HochKonig 20 Jan

Dit onderwerp gaat over de bestemming Hochkönig

Na een superdag in SkiWelt gaan we naar HochKonig. Vertrekken met -19 naar MariaAlm. @Bennie vond ons blijkbaar gezellig en haakt nog een dagje aan.

null

null

null

null

Na de eerste afdaling vallen we als een blok voor dit gebied. Heerlijke pistes !!! En mooie uitzichten. Afdaling na afdaling zijn we net kleine kinderen en glunderen we van plezier.
null

null
null

null

Wat is dit toch een leuk gebied. Door de KonigsTour te maken hebben je echt het idee de hele dag op pad te zijn. Mischien toch stiekem weer terug hier heen.

null

null

null

*bericht bewerkt door moderator (JessicaKroef) op 04 jan 2021 16:53

May the ski force be with you !!

Mooi man! Prima sneeuw hebben jullie iig. Had al wat jaloersmakende beelden voorbij zien komen in de groep, nu jijzelf nog?!??

LA NORMA😍☃️

Ziet er goed uit!

Kan ik morgen (zaterdag) een dagje of afdaling aanhaken in Saalbach?

Mooie foto’s!

Mooi man! Prima sneeuw hebben jullie iig. Had al wat jaloersmakende beelden voorbij zien komen in de groep, nu jijzelf nog?!??

Piefke op 20 jan 2017 23:13

null

May the ski force be with you !!

Ziet er goed uit!

Kan ik morgen (zaterdag) een dagje of afdaling aanhaken in Saalbach?

rik2 op 20 jan 2017 23:22

@rik2
Na unanieme stemming is besloten om toch nog eens HochKonig te doen. Dus mocht je daar heen willen. Your Welcome !!

May the ski force be with you !!

Dat gaat hem niet worden.
Hochkonig staat vanaf morgen op het programma.
Evengoed heel veel plezier vandaag in hochkonig.

Jullie gezellig? Hoe kom je daar nou bij :p
De tijd is zelden zo vlot omgevlogen als gisteren. Nogmaals bedankt voor twee topdagen!

@CJAHulskamp Mooie plaatjes en weer uit het boekje. Geniet ze!

*bericht bewerkt door Sndr op 21 jan 2017 18:52

@CJAHulskamp mooie omgeving, kom er graag. Geniet er morgen van!

*bericht bewerkt door Rob64 op 21 jan 2017 20:37

Bedankt voor het mooie verslag!!

Ah, ik heb datzelfde weekend in Hochkönig doorgebracht samen met mijn broertje.
Ook wij waren zeer onder de indruk van het gebied. Heerlijk speelse en vooral lange afdalingen, lekker uitgestrekt en op een enkele lift na moderne en snelle liften. Zeker weten dat we terug zullen keren!

null

null

Ik spontaan zin om terug te gaan mooie foto’s @justin3 en @cjahulskamp

Wij zouden alleen maar vrijdag gaan, maar was al snel rond dat we zaterdag ook zouden gaan. Voor een short-ski zou ik zo weer gaan.

*bericht bewerkt door CJAHulskamp op 27 jan 2017 23:01

May the ski force be with you !!

Aan te raden voor een paar dagen eind maart, gezien het niet zo hoog ligt allemaal?

Mr. Slow

Zou natuurlijk een slag om de arm houden. Maar er ligt hier mee sneeuw dan de andere gebieden in de omgeving en de meeste hellingen liggen niet pal in de zon. Maar krijg je de kans, zeker een paar dagen gaan.

May the ski force be with you !!

Mooi verslag en foto’s. Heb het idee om hier volgend jaar heen te gaan. Twijfel nog tussen Maria Alm of Dienten als verblijfplaats.

Zeg mannen nu niet te veel promoten he! hou het hier graag wat rustig ;) @CJAHulskamp toch nog koffie/bier dan ? ;) Veel plezier im Hochkönigswinterreich :)

Dienten Die Alte schule

Inderdaad voor herhaling vatbaar. Zowel skiën als koffie/bier ?

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie