Nieuwe gear? Show it! (deel 2)

Mooi merk !!!

May the ski force be with you !!

Zekerz en kwaliteit is ook top. Ik heb er meerdere fleece truien ect. van.

Zekerz en kwaliteit is ook top. Ik heb er meerdere fleece truien ect. van.

poppiholla op 18 mrt 2016 18:06

waar heb je het gekocht?

Campz.nl, maar het enige exemplaar dat er nog was, was toevallig ook mijn maat. Vandaar ook de hoge korting.

null

Volkl One met Marker Squire bindingen. Hoop ze deze winter nog even te kunnen proberen, zo niet, dan wordt het komende winter door de poeder knallen!

@poppiholla Ik ben jaloers op de broek! Heb het jack maar kan (voorlopig) geen broek vinden met fatsoenlijke korting die nog in mijn maat (m) beschikbaar is!

Intersport in de kelder Gelderlandplein Amsterdam.Bogner, Peak performance, Goldberg

Vandaag Norrona Lofoten Gore-Tex pro jacket binnen gekregen. Heel lang gezocht naar de kleur die ik wilde in mijn maat. Als je de moed al opgegeven hebt, komt de juiste jas voorbij en ook met een hele scherpe prijs. Broek en jas zijn nu compleet. :-)

null

null

null

Atomic Redster D2 Doubledeck 3.0 GS (2015/16)

null

Mooie skis Frank. Mag ik vragen waar je die hebt gekocht en voor hoeveel? Heb dezelfde dit jaar gehuurd bij Intersport in Solden, maar zit nu zelf ook te kijken naar eigen skis. Deze bevielen bij ook erg goed!

Thnx. Kan niet wachten tot ik ze kan gaan uittesten.
Ik heb ze in Duitsland gekocht bij XSPO.de en ze waren €550.

Zo vandaag in de end of season sale nog even m’n slag geslagen en een nieuw setje bindingen en boots gekocht. Als boots uiteindelijk na veel passen voor de Burton Moto gegaan en als bindingen de Flow Nexus hybride, welke de snelheid van Flow combineren met de controle van straps…

null

Toch best wel een aardige aankoop zo met €100,- eind of season korting

Born to Ride

null

Ben maar eens gaan proberen te skiën voor de verandering… best leuk om te doen. Kan niet op tegen boarden maar leuk genoeg om vaker te doen. Mooie schoentjes gevonden voor weinig.

Mooie, maar stevige schoentjes voor iemand die ‘maar eens probeert te skiën voor de verandering’…

nieuw speelgoed voor mezelf en de kids op de kop getikt voor een prikje :-)

in combinatie met Burton outpost bindingen ook voor een prikje :-)

null

bij vorige post was foto mislukt dus hier is ie opnieuw
Dual snowboardjes :-)

null

null

null

Nieuwe ski outfit… Alvast klaar voor volgend seizoen ;)

Mooie, maar stevige schoentjes voor iemand die ‘maar eens probeert te skiën voor de verandering’…

GiGi op 10 apr 2016 09:48

Zitten als pantoffels en qua stijfheid heb ik de achterste schroeven eruit gehaald. Zocht eigenlijk 110 maar dit is zo ook prima.

null

Even bij Duijvensteijn langs geweest Atomic Redster Edge GS 2015/2016

null
null

Nieuwe ski’s aangeschaft voor m’n vrouw en ikke;-)

LA NORMA😍☃️

null

Nieuwe ski’s! Blizzard WRC racing in 176cm.

Nice! Dit is die met de WC race-plaat en zwaardere binding toch?

Nice! Dit is die met de WC race-plaat en zwaardere binding toch?

GiGi op 15 mei 2016 13:30

Ja, heb die ski uiteindelijk toch maar niet teruggestuurd. De gewone versie lijkt onvindbaar in een overjaars model en ik ben niet zeker welke versie ik precies getest heb in maart. Maar aangezien niemand de versie zonder de plaat lijkt te verkopen zou het wel eens best kunnen dat het deze is die ik getest heb.

Binnenkort eens een ritje naar Landgraaf om te testen. :)

Dan moet je voor 12 juni gaan. Vanaf dat weekend ligt de rode piste eruit tot september ivm onderhoud en later wedstrijdteams.

Dan moet je voor 12 juni gaan. Vanaf dat weekend ligt de rode piste eruit tot september ivm onderhoud en later wedstrijdteams.

GiGi op 15 mei 2016 14:13

Bedankt voor de tip!

Voor heeeuuul weinig gescoord in een Franse outlet mall :-)

null

Salomon Revard 3L Gore-Tex Active

When life gets too complicated.... SKI

Gister deze Spyder op de kop getikt bij Duijvestein Zoetermeer.

Iemand nog een tip waar ik de fluor oranje broek kan vinden in maat S of M liefst voor een zacht prijsje?

null

Je weet niet wat je niet weet.

‘Zacht’ prijsje is natuurlijk een enorm rekbaar begrip, @Robbert-010, maar hier een Salomon voor 130 euro: https://www.snowinn.com/ski-winkel/salomon-iceglory-pants-re…

is idd een heeeel rekbaar begrip. ik denk dat deze het wordt. http://www.intersporteindhoven.nl/spyder-propulsion-tailored… daar ik er toch wel waarde aan hecht dat de kleuren exact overeen komen.
het enige waar ik aan twijfel is of ik een “S” over mijn eigen “ass” krijg. maar bedankt voor de tip @GIGI

Je weet niet wat je niet weet.

Plaats een reactie