Ski Challenge 15

ligt het nou aan mij of heb je op de mobiele versie geen groepsduel?

  • AMONIVES
  • Birdheart
  • LeSchuss
  • Nipper
  • Niels322
  • Patje
  • NelisC
  • Koen22
  • Boarderfreak
  • fmvanloon
  • RFKANGOO
  • Jik
    -Lethalsheep
    -benoitdb
  • AMONIVES
  • Birdheart
  • LeSchuss
  • Nipper
  • Niels322
  • Patje
  • NelisC
  • Koen22
  • Boarderfreak
  • fmvanloon
  • RFKANGOO
  • Jik
    -Lethalsheep
    -benoitdb
    -Zvonmirus
  • AMONIVES
  • Birdheart
  • LeSchuss
  • Nipper
  • Niels322
  • Patje
  • NelisC
  • Koen22
  • Boarderfreak
  • fmvanloon
  • RFKANGOO
  • Jik
    -Lethalsheep
    -benoitdb
    -Zvonmirus
    GulianTn

Is het al bekend wanneer de groep/team van start gaat?

  • AMONIVES
  • Birdheart
  • LeSchuss
  • Nipper
  • Niels322
  • Patje
  • NelisC
  • Koen22
  • Boarderfreak
  • fmvanloon
  • RFKANGOO
  • Jik
  • Lethalsheep
  • benoitdb
  • Zvonmirus
  • GulianTn
    Suay

Gekwalificeerd met een tijd van 01:58.4

  • AMONIVES
  • Birdheart
  • LeSchuss
  • Nipper
  • Niels322
  • Patje
  • NelisC
  • Koen22
  • Boarderfreak
  • fmvanloon
  • RFKANGOO
  • Jik
  • Lethalsheep
  • benoitdb
  • Zvonmirus
  • GulianTn
  • Suay
  • Geert89
  • AMONIVES
  • Birdheart
  • LeSchuss
  • Nipper
  • Niels322
  • Patje
  • NelisC
  • Koen22
  • Boarderfreak
  • fmvanloon
  • RFKANGOO
  • Jik
  • Lethalsheep
  • benoitdb
  • Zvonmirus
  • GulianTn
  • Suay
  • Geert89
  • Svennoo

En ook ik ben gekwalificeerd, met een tijd van 2:05.278

Carnas on Tour

Ter info voor de nieuwkomers: @AMONIVES heeft al een groep aangemaakt, binnenkort zal hij alle aangemelde namen toevoegen.
In die groep kunnen wij al onze tijden vergelijken via http://www.ski-challenge.com; ga naar “rangliste”, klik op de afdaling waarvan je de score wil zien en vul rechts bij “Gruppensuche” de groepsnaam AMONIVES in. Dan zie je de prestaties van alle groepsleden voor de kwalificatie (per weersoort) en voor de race zelf.
@snowboard4life, blijven oefenen in de kwalificatiemode, dan worden je verbeteringen ook opgeslagen. Als je oefent in de “training” mode worden verbeteringen ook opgeslagen, maar alleen lokaal op je eigen apparaat. Je kunt dan wel na een val doorgaan, of een stukje terugspoelen om bijvoorbeeld een moeilijke passage een aantal keren achter elkaar te trainen.
Tijdens de race 5 t/m 7 december kun je skiën tegen alle deelnemers, ook die van andere landen. Daarmee krijg je punten. Je kunt zo vaak afdalen als je wilt. Na dat weekeinde opent de volgende afdaling, dan kun je je daarvoor weer kwalificeren.
Tussentijds kan AMONIVES ook besluiten om een groepsrace te organiseren, waarvan hij dan alle condities kan bepalen. Daar krijg je dan via het systeem vanzelf bericht over.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Naar mijn idee kan ik met de app veel scherper sturen dan met de desktop versie. Meer mensen deze ervaring?

Dankje @Frank. En @Boarderfreak Klopt, heb ik ook ervaren. Op mijn iPad kan ik scherper insturen dan op mijn computer. Alleen het is wel veel minder secuur.

Maar de eerste groepswedstrijd gaat van start! Beaver Creek! Zondag tussen 16:00 en 22:00 (ik heb de maximale range van 6 uur aangehouden om iedereen een kans te geven deel te nemen)!! Uitnodigingen ontvangen jullie zo laat mogelijk, want dan kan ik nog mensen toevoegen op het laatste moment. Als de wedstrijd eenmaal is ingevoerd dan kunnen er geen namen meer worden toegevoegd! Zet het dus in jullie agenda’s.

