De allermooiste Ski+Snowboard foto's!

null

Wat heb ik afgelopen week genoten in Solden!

@Rene en @Rogier

Ik begrijp helemaal wat je bedoeld het was mij inderdaad ook al opgevallen uiteraard maar ik blijf het een mooi plaatje vinden!
Het heeft ook wel een beetje weg van dit effect hieronder, een echte foto en een echte foto maar toch nep als de pest :P

null

Tja soms is nep nog lang niets zo slecht als het mooier word ;)

@Freerider Het is ook een mooie foto, maar zonder die melkweg was ie mooier geweest. ik word wel altijd een beetje moe van dit soort photoshop vergelijkingen. Ten eerste worden foto’s al angepast sinds ze gemaakt worden. Ook in het niet photoship tijdperk. en een goede foto is uit zichzelf gewoon al goed.

En zeer veel geweldige foto’s zijn amper gephotoshopt. Sla een een national geopgraphic maar open. Daar gaat men niet verder, dan levels, exposure, saturation aanpassen. Daar wordt niet in geknipt/geplakt of lijnen aangepast. Ook heel veel model fotografie zijn al hele goede foto’s. En dat ze een puistje wegwerken bij een topmodel. Ik kan er niet wakker van liggen. Maar goed verder on-topic

Click. Click. Peace

Foto die ik thuis op de keukenmuur heb hangen, op aluminium geprint 2 meter bij 60 cm

null

Click. Click. Peace

@Rogier de foto van de dame is naar mijn weten en enkel en alleen make-up :P
Ik had een normale sterrenhemel ook mooier gevonden maar wou met de make-up foto alleen ff geinen ;)

Deze genomen vanuit de lift in Val Thorens

null

Ik was eigenlijk alleen op zoek naar de tweede foto, maar na de bovenstaande post van @BasK vond ik de eerste ook wel geschikt.

null

null

Val Thorens:

null

Gopro 3 Black Edition

null

Hoe vet zou het zijn als je een piste had met de kans om hier doorheen te vliegen!

null

@Rene en @Rogier

Deze foto’s zijn vergelijkbaar maar dan heel wat realistischer lijkt me, een prachtig plaatje :)

null

null

Hier nog meer wauw foto’s!

null

null

Juistem, dat is hoe het hoort! Prachtige plaatjes :)

Edit; al is de maan in de 3e foto ook iets wat groter dan dat ie is ;) Haha

Ja ik twijfelde al maar vond hem enigzins nog acceptabel :)

@Rene, ik steek me hand niet in het vuur voor deze foto, maar al wel eens gehoord van een supermoon. Ik heb wel heftigere manen gezien

Click. Click. Peace

null

Tadaaa helemaal top!

@Brianvdz

Supervet dat beeld verveeld haast nooit zo ;) ook leuk te zien dat je de foto die ik gepost had gekozen hebt!

@Freerider

Had eerst de tweede en 3e foto maar kwam tot de ontdekking dat ze exact het zelfde zijn alleen gespiegeld :p

null

Dit is denk toch mijn mooiste shot ooit vanuit een liftje genomen met mijn mobieltje

let's get this party started!!

Woow @Freerider die 2de foto de link daar achter op die site zijn echt kicke foto’s te vinden! Heb nu een mooi winterthema draaien op mijn PC’s :D.

Full time Bourgondiër, parttime arbeider.

null

Vind deze gewoon mooi.
Wallpaper op het moment op mijn Iphone.

Zo heb weer een paar pareltjes voor jullie gevonden! Hopen dat dit beeld straks de hele alpen domineert want zeg het nou zelf dat hebben we allemaal onderhand wel verdient!!

null

null

null

Deze foto is echt het kasteel bestaat ook het is Neuschwanstein_Castle net een sprookje zo!

null

null

A winter without powder isn't a winter!

Ik zelf heb nu ongeveer 30 zelfgemaakte foto’s als bureaubladachtergrond, hier 3 voorbeelden:

null

^De nieuwe Zirmachbahn in Schlick2000

null

^Winterlandschap naast de Marvel in Le Grand Massif

null

^Offpiste Holzalm in Hochfügen

Voor mij zijn ze erg speciaal omdat ik er bij ben geweest en dan weer terug denk aan die heerlijke skidagen, maar vaak is het zo dat het voor anderen niet zo speciaal is ;)

@HenriS zijn prachtige foto’s! Die eerste met die lift is ook heel apart :)

lekker even genieten van het uitzicht…

null

of zoiets…
null

Ik kwam nog een mooie foto ( al zeg ik zelf ) tegen van vorig jaar.

null

We waren die vakantie ook met zijn vieren daar, dus deze foto van onze boardjes brengt mij instant terug in de Franse Alpen, dat is denk ik wat een foto moet doen voor jezelf.

don't count the days, make the days count !

null

Dit is denk toch mijn mooiste shot ooit vanuit een liftje genomen met mijn mobieltje

Flensje op 8 dec 2014 18:07

sowieso in Flaine gemaakt?!

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

of zoiets…

null

Johnny74 op 17 dec 2014 08:09

De soleil lift in La Toussuire?

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

null

null

mijn beste actiefoto:

null

Eigenlijk zou ik vaker foto’s moeten maken tijdens het boarden, maar ja, teveel leukere dingen te doen… ;)

Running against the wind

null

Dit is denk toch mijn mooiste shot ooit vanuit een liftje genomen met mijn mobieltje

Flensje op 8 dec 2014 18:07

sowieso in Flaine gemaakt?!

Arno11 op 26 dec 2014 12:31

Dit is La Plagne. Dit soort beelden zie je niet heel snel in Flaine.

let's get this party started!!

Plaats een reactie