Wax in verhouding tot traditioneel waxen

Als jarenlang forum lid, ben ik mee in dit jong bedrijf gestapt om de marketing te verzorgen.

Zolang de test van @Rogier nog niet verschenen is, zal ik hier op alle vragen en opmerkingen antwoorden. Los van enige verkooppraat.

Of als er forum leden zijn die het zelf getest hebben, mag je hier ook je mening kwijt.

  • COMMERCIELE UITING-
Glij blij door die brei :-)

@tukker en @morzel.

Ik reageerde gewoon op de spuitwax, omdat we die opmerking vaak krijgen en het helemaal iets anders is.

Los van het feit dat spuitwax enorm irritant en schadelijk is. Waarbij dit nog minder lang in je belag blijft zitten dan hotwax.
Even stukje gebruiksaanwijzing van Swix (wat overigens een degelijk merk is, dus ik vel zeker geen waarde oordeel over andere merken)
Danger: Extremely flammable aerosol. Pressurized container: May burst if heated. Causes skin irritation. May cause drowsiness or dizziness. Toxic to aquatic life with long lasting effects.

Glij blij door die brei :-)

@shane, zie uitleg begin van topic :-)

Glij blij door die brei :-)

Als jarenlang forum lid, ben ik mee in dit jong bedrijf gestapt om de marketing te verzorgen.

Zolang de test van @Rogier nog niet verschenen is, zal ik hier op alle vragen en opmerkingen antwoorden. Los van enige verkooppraat.

Of als er forum leden zijn die het zelf getest hebben, mag je hier ook je mening kwijt.

Coldfeet op 19 dec 2017 14:21

Moet je wel even zorgen dat het hier verkrijgbaar is. Zag voorlopig alleen enkele verkooppunten in Belgie op de site :). Heen en weer rijden duurt echt langer dan een paar skies waxen :)

Edwin van Riel

@evr66 we zijn volop bezig om de eerste winkels te bevoorraden. Eerst Benelux, en nu volop bezig voor de Alpenlanden.

En geloof me, de sceptische opmerkingen die we daar kregen, zijn allemaal hetzelfde.
Tot we dan 3-4 weken nadat ze het zelf probeerden (indoor baan of gletsjer), we dan plots een mail krijgen met de vraag of ze konden bestellen.
Op zo’n moment zit ik met een smile tot achter mijn oren en spreekt er achterin mijn hoofd een stemmetje dat zegt: zie je wel :-)

Glij blij door die brei :-)

Ah ok, leuk! Maar meneer van de marketing, waarom geen webshopje?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Goed idee om hier een eigen topic over te maken. Ik blijf dit volgen en ben erg benieuwd naar de reactie van @Rogier.

Inderdaad zou het bij een positief resultaat vermoedelijk zeker niet overbodig zijn om een Nederlands verkooppunt of webshop te lanceren.

*bericht bewerkt door kasper4810 op 19 dec 2017 14:53

@Coldfeet: Je zou kunnen overwegen om een wax stand tijdens de Dutchweek in Val Thorens te openen bij de 360 bar, waar wintersporters dat gratis kunnen laten aanbrengen. Er zijn daar altijd boards die je kan testen van verschillende merken.

Klinkt goed, maar ik wacht Rogier’s oordeel graag af.

Mr. Slow

Ah ok, leuk! Maar meneer van de marketing, waarom geen webshopje?

Shane op 19 dec 2017 14:31

Beperkt aantal artikelen, kan niet moeilijk zijn toch? We wachten af (terwijl de strijkbout staat op te warmen :):):))

Edwin van Riel

Ben erg benieuw wat de bevindingen van @Rogier zijn na twee weken wisselende omstandigheden van versgevallen poeder met de ijskristallen nog fonkelend, hard geprepareerde sneeuw, vochtige sneeuw en slush. Wanneer het echt goed werkt en het belag niet in kwaliteit daalt, zou mij dat heel wat schrapen gaan schelen.

Daarnaast een algemene vraag voor glij-kenners in deze topic: Welk soort sneeuw heeft het meeste invloed op de glij-eigenschappen van een ski / board ?

Tukker(ik)

Ben erg benieuw wat de bevindingen van @Rogier zijn na twee weken wisselende omstandigheden van versgevallen poeder met de ijskristallen nog fonkelend, hard geprepareerde sneeuw, vochtige sneeuw en slush. Wanneer het echt goed werkt en het belag niet in kwaliteit daalt, zou mij dat heel wat schrapen gaan schelen.

Daarnaast een algemene vraag voor glij-kenners in deze topic: Welk soort sneeuw heeft het meeste invloed op de glij-eigenschappen van een ski / board ?

Tukker op 19 dec 2017 15:14

Mijn ervaring is dat vers opgespoten kunstsneeuw verreweg het slechtste glijdt.

Born to Ride

Ik zou even iemand naar de website laten kijken. Die staat vol taalfouten.

@drPhil
Dank je, doen we zeker. Laat maar gerust in een PB meer weten.

Glij blij door die brei :-)

Waren jullie niet enkele weken geleden filmpjes/foto’s aan het maken in Aspen?

Enneh, wat kost dat moois ongeveer?

Edwin van Riel

Ik ga met heel erg veel plezier en objectiviteit testen. Daarna kan deze discussie verder onder mijn test/blog gevoerd worden.

Op deze manier is het onze ogen sluikreclame. Dus dit topic gaat op slot.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie