Skipaskorting 4 vallées

Zijn er mensen die in de week van 20 -27 januari naar les quattres vallées zouden gaan? Op de site zag ik dat er vanaf 15 personen een korting van 15% percent is. Wij zijn met een groep van 7 pers.
Kan er mij ook iemand vertellen of de prijzen op de foto in CHF zijn of € . Staat nergens aangeduid.

null

Goede vraag. Wij gaan ook weer hier naar toe en ik ben er eigenlijk van uitgegaan dat de tarieven in CHF staan (net als een paar jaar geleden). Bij de verzekeringen staat trouwens wel CHF. Anders wordt het wel heel kostbaar. De CHF t.o.v. De Euro is in elk geval iets gunstiger dan een paar jaar geleden.

*bericht bewerkt door linda5 op 17 sep 2017 18:41

linda

Hey Linda,
Jullie gaan per ongeluk niet in dezelfde week? Zou ons beide voordelig uitkomen ;)

Nee, helaas zijn wij nog gebonden aan de voorjaarsvakantie, dus nog duurder dan jullie.
Maar we profiteren wel van de kinderkorting en de familiekorting. En als het nou ook nog eens prijzen in CHF zijn, dan valt het misschien nog een klein beetje mee :).

linda

Wij hopen hetzelfde! Als ik het niet vergeet meld ik het na ons verlof ;)

Fijn. We horen het wel.
Naar welk dorp gaan jullie? Wij zitten in Haute Nendaz. Ik zelf kom hier al van heel jongs af aan en het blijft 1 van mijn favoriete gebieden. Ben niet zo’n Oostenrijk fan, en in Frankrijk heb ik al bijna alle gebieden gezien, ook in Zwitserland al heel wat, Italië helaas nog niet, maar dit blijft wel favoriet. Niet voor elk jaar, maar om de 3 a 4 jaar zijn we toch wel weer nieuwsgierig. Veel plezier en geniet van de uitgestrektheid.

linda

Wij verblijven in veysonnaz . Eerste keer in dit gebied , best benieuwd. Dit ook gekozen daar we graag tochten maken. Je kan niet elk jaar naar Val Tho gaan ;) Italië staat ook op de bucket list !

Plaats een reactie