Reisgenoten gezocht wintersport Oostenrijk of Frankrijk

null
Beste wintersport liefhebbers,

Ik ben een beginnend skieer die vorig jaar de skismaak te pakken heeft gekregen en die dit jaar met een leuke groep (min. 4 personen) naar Oostenrijk/ Frankrijk wilt gaan. Bij 4 personen zou de groep compleet kunnen zijn. Ik zat te denken aan een periode van week zo tussen half febr en half maart 2017. Ben jij tussen de 27 en 40 jaar en wil je niet alleen op wintersport, meld je dan :) Beginnend of gevorderd, dat maakt niet uit. Je kunt elkaar helpen. Ikzelf ga overdag ook lessen. Maar het is wel gezellig samen te eten of te apres skien :) Geen verplichtingen, vooral gezelligheid! En het scheelt in de kosten!

Eventueel wel interesse alleen ben ik 41 :-(

Oostenrijk heeft wel mijn voorkeur. Zelf laatste 7 jaar in Zell am See / Kaprun geweest.

Heb je een privé bericht gestuurd.

Dank voor de berichten. De periode staat nog open. Na de krokusvakantie is ook prima. Ik ben zelf in Brixem geweest vorig jaar. Saalbach-Hinterglemm is bekend onder mijn vrienden maar als iemand nog andere leuke plekken weet maakt het mij niet zoveel uit. Ben wel voorstander van een beetje gezelligheid zoals barretjes en eetgelegenheden met ook wat makkelijkere pistes voor mijzelf (beginner) ;)

Ik meld me hier even voorzichtig. Even afwachten wat de wintersport in maart gaat kosten; als er wat budget overblijft wil ik misschien nog wel een weekje gaan en dan zou februari (buiten de vakanties weliswaar) ideaal zijn.

Hi Sariet,

Zijn de plannen al definitief/is er nog plaats over?
Vrienden en familie hebben andere plannen dit jaar dus zoek nog mensen om mee te skiën!

Ben een lichtgevorderde skiër van 29. De zwarte piste kom ik wel van af, maar buckel- of offpiste gaan nog niet (heel soepel).
Houd wel van gezelligheid in de avond maar hoofddoel is het skiën ;)

Ik kan de eerste week van januari of de tweede van februari (week van 6 feb).
Zit die week van feb al in Oostenrijk omdat ik de week er voor een cursus ijsklimmen heb. Dus dan is daar Skiën wel handig!
Eerste week van jan. maakt de locatie voor mij niet uit.

Hoor het graag!

Hoi,

Ik heb ook wel interesse maar ben al 57.
gaat mij vooral om de gezelligheid avonds en samen eten.

Groetjes

Peter vd Berghe uit Haarlem Noord

Hoi,

Ik heb interesse! Zijn er al concrete plannen?

Groetjes Sandra

Heb je een pb gestuurd!

Wij hebben ook nog 3 plekken over voor onze reis in de voorjaarsvakantie ! Als
Deze gevuld zijn gaan we weer met 44 personen!

Zie "mensen gezocht voor voorjaarsvakantie “”

Groetjes
Randy

Hallo,

Staat je oproep nog open ?

Ik wil zelf graag in maart gaan skien, ivm werk kan ik tussen 24 februari en 19 maart. (echter de schoolvakanties in Nederland zijn tot 3 maart dus dan is het handiger om voor die tijd niet te gaan ivm drukte en de veel te hoge prijzen).
Ik ben welliswaar 45, maar ben absoluut iemand die veel jonger is dan hij is in werkelijk is.
Ben een redelijk ervaren skier 15-20 jaar ervaring), het skien met daarnaast ook gezelligheid van het apres-skien met z’n allen vind ik een leuke combinatie.

Zelf zat ik ook te denken aan Frankrijk of Oostenrijk. Tignes en Val Thorens maar ook Solden en St. Anton zijn plaatsen waar ik wel weer eens naartoe zou willen.

Ik hoop dat er nog een plekkie vrij is en anders wens ik jullie absoluut viel Spass!

Groet,

Patrick

Lieve allemaal, ik heb inmiddels een groepje van 4/5 man bijeen. De periode wordt 18/ 19 maart tot en met 25 maart in Saalbach Oostenrijk.
Mocht iemand nog aan willen sluiten, graag voor 27-12-2016 te reageren. Daarna heeft het geen zin meer i.v.m. dat het e.e.a. al geboekt zal zijn. In ieder geval fijne feestdagen en (ski)vakantie!

Helaas, die week heb ik al plannen.
Veel plezier :)

Hoi Sariet,

Ik zou ook wel met je groepje meewillen. Ik ben Mark 34, en enthousiast snowboarder.
Oostenrijk ben ik nog niet geweest en lijkt me leuk om heen te gaan.
Is er nog plek ?

Groet Mark.

hallo,

ik heb net even dit verhaal gelezen en het lijkt me wel aantrekkelijk, maar…
ga je met bus of auto?
vanuit BE of NL?
is de groep al vol?
heb je al een concreet hotel of zo beslist?
niet bang voor gebrek aan sneeuw met die maximale hoogte van 2000m?
ik ben belg, 39 en gevorderd snowboarder met zin in après ski, maar ook zin in een fris hoofd smorgens want snowboarden is nog steeds de kern vd zaak hé… zwarte pistes doe ik maar blijven een uitdaging :-)

Ik heb nog steeds interesse, had ook al een pb gestuurd

@ Martin, Wim, Mark,
Er is nu een dames groepje. Misschien dat Jullie als ‘mannengroepje’ een eigen kamer/ app kunnen nemen, evt in hetzelfde complex, en dat jullie dezelfde data aanhouden?

ik ben pas begonnen met zoeken dus ik heb nog tijd, maar dit is een optie, maar waar heb je dan precies geboekt Sariet?

Plaats een reactie