoogmis voor de Rode Duivels!
Hopelijk laten we net als onze Nederlandse vrienden zien tot wat we in staat zijn…

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

GO RED DEVILS WOEHOE

Gang is alles

Twee keer eerste in de poule voor de lage landen zou niet misstaan! Succes België!

❄️

Eerste helft geen oplossing tegen de Algerijnsee muur. Tweede helft een 0-1 achterstand nog goed maken naar 2-1 tegen een ploeg die heel defensief speelde, chapeau!

Pfff België was echt een aanfluiting! De hoge verwachtingen die ze zelf gecreëerd hebben werden totaal niet waargemaakt. Individueel zeer goede spelers maar als team hebben ze absoluut gefaald gister. De invallers hebben het verschil gemaakt.

Niet te vergeten dat Vertonghen absoluut rood had moeten krijgen bij die overtreding waar de penalty uit voort kwam. De Belgen mogen blij zijn dat dat niet gebeurde want anders hadden ze verloren.

Jammer dat het er zo uit zag gister want ik had gehoopt op een mooie interessante pot voetbal!

Helaas vallen tot nu toe alle ploegen waar wat van verwacht word erg tegen. Brazilië mag ook blij zijn dat Mexico niet scherp genoeg was én dat de scheids ook daar verzuimde minimaal één keer rood te trekken! Mexico had meer verdiend!

Vanavond zien of oranje de ingezette lijn kan doortrekken. Ik heb er vertrouwen in!

🏂

Ik begin oververmoeid te raken! tot nu toe alles gezien, maar ook wat wedstrijden die niet de moeite waard waren… België vond ik niet super slecht tegen die algerijnse touringcar voor het doel, mooie pass op die goal van fellaini!

Certified ski-boy, glijbewijs

Vanavond hoogmis voor de Rode Duivels!
Hopelijk laten we net als onze Nederlandse vrienden zien tot wat we in staat zijn…

Kristof op 17 jun. 2014 14:08

Jaaaaaaaaaaaaaaa, dat hebben we gezien :P

Vanavond Nederland, aussie wanks!

Carnas on Tour

3-2 gewonnen maar dit was niet heel best…

Onterecht gewonnen als je 't mij vraagt, Australië domineerde de eerst helft en miste gewoon veel kansen.
Nederland had een paar kansen en gelijk alles erin, beetje jammer
En die penalty was gewoon terecht. Hands = penalty

Gang is alles

Hij kan zijn arm er moeilijk afhakken! Twee keer een dubieuze penalty tegen al dit WK! Overigens miste Australië wel de nodige kansen zoals je zegt, maar Nederland had zeker niet minder honderdprocentkansen. En je verliest terecht als je je kansen niet afmaakt. Uiteindelijk moet je er meer intrappen dan de tegenstander en de enige manier waarop dat onverdiend kan zijn, is als de scheidsrechter partij kiest (Brazilië-Kroatië). En op die manier is het wel terecht, vind ik.

❄️

100% penalty! Arm los van het lichaam!

Wat een idioot is die Suarez! Half jaar schorsen en Uruguay uit dit WK zetten, minimaal!!!

❄️

Het enige wat ik van die wedstrijd heb gezien is die bijt :p

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

DEUTSCHLAND

Gang is alles

tegen

NEDERLAND :p

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ongelooflijk hoe slecht dit Oranje speelde. Ik kan me niet voorstellen dat Hiddink niet ontslagen wordt, want het lijkt me vrij duidelijk dat hij niet de juiste man is voor Oranje.

❄️

Plaats een reactie