Indoor ski in de buurt van Frankfurt

Is er iemand die een indoorskihal/rolbaan oid kent in de buurt van Frankfurt, kan zelf weinig vinden (dichtsbijzijnde Neuss). Is NL het enige land met rolbanen?

Het enige dat ik kon vinden was iets outdoors, dus alleen voor de winter vrees ik.

http://skiclubtaunus.de/wms/

Menno

Is NL het enige land met rolbanen?

Niet het enige, wel één van de weinigen volgens mij.

Rob

"Is Nederland het enige land met rolbanen "
Hoe zou dat toch komen @Skiwi87
?

Is toch wel interessant. Indoor sneeuwballen maken ze namelijk wel in Duitsland en bijvoorbeeld België (waar ze notabene ook nog natuurlijke skipistes hebben). Waarom dan geen rollenbanen? Ik vind het een relevante vraag hoor.

Misschien een gat in de markt??

Übung macht den meister!!!

In Lokeren is dit al jaren mogelijk :) http://www.sportdedam.be/?navi=Sporten&page=Indoorski…

Behalve Neuss en Bottrop (en Landgraaf) zit er inderdaad niet veel op rij-afstand van Frankfurt.

In Berlijn is er ooit een groot rolbaan-centrum geweest met meerdere rolbanen. Daarmee is men vanwege beperkte navraag gestopt. Het werd ook niet (meer) door de DSV of andere belangrijke skiclubs/verenigingen ondersteund. Daarvoor is men vanuit Berlijn tamelijk snel in diverse skihallen of in het Reuzengebergte / Erzgebergte.

In de buurt van Frankfurt am Main is er verder geen skihal of rolbaan. Ben je in Frankfurt a/d Oder dan heb je in de buurt Snowtropolis als skihal.

Er stond toch nog in de Harz ergens een indoorhal geplanned, is daar al wat meer over bekend?

Is er iemand die een indoorskihal/rolbaan oid kent in de buurt van Frankfurt, kan zelf weinig vinden (dichtsbijzijnde Neuss). Is NL het enige land met rolbanen?

Skiwi87 op 7 mei 2017 14:16

@Skiwi87 Rond Frankfurt zit niets dat ik weet. Maar Nederland is absoluut niet het enige land ter wereld dat rollerbanen kent.
Sterker nog: je vindt ze door de hele wereld! Niet alleen in Belgie, Duitsland maar bijvoorbeeld ook in Turkije, Spanje, Skandinavie, Zwitserland, China, VS enz.

*bericht bewerkt door Skimams op 09 mei 2017 08:36

mama on a mission in the snow

Plaats een reactie