Wintersporters.nl meeting in de sneeuw

liften die traag gaan?, dat zal dan wel in verhouding zijn met de hoeveelheid helling die te nemen is :-)

Landgraaf is best te betalen als je gebruik maakt van de acties die 's avonds gelden. zo ben ik afgelopen vakantie 5 uur geweest voor maar 18,95 (excl. evt huur)
ben nooit ergens anders geweest dus ik kan mijn ervaring niet vergelijken maar vind in Landgraaf de sneeuw ook niet altijd even fijn en sommige kregen het voor elkaar om de piste af te gaan zonder maar 1 bocht te hoeven maken (maar die zijn ook niet helemaal normaal hoor)
maar mijn mening blijft wel dat je bij indoor snel bent uitgekeken, tenzij je in het funpark gaat, of uren in de bar gaat zitten

waar is de sneeuw?!

Conclusie na bovenstaande posts: Wintersportmeeting met touringcar, chaletje(s) en in de Alpen :)

@Martijnski je vergeet de sponsor(s) te vermelden :-)

@ Cees: Het hoeft voor mij niet gratis. Ik ken iemand die bussen verhuurt (misschien krijg ik daar een schappelijke prijs). Geitenpeter wilde z’n chalet eventueel beschikbaar stellen en nu nog mensen die andere accommodatie (indien nodig), materiaal en skipassen goedkoper kunnen aanbieden :)

Lijkt me leuk! Ik wacht even het tijdstip en de locatie af, en bepaal daarna wel of ik me aansluit of niet.

Voor een eerste keer lijkt me overigens een indoorhal of het sauerland beter dan de alpen…

Bij mij is het geheel afhankelijk van de data en de kosten, over het vervoer kom ik er wel uit. Het idee zelf is wat mij betreft super!!

Mogen we al????!!!!

Nu de admins maar verder laten broeden :-), zij kwamen met een voorstel, wij hebben gesproken,
Ben benieuwd!

@Cees Komt helemaal goed. We komen erop terug.

MAND!

https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/2092/Zwitsers-week…

een advertorial in het weblog , dus waarschijnlijk een sponsor?
wellicht een aanwijzing (;-)

Zijn er geen (blonde evt.) leraressen?

erg rolbevestigend he?, al die blondines die naar die skileraar aan het lachen zijn, net alsof zij hem meer kunnen leren dan hij aan hen

ook hier wordt nog hard aan gewerkt, mogelijk in combinatie met het strudelfestival

Waar wordt hard aan gewerkt Cees? De wintersport meeting in de sneeuw? In combinatie met het Strudelfeest? Ga je een paar sneeuwkanonnen regelen? Ik zou geen Boels nemen, daar heb ik de afgelopen tijd toch een problemen mee gehad.

Ik vind Landgraaf ook fijner, Bottrop heeft een wat smallere baan en een band omhoog. Landgraaf heeft een stoeltjeslift en onder andere een rode en blauwe piste. Lijkt mij leuk! En het hoeft inderdaad niet duur te zijn, ik had via Groupon voor 18,- vier uur skiën. En als je met inschrijvingen werkt, kunnen we aangeven met hoeveel mensen we gaan en zelf een lekkere groepskorting regelen. Misschien nog maar bespreken op het Strudelfeest :)

Serfaus

Doen karlijn! Kan ik ook eens een meeting bijwonen :)

Wat ik het ergste vond aan die ene keer Bottrop is de rolband door de tunnel weer naar boven, om de haveklap lag dat ding still en sta je daar in die tunnel.

Ik heb toevallig in de week van 22 jan vrij en tijd om nog even te skieen, dus doe mij maar de alpen en dan in die week. Lijkt me goed plan kids op school vrouw aan het werk en ik de piste op. :)

Member of global cooling initiative

Een weekendje skiën/boarden in mooie laag poeder is natuurlijk altijd meegenomen ;-). En inderdaad ook gelijk een mooie gelegenheid om de overige forumleden persoonlijk te ontmoeten. Helaas ben ik niet in staat om dit op het strudelfeest al te komen doen…

If you snooze, you loose!

Ik blijf erbij… Een langweekend naar de Alpen gezamelijk incl busreis, skipas, verblijf voor ong. 350 euro lijkt me top!

Daar voeg ik me bij Tim, zou ideaal zijn

Ik blijf erbij… Een langweekend naar de Alpen gezamelijk incl busreis, skipas, verblijf voor ong. 350 euro lijkt me top!

Tim op 28 nov. 2011 17:54

Niels ik denk niet dat wij de enigste zijn die dit een goed plan vinden! :)

Ik ben ook voor. Seizoensafsuiter eind maart?

Ik ben ook voor. Seizoensafsuiter eind maart?

Cheizz op 28 nov. 2011 19:25

Ja!!

If you snooze, you loose!

Of een tussendoortje

Maar misschien wel verstandig om eerst een proefrun te maken in Landgraaf. Dat kan op kortere termijn en is een minder grote aanslag op vrije dagen en portemonnees.

Zouden jullie het een leuk idee vinden om dee winter af te spreken met de vaste bezoekers? Bijvoorbeeld op een sneeuwbaan of een weekendje skiën met z’n allen.

Wij zien het wel zitten en zouden het kunnen organiseren.

martijn op 28 okt. 2011 16:39

Tijd om dit weer eens bovenaan in het forum te zetten!
Waarschijnlijk afhankelijk van de condities in Winterberg?

En nog maar eens een naar boven stuwend initiatiefje…

We kunnen toch ook gaan schaatsen. De elf-forummerstocht is een toertocht startend in Rotterdam en doet diverse plaatsen in Nederland en België aan, zodat iedereen gratis en voor niks bij de meeting kan zijn;)

We kunnen toch ook gaan schaatsen. De elf-forummerstocht is een toertocht startend in Rotterdam en doet diverse plaatsen in Nederland en België aan, zodat iedereen gratis en voor niks bij de meeting kan zijn;)

Paul E op 31 jan. 2012 22:29

Ik ga wel van genk nr kortessem. Laat martijnski maar naar mathijs in mol schaatsen

"…"
Ik ga wel van genk nr kortessem. Laat martijnski maar naar mathijs in mol schaatsen

Niels op 31 jan. 2012 22:36

Oh wordt het een estafette?

Plaats een reactie