''Powder to the people''

Voor wie er nog niet uit is wat de beste ski instellingen zijn, kijk hier eens http://forum.skicha.com/viewforum.php?f=242 en dan bij “01 <> Beaver Creek [USA]”

@amonives, wil je svendry ook uitnodigen voor de groepsrace zo?? Thanx!

  • AMONIVES
  • Birdheart
  • LeSchuss
  • Nipper
  • Niels322
  • Patje
  • NelisC
  • Koen22
  • Boarderfreak
  • fmvanloon
  • RFKANGOO
  • Jik
  • Lethalsheep
  • benoitdb
  • Zvonmirus
  • GulianTn
  • Suay
  • Geert89
  • Svennoo
    -Primera

@AMONIVES ik kan de uitnodiging nergens vinden :(

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@birdheart ik ook niet… :-(

Mijn excuses… privé omstandigheden (sterfgeval in de familie). Dus ik vraag iemand anders even een wedstrijd vanavond of andere dag (morgen?) te organiseren…

''Powder to the people''

ik wil er ook graag bij

  • AMONIVES
  • Birdheart
  • LeSchuss
  • Nipper
  • Niels322
  • Patje
  • NelisC
  • Koen22
  • Boarderfreak
  • fmvanloon
  • RFKANGOO
  • Jik
  • Lethalsheep
  • benoitdb
  • Zvonmirus
  • GulianTn
  • Suay
  • Geert89
  • Svennoo
    -Primera
    -vic2000
#proudtobepartofleswintersporters

@AMONIVES gecondoleerd met je verlies.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Gecondoleerd, Amonives.

Lees het nu pas. Ik zal de race voor morgen organiseren.

De volgende spelers konden niet getraceerd worden en hebben onder de opgegeven namen misschien nog geen raceprofiel aangemaakt:
Birdheart
benoitdb
Zvonmirus
Geert89

De scores van het team kunnen voorlopig bekeken worden via team LeSchuss.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

@Frank is het hebben van een profiel niet genoeg dan? Ik heb me gekwalificeert voor de beaver race dinges en heb al een paar duels gespeeld. Moet ik ergens anders dan ook iets aanmaken?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Birdheart Heb je je geregistreerd op een mobile device, of op de PC ? Dit zijn als ik het goed heb 2 verschillende rankings!

Via mijn tablet

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

@Frank ik heb nu ook op mijn pc een profiel aan gemaakt en daar staat een link groepsduel bij, dus zal nu wel moeten lukken met een uitnodiging hoop ik. Met mijn tablet heb ik trouwens wel meer opties om te doen dan op de pc behalve dan groepsduel en de tablet stuurt veel beter directer en preciezer :D mijn kwalificatie tijden zijn dan ook 1.58 op de tablet 2.15 op de pc

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Nu wel kunnen toevoegen, @Birdheart! Ik hoop dat je ook automatisch kunt meedoen met de race vanmiddag/-avond. Daar heb ik geen zicht op.

Mijn probleem is precies andersom: ik speelde altijd op mijn “ouwe” desktop, die ernstig aan vervanging toe is. Dit jaar draait het spel er niet meer fatsoenlijk op, zodat ik veroordeeld ben tot de laptop, die minder secuur reageert en dus stuurt… :(

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Over een uur is de wedstrijd, volgens de LeSchuss-groep. Dat klopt gewoon allemaal?

Carnas on Tour

Mochten ze dit jaar nog met de Mac-versie komen dan doe ik ook mee :)

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Over een uur is de wedstrijd, volgens de LeSchuss-groep. Dat klopt gewoon allemaal?

Svennoo op 1 dec 2014 15:02

Klopt, gisteravond laat heb ik een race voor vandaag geregeld, om de race van gisteren door te laten gaan was het toen te laat. Lees hierboven maar.

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

vreemd ik speel het op een ipad maakt dat uit?
Ik zie ook geen knopje groepen staan dus ik denk dat het daar al aan ligt…

Jammer dat ik niet mee kan doen op mijn computer loopt hij steeds vast en heb ik slechte tijden op mijn ipad een tijd van 1.54

Over een uur is de wedstrijd, volgens de LeSchuss-groep. Dat klopt gewoon allemaal?

Svennoo op 1 dec 2014 15:02

Klopt, gisteravond laat heb ik een race voor vandaag geregeld, om de race van gisteren door te laten gaan was het toen te laat. Lees hierboven maar.

Frank op 1 dec 2014 15:44

Ik had het al gelezen, wilde alleen even wat zekerheid, haha.

Carnas on Tour

Plaats een reactie