Wintersport 12/13

Ik mag me verheugen op 4 maanden Sölden! December tot april.

Vanaf 26 jan. 2013, 7 dagen val thorens.
Eind maart oostenrijk/Frankrijk.
En dan eens een Dutchweek meemaken ergens.

Hallo,
Ik ben ook weer bezig met de wintersport.
Mocht je eigen vervoer geen rpobleem vinden dan raad ik je Noorwegen aan.
Land ski seizoen en goede voorzieningen. En, niet geheel onbelangrijk, geen wachtrijen.
Althans in Trysilfjellet (Trysil).
Vlakbij is een dorpje Østby waar een klein, gezellig en uitermate betaalbaar hotelletje zit, gedreven door Nederlanders. Vriendelijke mensen, ski opslag, betaalbare prijzen en ruime kamers.
Het hotel heet Kjøen Hotell en ik raad het jullie van harte aan!

Eerste week van het nieuwe jaar 2013 naar Warth (logeren in het Lechtal)
9 maart richting Saalbach-Hinterglemm, pension penhab.

Ik lees met verbazing ( lees jaloers ;-) )dat mensen soms 3 x een week gaan ofzo. Gaan jullie dan niet op zomervakantie ?
Wij hebben 3e week van maart Les Menuires geboekt, 1e keer 3V, ik ben benieuwd.
Zou graag dan nog een extra weekendje gaan naar Oostenrijk, ergens bovenin ofzo. Met familie of collega’s, wie weet.

Het is weer anders geworden. We kunnen helaas niet meer terecht in ons appartement in Obergurgl. De eigenaren hebben het pension verkocht wegens heel droevige privéomstandigheden. Ze hebben alle boekingen geannuleeerd. Het wordt nu een Mitarbeiterhaus van twee andere hotels. Ik vind het eeuwig zonde want de plek was perfect. Aan de piste en het uitzicht vanuit het appartement was ook prachtig. Voor Obergurgl begrippen was het ook redelijk betaalbaar. Het is heel moeilijk om nu nog wat te krijgen daar. En wat er te krijgen is, is te duur voor ons.

We gaan nu twee weken naar Samnaun en nog twee dagen naar Fiss. 1 voordeel is dat ik nu goedkoper uit zal zijn. Ik hoop dat het leuk zal worden. Het is namelijk de eerste keer na ongeveer 20 jaar dat we niet naar Obergurgl zullen gaan.

We gaan nu twee weken naar Samnaun en nog twee dagen naar Fiss.

joepiedepoepie op 2 nov. 2012 02:10

Samnaun? Rustig dorpje. Een heel verschil met de andre kant van de berg…Ischgl. :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Zo heerlijk geboekt voor kerst en krokus, we doen het makkelijk gaan gewoon twee maal naar hetzelfde hotel vlak onder Konigsleiten! Heel veel zin in!! Kerst gezellig met het gezin en de krokus met vrienden erbij!

Don

Ik lees met verbazing ( lees jaloers ;-) )dat mensen soms 3 x een week gaan ofzo. Gaan jullie dan niet op zomervakantie ?
Wij hebben 3e week van maart Les Menuires geboekt, 1e keer 3V, ik ben benieuwd.
Zou graag dan nog een extra weekendje gaan naar Oostenrijk, ergens bovenin ofzo. Met familie of collega’s, wie weet.

Gast454 op 29 okt. 2012 15:15

We gaan inderdaad 3x wintersporten en dan in de zomer maar een weekje weg en wellicht een lang weekend.

Net geboekt, 25 Januari 10 dagen naar Arc 1800 Paradiski !!!

Met de kerst een week naar Kaprun en Zell am See; en bij mooie sneeuw misschien nog naar een gebied in de omgeving bijvoorbeeld SHL

Hoi, ik ben afgelopen maart met een groep vrienden naar Flaine in Frankrijk geweest. Dat is een erg goede keuze geweest.
Aankomende januari 2013 gaan we met het vliegtuig naar Bulgarije. Naar Bansko om precies te zijn. We zijn heel benieuwd. Afgaande op verhalen foto’s en YouTube filmpjes hebben we er al heel veel zin in.

Nog een paar weekjes geduld, maar 16 t/m 22 - 12 het seizoen openen in Westendorf :)
Dan sowieso eind maart nog een keer, en voor die staat Serre Chevalier hoog op het lijstje!

Met oud en nieuw weer naar het Brandnertal…op voorspraak van de kinders!!

Silvretta Montafon Liefhebber

Update:

22 - 29 dec: Val Gardena
29 dec - 5 jan: Paradiski
19-26 jan: Espace Killy

Mijn voorlopige update:

26-30 dec: Sankt Anton
9-16 feb: Paradiski

Week 4 naar serfaus fiss ladis en week 8 of 9 naar sankt anton

4 januari 2013 met 20 personen richting Val Thorens! Hopen op dezelfde poederdump als afgelopen jaar…

110% snow addicted

voor de 17e keer naar Valmorel, La Grand Domaine! word weer genieten, en hoop inderdaad dat er weer net als vorig jaar een mega dik pak verse sneeuw ligt!!

23 Februari een week naar Kitzbuhel. Kan niet wachten

"We gaan nu twee weken naar Samnaun en nog twee dagen naar Fiss."

Samnaun blijft staan maar Fiss wordt Kaunertal.
Ik ben benieuwd hoe het daar is!

Ook hier een update:
28 dec-6 jan Les Sybelles
19-26 januari Paradiski
2-9 februari grand domaine
16-23 maart les trois vallees
En hopelijk/waarschijnlijk 25-29 april val thorens!

We gaan, 2 volw. en kinderen 3 en 1 jaar. 19 tot 26 jan.2012 naar Wagrain. Is het al zo ver!!!
Kijk elke dag wel op deze site danwel bergfex.
Wintersport is echt heerlijk

wintergek

Stand tot nu toe:

22-26 december Pitztal (samen met Paul E en familie) :)
19-26 januari Val d’Isere (waar we Cheizz en Karlijn tegen gaan komen) :)

Update stand:
9 feb - 16 feb - Grindelwald (jungfrau region) met schoonfamilie
22 feb - 3 maart - Briancon (Serre Chevalier) met vriendin en broer

''Powder to the people''

Plaats een reactie