Wintersporters.nl meeting in de sneeuw

@ Stijn

Ik denk nogal wat mensen hier wel

Je zit op een nederlandse wintersportsite. En nu ga je mij niet ontkennen dat Nederland de Oostenrijkse apres-ski bars koloniseert :D

Niet dat ik der een hele avond naar kan luisteren, ben een belg :p

Een meeting klinkt erg leuk! Vriend en ik gaan ook naar KAPOW toe om beginners free-ride clinics te volgen. Misschien is het leuk om tijdens een ontmoeting ook clinics te organiseren? Maar dat hangt natuurlijk ook van de animo af.

Procrastinating

leuk idee,

Wanneer dit idee vaste vorm krijgt, en het word gehouden aan het eind van het seizoen. Kunnen wij wel iets met onze accommodatie (Saalbach-Hinterglemm) doen. Dat natuurlijk voor een mooi prijsje.

Leuk idee!! Wel zou meeting in Landgraaf oid het beste haalbaar zijn denk ik ja. Als het goed aanslaat kan uitbreiden altijd nog!

@ Geitenpeter: Ben eigenlijk wel benieuwd naar je accommodatie. Heb je een website waar ik eens kan kijken?

prima ik houd het in de gaten!

Seriously snow addicted family!

Het is natuurlijk niet mijn intentie om hier reclame te maken. Maar google eens stoefelknoeg.

Dat is wel een goed idee ja al die wintersport verslaafden bij elkaar

Ziet er erg goed uit Geitenpeter! Lijkt me zo leuk om te doen wat jij doet. Kan wel zeggen dat ik gezond jaloers ben :)

Als ik de foto’s op je site wil bekijken, blijft die video in het beeld. Ik kan dus niet de hele foto en alle foto’s bekijken. Of doe ik iets verkeerd?

Leuk idee! Een indoor feestje als opening van het seizoen zie ik wel zitten. Gezellig…

@andrea: beetje off topic, maar leuk dat je naar kapow gaat! Ben erg benieuwd naar je ervaringen daar! Laat je nog weten hoe het was? Ik zou het erg op prijs stellen wat van je te horen! Veel plezier alvast.

mama on a mission in the snow

Misschien is het een idee om, diegene die geinteresseerd is om mee te gaan, een mail stuurt naar de redactie.
Dan hoef je ook niet continu deze topic in de gaten te houden.

wellicht dat de webmaster iets kan verzinnen zodat je slechts je email hoeft in te vullen in een balkje en te klikken om geinformeerd te worden.

Graag jullie mening

nou ik vind zo’n topic ervan niet verkeerd want dan kan iedereen zien wie er nog meer geinteresseert is.
het is wel een leuk idee om zo’n reis te organiseren! (denk alleen niet dat het voor mij een optie is)

waar is de sneeuw?!

Een week in de alpen, weekendje Saureland of en dagje Landgraaf. Ik zou bij alle mogelijkheden wel van de partij zijn. Maar het lijkt mij het beste om klein te beginnen met een dagje Landgraaf.

En dan daarna eens kijken of iets groters mogelijk is. Een site als wintersporters met een groot publiek kan zoiets misschien ook vrij goedkoop aanbieden ivm sponsormogelijkheden voor bedrijven/gebieden. (bereik is maximaal bij participanten maar ook lezers van deze site zouden er genoeg van meekrijgen) En met een grote groep is er mogelijk groepsvoordeel.

Een probleem zal wel zijn dat iedereen eigen voorkeuren heeft. Iets als de studentenwintersport is prima voor studenten die vooral goedkoop veel willen skieen en daarvoor luxe en comfort op offeren, maar het publiek op deze site is natuurlijk veel gevarieerder.

to ski or not to ski, thats no question

Ik bedoelde: ik zou bij alle mogelijkheden van de partij willen zijn. Ik moet natuurlijk wel de mogelijkheid hebben.

to ski or not to ski, thats no question

Lijkt mij een heel leuk idee, maar ik denk dat het handig is om eerst klein te beginnen door een dag Landgraaf te doen en als blijkt dat er veel animo is het jaar daarna naar een gebied gaan. Ervaring leert dat iedereen iets een leuk idee vindt, maar vervolgens laten veel mensen het afweten.

Serfaus

erg goed idee! zou als het uitkomt met de datum zeker meegaan!

beginnend gevorderde

@ Harm,
Helemaal mee eens :) doe maar gewoon hedendaagse electro & rnb plaatjes … die iedereen kent. Geeft ook leuke sfeer :D

Die laatste lift halen...

Kan het ook iets centraler dan Landgraaf?

mama on a mission in the snow

@ Rachel. Landgraaf is voor mij ook niet dichtbij, maar gezien de mensen hier regelmatig wintersporten (lees verwend zijn :) ) is Landgraaf misschien nog een beetje uitdaging. daar kun je tenminste nog 4 bochten maken ipv de 2 op de meeste banen. :)

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

@ jeroen

groot gelijk :)

dan is alpincenter misschien een betere optie.is langer en voor het zelfde geld heb je eten en drinken er bij in zitten en vanuit het midden van het land sneller te rijden dan landgraaf

Ik ben nooit in zo’n skihalgeweest,
Maar klopt het dat met Landgraaf, snowworld in Zoetmeer bedoeld wordt en met alpincenter Bottrop in Duitsland?
Dit even om een idee te krijgen over bovengenoemde afstanden tov midden van het land…

snowworld zit in landgraaf en in zoetermeer landgraaf is wat langer dan zoetermeer.
zoetermeer 210m landgraaf 520m

alpincenter bottrop is idd duitsland en is 640m lang

amersfoort landgraaf is 2uur rijden en amersfoort bottrop is in 1,5 uur te doen

Bottrop is een stuk goedkoper dan Landgraaf. Landgraaf schijnt fijner te zijn (zelf nog nooit geweest).

Bottrop is wel goedkoper, maar ik vind het een kl*te-baan… Keihard en met uitzondering van de ochtend erg druk met aardig wat lamzakken die er alleen komen voor de vrije consumpties die bij de entrée inbegrepen zitten…

@ harm

idd klote baan, slechte sneeuw en baan is wel lang maar daardoor ook verrrekte plat

Landgraaf vind ik persoonlijk supergezellig en toch nog behoorlijk skiplezier tov. andere skibanen.
Alleen gaat de stoeltjes lift wel tergend traag :D

Plaats een reactie