Skiprogramma's op televisie

Positief! Minder reclame :D

eerlijk is eerlijk ik was positief verrast!

Seriously snow addicted family!

Nee, ze ZEI inderdaad niet dat ze Falke sokken aanhad… Je zag ze alleen volop in beeld dit keer. Maar de onderwerpen, het skigebied en de matig (skiënde) presentatoren (ik neem uit de 8 paar ski’s… De Atomics! WAAROM?? Geen idee…) zijn nog steeds alom aanwezig.

Serfaus

Maar ik kijk het stiekem wel weer… Haha. Dat toch wel.

Serfaus

Zojuist via internet de uitzending van Snowmagazine gezien.

Ik vond het een goede aflevering. Het accent lag heel erg op het skiën, de liften, de afdalingen en de dorpen. En het ging over één skigebied i.p.v. twee. Bij twee gebieden was het aan het einde van de afleveringen voor mij één groot gebied geworden.

Over de skikwaliteiten van de presentatoren kan ik dit zeggen: ze doen het vele malen beter dan dat ik doe en vele andere skiërs. Dus van mijn kant geen klachten.

Ik vond de aflevering eigenlijk best leuk vandaag, ondanks de sluikreclame wat mij inderdaad niet hoeft.Waarom ik de aflevering leuk vond is simpel, we gaan namelijk in Januari naar Serfaus haha. Maar deze aflevering was beter dan alle andere afleveringen.

ik heb het nog niet gezien, maar hebben ze nog iets nieuws van Serfaus cs laten zien dat in de afgelopen jaren nog niet vertoond was? Ze gaan tenslotte ieder seizoen naar dezelfde plaatsen (logisch, die zijn ook sponsor).

Het was inhoudelijk een goede aflevering. Het gaat niet over de techniek van het skien maar echt over het gebied. Ondanks dat Serfaus-Fiss-Ladis elk jaar voorbij komt toch leuk om te kijken.

Gadgetfreak

Als je kijkt naar welke plaatsen ze ieder jaar gaan dan is dat bijne identiek. Ik vond het een kleine vooruitgang ten op zichte van de laatste jaren. Er moet toch wel een beter programma te maken zijn wat een omroep wil uitzenden. Aan kijkers zal het niet liggen. Wintersporters genoeg, als het programma maar goed is.

Dan heeft de snowmagazine redactie onze topics met gratis feedback en advies toch goed doorgelezen :D

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

De film Art of Flight is voor iedere wintersporter verplicht kijkvoer.

Ook als je niet zo van freestyle-snowboarden houdt is het leuk om hier naar te kijken omdat het op een schitterende manier gefilmd is en het meer is dan alleen een paar boarders die over een schans springen.

110% snow addicted

Met een aantal fanatiekelingen zijn we ook hard bezig om deze winter de pilot van een nieuw wintersportprogramma in elkaar te draaien. Eerst voor op internet, maar als een zender het wil hebben mogen ze het misschien wel overnemen.
Maar het moet eerst nog gemaakt worden, en met de voorbereidingen daarvoor zijn we druk bezig.

Hoewel tegenwoordig volgens mij herhalingen van eerder in het seizoen worden uitgezonden kijk ik toch nog elke week naar Snowmagazine. De bergen en de sneeuw blijven toch altijd trekken.
Vaak kijk ik echter via programma gemist op een ander tijdstip. Wat schetst mijn verbazing: sinds een aantal weken wordt deze uitgerekte commercial niet meer kosteloos aangeboden, maar zou ik er voor moeten betalen … Niet veel, maar daar gaat het niet om. Ik kijk dus niet meer.

Als ik sponsor van dat programma was zou ik er overigens wel bezwaar tegen maken dat de zender geld probeert te maken van iets waarvoor ik al betaald heb.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Met een aantal fanatiekelingen zijn we ook hard bezig om deze winter de pilot van een nieuw wintersportprogramma in elkaar te draaien. Eerst voor op internet, maar als een zender het wil hebben mogen ze het misschien wel overnemen.
Maar het moet eerst nog gemaakt worden, en met de voorbereidingen daarvoor zijn we druk bezig.

Cheizz op 30 okt. 2012 16:47

Hoe ver sta je nu met dit initiatief Cheizz? Loopt het nog?

If you snooze, you loose!

Ligt een beetje op zijn gat. Toen ik zelf aan het skiën was dacht ik steeds ‘is wel heel leuk, een item filmen, maar ik ga liever zelf lekker skiën.’ Ik heb nog steeds wel ideeën, maar niet zelf het talent/mogelijkheid/middelen om het uit te voeren.

Had jezelf hier nog goede ideeën voor @Jeff of alleen nieuwsgierig?

euh... doen!?

