Jaarkaart snowworld, doen of niet?

Krijg je ervan als je jordy nies heet he;)!

Weet iemand hoe lang ze in Snowworld Zoetermeer nog bezig zijn met het onderhoud van piste 3?

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Het onderhoud was al anderhalve week geleden klaar. De piste zelf is echter nog erg ijzig. Als je voor een World cup aan het trainen bent, is dit ideaal, echter als je niet dat soort aspiraties hebt…wat minder prettig. Ik vermoed dat de condities over een weekje wel weer goed zijn.

Gisteren toch zelf even getest. De bovenste helft was nog aardig ijzig, de andere helft was al prima te doen. Volgende week zal het wel weer helemaal in orde zijn.

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Hoe laat was je er als ik vragen mag? ;)

Ik was er dacht ik rond een uur of 15.00

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Iemand nog onlangs in Landgraaf geweest? Hoe ligt het erbij en is alles open? Had gemaild maar krijg geen reactie

Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in

piste 1 voor de helft dicht… i.v.m skiteams… de rest open…

verder ligt het er top bij… en natuurlijk lekker rustig;)

Jordy, de truc is om te bellen, dan weet je meteen hoe of wat en verdwijn je niet in de massamail ;)

Kreeg toevallig net dit binnen:

Beste heer van Nies,

Dank voor uw email. Er is op dit moment inderdaad onderhoud aan onze pistes.
Op dit moment zijn pistes 2 en 3 volledig geopend, piste 1 voor de helft en piste 4 is volledig gesloten. Wij verwachten dat de situatie woensdag hetzelfde zal zijn maar dat kunnen wij op dit moment niet garanderen. Het beste kunt u hier woensdagochtend telefonisch contact met ons voor opnemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Het SnowWorld Landgraaf Team

Life's Journey is not to arrive at the grave Safely in a well preserved body, But rather to skid in

Kom net van landgraaf af:
alleen de eerste piste links is voor de helft in gebruik van de skiteams maar voor de rest zag ik geen onderhoud. Maar heb de pistes er niet vaak zo goed bij zien liggen als vandaag. Enige wat wel jammer was is dat ze boven geen nieuwe sneeuw over de mat gooide waardoor de mat erg stroef was als je uit stapt.

Plaats een reactie