Hotel met parkeergarage na de Brennerpas

Wij gaan in februari naar Arabba en willen na de Brennerpas, een hotel nemen zodat we op zondag nog maar een stukje hoeven te rijden voordat we kunnen gaan skiën. Weet iemand een goed hotel langs de route waar een parkeergarage / bewaakte parkeerplek is?

Na de Brennerpas? Dan is t nog max 2 uurtjes rijden naar Arabba, toch?

Bij booking.com / tripadvisor kun je zoeken op de kaart, misschien helpt dat om een logische plek te vinden? Het bewaakte is ivm alle spullen in de auto neem ik aan?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Waarom wil je een bewaakte garage? uit voorzorg, of is dat een must daar? Ikzelf overnacht namelijk ook langs de Brennerpas

Ja klopt dat we dan heel dichtbij zijn, maar we hebben geboekt vanaf zondag en willen de zondag skiën. Een bewaakte garage inderdaad uit voorzorg. Alle ski’s en spullen zitten op het dak van de auto. Ik moet er niet aan denken dat die weg zijn. Waar overnacht jij dan Erjen?

Ah op die manier!

Wij overnachten bij hotel Stolz in Matrei am Brenner.

Kijk anders even op booking.com bij Bressasone en als optie Parkeergelegenheid. In de omschrijving zul je dan hotels zien die soms een parkeergarage hebben (maar meestal alleen open parkeergelegenheid op eigen terrein). Die zul je mogelijk nog wel even aan moeten schrijven of je binnen kunt parkeren.

Als je toch wil gaan skiën, waarom dan niet een hotel zoeken vlakbij bestemming (Corvara eo of bij bijv Kronplatz)?

Vorig jaar overnacht in St. Lorenzo di Sabato. Vanaf hier was het ongeveer 1 uur naar Arabba. Wij zaten toen in Gasthof Sonne. Prima adres voor 1 nacht. Parkeren was buiten op een pleintje vlakbij. Haal zelf altijd kostbare spullen uit de auto, ook in een P-garage.

*bericht bewerkt door MrSKi op 08 jan 2018 18:57

dank je voor de reacties. Ik ga weer zoeken

Kijk eens op linksundrechts.com

Denk dat het een hele uitdaging gaat worden om een Hotel te vinden met parkeergarage of parkeergarage in de buurt.

Wij hebben eens 2 keer in Rheinfelden geslapen in Hotel met eigen parkeergarage maar daar was de hoogte minimaal en kwam je met auto en skibox de garage niet in. Geen last van gehad hebben geen skibox op het dak.

Su6 en alvast fijne vakantie.

Groeten, Harald

Ik heb inderdaad geen hotel met garage gevonden. Inmiddels een appartement voor 4 personen geboekt in Bressanone!

Plaats een reactie