Als je via je pc, tablet of smartphone terug kijkt via app RTLXL bijvoorbeeld kan je WEL gratis terug kijken…

@NachtBroeder, als ik op de RTLsite kijk kom ik onder de “S” allerhande mij onbekende programma’s tegen, maar geen Snowmagazine…

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Het programma heet voluit volgens mij RTL snowmagazine, wanneer je zoekt dan geeft hij normaal die RTL wel ervoor weer, als je op een letter zoekt zal je op de R moeten zoeken.

RTL snowmagazine kijk ik af en toe wel eens om een beetje in de wintersportsfeer te komen, maar het is met vlagen echt een tenenkrommend programma.
Zoals dat overschakelen naar dat reisburo in hoofddorp, en dan voor de derde keer horen hoe vaak transavia naar die bestemming vliegt.
Ik zag ook een stukje dat ze naar een wellness centrum liepen en dan gaat die presentator ineens midden op straat op 1 knie zitten "even mijn schoen verwarming uitschakelen" … echt om te janken !!

  • Laatst bij de aflevering van Gerlos besteden ze aandacht dat op sommige dagen de lift al om 07:00 uur open gaat en je op de piste kunt ontbijten. Dat zijn leuke weetjes !!
  • Ik zou graag zien dat meer informatie over het gebied en z’n mogelijkheden geven.
  • Een stukje algemene ski / snowboard techniek erin (eventueel een simpel piste truckje)
  • Minder reclame en ingestudeerde toneelstukjes

Ik ben geen programma maker maar ik weet zeker dat het zoveel leuker en aantrekkelijker kan dan dat het nu is.

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

@Bobdeboarder. Herken het helemaal. Vind het soms ook maar een groot gesponsord toneelstuk. Haha

Zoals al gezegd moet je zoeken bij de R van RTL dan vind je het programma wel.

Het programma is vooral leuk voor de sfeerbeelden, voor de rest is het een groot reclame blok.

Ik kijk graag naar RTL Snowmagazine puur om in de stemming te komen, oke sommige dingen is tenenkrommend zoals de vrijuit items maar het gaat mij om de sfeer.

Reclame en RTL is een daar ga ik me niet meer aan ergeren, heb me altijd geërgerd tijdens de formule 1 races aan de reclames maar ik vind het wel best er zijn ergere dingen.

[mention=“120749”]@NachtBroeder[/mention], als ik op de RTLsite kijk kom ik onder de “S” allerhande mij onbekende programma’s tegen, maar geen Snowmagazine…

Frank op 19 feb. 2013 00:31

Kijk anders eens onder de "R" van RTL Snowmagazine, om het lekker logisch te maken ;-)

Heb 't al gevonden.
Dank voor de tips.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

De producent van snowmagazine (en downhillreport etc) was een klant van mij, ik weet van hem dat hij ieder jaar enorme moeite moest doen om het voor RTL aantrekkelijk te maken om het uit te zenden.
Toen (en dat zal nu niet anders zijn) moest hij zelf voor alle sponsors zorgen (lees: reclame). Als er niet genoeg voor RTL aan de strijkstok bleef hangen wilde ze het niet aankopen, maw ze ontkomen niet aan de tenenkrommende non-stop reclame uitingen helaas.
Neemt niet weg dat het voor de sfeer leuk is om te kijken.

Weet niet hoe het op dit moment is maar heb me naast de vele reclames (die helaas nodig zijn) ook altijd zitten ergeren aan de slechte skitechniek die de presentatoren bezitten. Dan liever iemand die er iets minder leuk uit ziet maar wel weet waar die mee bezig is.

Doe mij de filmpjes van wintersporters.nl maar.

Übung macht den meister!!!

De dame die dit jaar de presentatie mee verzorgt kan voor zover ik het kan beoordelen op z’n minst behoorlijk goed skien.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Persoonlijk vind ik Snowmagazine er op vooruit gegaan t.o.v. eerdere seizoenen. Vooral de heer (sander) maakt er een losser en persoonlijk geheel van… De Skikwaliteiten is zeker niks mis meer mee.

Alleen het skippen naar de Vrijuit meneer is echt vreselijk. Er moet toch een betere manier zijn om je producten te profileren als een productmanager van Vrijuit een voor de hand liggend praatje te doen. Laat desnoods een aantal appartementen voorbij komen die boekbaar zijn.

Vond de aflevering in äre in Zweden vorig jaar ook een leuke aflevering en bestemming! Verder elk jaar dezelfde bestemming in een iets ander jasje.

Let it snow!

haha, RTL snowmagazine is weer begonnen. Leuk om in de sfeer te komen, maar nog steeds niets veranderd. Voor de beelden prima, maar het programma is slecht. Kunnen ze toch echt wel iets moois van maken zou je zeggen.

De uitzending van RTL Snowmagazine was een herhaling van het vorig seizoen, maar wel lekker om in de sfeer te komen.

Plaats een reactie