snowmagazine

Pauline vind ik ook een irritant ‘bijdehand’ mens. Elk skigebied die zij bezoekt denk ik al: “Nee, daar wil ik niet meer heen!” Verder laten ze alleen maar blauwe pistes zien en de presentatoren kunnen over het algemeen ook niet echt goed skiën. Als je een ski programma presenteert vind ik wel dat je techniek goed moet zijn.

Verder bezoeken ze regelmatig skigebieden die wat kleiner zijn. Geen probleem wat mij betreft, maar ze praten er soms zo overdreven over: "Je hebt hier wel 50 kilometer áán práchtige en fantástische pistes!"

Je moet in het programma ook maar eens letten hoeveel de woorden ‘uitzicht’, ‘prachtig’ en ‘fantastisch’ gebruikt wordt. Gewoon tot het irritante aan toe.

Ik kijk wel veel liever naar m’n wintersport programma’s op SAT 1 of 3SAT. Daar worden tenminste skigebieden ook kritisch beoordeeld en de presentatoren zien er tenminste sympathiek en professioneel uit. Daarbij komen daar ook nog eens skileraren en ander personeel in een skigebied aan het woord, waarvan je kan leren! :)

Ben het eens met de kritieken hierboven, het is vrij amateuristisch opgezet met toevallig allemaal mensen die met transavia reizen en een auto bij holiday-cars.com huren, althans dat wil men doen geloven. Ook bijzonder dat iedereen in het programma een shirt/skipulli van craft aan heeft. Enfin, Omdat ik wintersport zou leuk vind kijk ik er naar, te weinig aandacht voor snowboarders! Sander doet het overigens vrij aardig vind ik, zowel op board als ski. De rest vind ik niet bepaald fantastisch! Jammer, je zou er zo’n mooi programma van kunnen maken!

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

@Stijn vind je Kurt-Jan of hoe die ook mag heten ook slecht? ik vind hem juist een stuk beter dan Sander…

@Pascc, zeker niet slecht, maar ook niet bijzonder. Heb hem al aardig wat keertjes zien vallen. Wellicht laten ze het bij hem er bewust in, geen idee! Sander probeert ook wat meer, springen, paar kleine trucjes en hij board en skiet, vandaar mijn opmerking.

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Vermaken jullie je een beetje, door de techniek van een reisprogramma-presentator te beoordelen en vervolgens te evalueren op deze website? Freaks…

Overigens slaat een beetje wintersporter dat programma met alle liefde over, die burgerlijke zooi zit vol feitelijke onjuistheden en heeft weinig tot niets met wintersport te maken.

@Anoniem, je moet iets in de komkommertijd :-)

Gang is alles! Après ski kan alleen in de bergen :-)

Wat die huurwagen in het begin van de aflevering betreft: volgens mij is dat geen wagen van verhuurfirma hupperdepup, want het interieur van de met ‘snowmagazine’ beletterde wagen (duikt soms op in een aflevering wanneer ze de ski’s/boards uithalen) lijkt verdacht veel op die van de ‘huurwagen’ in het begin van de aflevering…

Die spullen van Craft die de gasten aanhebben in het programma moeten ze de opnames gewoon weer inleveren!

@Mitchell. Nee hoor, die mogen ze houden!

@Mitchell. Nee hoor, die mogen ze houden!

Gast097 op 6 aug. 2012 17:19

De reactie waarop je reageerde is geplaatst op 19 januari 2011. Niet echt actueel meer, dus dit topic gooien we op slot.

MAND!

Plaats een reactie