Welk gebied is dit?

Helaas!

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Amden?

Jammer, maar dat is in vogelvlucht wel wat dichterbij. Amden lijkt ook een beetje meer op het gebied dat ik voor me heb.

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Braunwald?

Het skigebied van Braunwald is groter, dus het lijkt er minder op. Het is wel weer eens stuk dichterbij!

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Nu zie ik het, Biel-Kinzig natuurlijk :)

Dat had zeker gekund! Maar helaas is het niet het skigebied Biel - Kinzig. :(

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

is het dan toch Sörenberg?

Ook niet :(

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

hoch-ybrig

#wintersport verslaafd

en??

#wintersport verslaafd

Jammer, ook niet… Het gebiedje dat jullie zoeken is vééél kleiner dan dat!
Tijd voor een tip: Deze lift voorziet het personenvervoer voor dit hele skigebiedje. Het gebiedje is verder eerder ‘ongewoon’ te bereiken.

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

kerenzerberg/filzbach?

Certified ski-boy, glijbewijs

Nee…
Je kan hier met wat geluk tot mei skiën, tot in het dal. Vroeger stonden hier 2 skiliften, nu nog maar een. Voor de rest zijn er pendelbanen in de buurt, waarvan er een nodig is om je vanuit het dal naar het hoger zijdal te brengen. In dat zijdal is het skigebiedje te vinden dat jullie zoeken!;)

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

Schaam op mij dat ik die niet eerder door had, Haldigrat natuurlijk!

Pff ja, die ben ik ook al eens tegengekomen, stom dat ik er niet aan heb gedacht :p

Pff ja, die ben ik ook al eens tegengekomen, stom dat ik er niet aan heb gedacht :p

Henri. op 11 aug. 2013 22:41

Ik had zelfs al eens een alpinforumverslag doorgespeeld hier op het forum: https://www.wintersport.nl/forum/topic/63755
…en dan nog niet doorhebben dat het daar over gaat :p

Haha ja dat verslag had ik gezien ja ;)
En toevallig heb ik het filmpje, waar dit plaatje is uitgehaald, ook nog gezien :p


en nu denk ik er pas aan… oh oh oh ;)

Haha ja! Dat klopt;)
Ik vind dit gebiedje zo apart! Ooit moet ik er een keer zijn geweest in mijn leven… Komt nog wel:p @Mathijs! aan jou de volgende!

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

null

Sörenberg?

Avoriaz?

Nee, beide fout en beide stevig uit de richting

Hinterstoder?

Google zegt dat het Flattnitz is! (controleer nog maar eens op traceerbaarheid!)

EDIT: hier heb je nog de link;
http://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZisw0Qacp_1V8nlcFFN…

Google zegt dat het Flattnitz is! (controleer nog maar eens op traceerbaarheid!)

EDIT: hier heb je nog de link;
http://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZisw0Qacp_1V8nlcFFN…

Michi op 15 aug. 2013 20:17

Waarom traceer je dat? Zo is de lol er toch af?

Inderdaad jammer !!!

May the ski force be with you !!

Ik geef het toe dat ik het heb gebruikt!
Straks komt er namelijk eentje en die zegt Flattnitz en daaronder nog een heel lulverhaal (ik ben daar wel eens geweest…)

Ik vertrouw mensen niet snel en ik kan niet bij iemand anders in zijn pc kijken of hij het echt wist of dat hij hem heeft opgezocht op Google!

Vind ik ook @Michi ! En dan zit jij vol enthousiasme te zoeken op een eerlijke manier, en een ander ziet dan dat de afbeelding traceerbaar is en doet alsof die dat op een eerlijke manier gevonden heeft. Dan heb jij als eerlijk mens zitten zoeken voor niks, had je iets beters me je tijd kunnen doen als het ware…
Ik checkte een opgave soms ook wel eens op traceerbaarheid, maar de laatste tijd vergeet ik dat vaak… ;p
Het is juist lovenswaardig dat je het eerlijk hebt gezegd. Dat doe ik ook altijd. Dat verdient naar mijn mening eerder een pluim dan commentaar…

# skidagen seizoen 2014-2015: 35 :D

volgende opgave graag, Mathijs .En weer lekker zoeken en raden.

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie