Very last-minute

Heey,

Ik heb het gekke idee opgevat om (last-minute) een lang weekend op shortski te vertrekken daar er toch enkele mooie extra centimeters worden voorspeld. Momenteel weet ik nog niet goed richting waar juist, daarvoor hou ik het weerbericht nog een dagje in de gaten, momenteel hou ik vooral deze al in de gaten; Zermatt, Tignes/Val d’isere, Serre chevalier, Saas Fee en Monte Rosa.
Ik wou hier vooral eens horen of er nog iemand zin heeft om zo’n last-minute nog mee te gaan, om eventueel toch wat benzine/tol kosten te kunnen delen. Skiën vind ik alleen niet zo erg maar voor onder de baan of iets te eten is alleen toch maar alleen niet ;).
Momenteel vat ik mijn plan als volgt op, vrijdagnacht/zaterdagmorgen vertrekken, zaterdag toekomen, zo, ma en di skidagen en dan dinsdagavond op’t gemakje terug naar huis.
Ik ben zelf man (student) uit Gent van 24, hou vooral van de sneeuw en een hele dag lekker cruisen op naast de pistes maakt mij minder uit hoe de omstandigheden zijn als de sneeuw maar goed ligt :)
Moest er iemand een ideetje hebben, vraag of voorstel, laat maar weten. Ik ben tot op zekere hoogte redelijk flexibel. Ik hou tot morgen het forum en mailbox in de gaten.

Gr,
Tom

Volgens mij ben je very last-minute veel te laat. Sneeuw is echt niet meer lekker.Zonde van je geld.Zegt een zuinige Hollander.Ik weet niet hoe Vlamingen hier tegenover staan.

@Hooykaas wat een onzin! Dit weekend valt er een bak met sneeuw. Als je last minute gaat kies je een gebied met heldere nachten en je hebt misschien wel de beste skivakantie van het seizoen te pakken. Ik zie het bijvoorbeeld voor bij mij in de buurt (Serre Chevalier) erg rooskleurig in voor zo-ma-di…

Click. Click. Peace

Denk dat als je naar Via Lattea of Andermatt (om maar wat te noemen) gaat, je niks te klagen hebt hoor.

Mr. Slow

OK dank je wel @Rogier
Het was in Oostenrijk een maand geleden om 13.00 uur al pap zo doende.Goed dat je corrigeert ?

Ja, Oostenrijk is niet zo super mijns inziens, maar de gletschers liggen er nu nog top bij. Ga je naar de zuidelijke Franse alpen, Piemonte of centraal Zwitserland is het volgens mij top!

Ik heb wel interesse. Ben je nog op zoek naar reisgenoten?

Plaats een reactie