vliegticket oostenrijk te koop

1 x vliegticket retour met Transavia:

Amsterdam-Innsbruck- 20/3/2018
Innsbruck-Amsterdam- 25/3/2018
incl. extra bagage tbv wintersportuitrusting

prijs all-in 260,- , nu voor 225,-

*bericht bewerkt door FutureLotteryWinner op 15 jan 2018 14:21

Vlucht is nu €271.
Extra kosten voor koper zijn dus €11 ticket verschil + 2x €50 naamswijziging.
vanaf €160 en lager wordt het interessant om dit ticket van je over te kopen.

Don`t eat yellow snow

Ticket verschil?

Naamswijzigingen kost 2x 50 euro.
Ticket overkopen kost 225 euro.

Dus het ticket van TS kost 325 euro, een nieuw ticket kost 271 euro. Dan ben je met de tickets van TS dus 59 euro méér kwijt. Geen idee hoeveel de bagage kost. Maar wat jij in godsnaam met het ‘ticketverschil betalen’ bedoeld?

Het is pas interessant om het ticket op dit moment. over te kopen vanaf 171 euro plus de eventuele bagagekosten. Misschien nog hopen op wat marktwerking om je vraagprijs te kunnen vragen ;).

Waarbij vanaf natuurlijk gaat om 170 euro en minder ;)

fyi: 260,- is incl. 65,- voor extra skiuitrusting.
maar vooruit, ik maak er 200,- van, maar niet minder.

fyi: 260,- is incl. 65,- voor extra skiuitrusting.
maar vooruit, ik maak er 200,- van, maar niet minder.

Roelbin15 op 15 jan 2018 15:51

Samen met de omboekkosten (€ 100) kom je dan op € 300 en dat is nog steeds duurder dan gewoon rechtreeks boeken.

Rob

Wellicht bedoeld TS met “all in” inclusief naam wijzigen? Dan is het een marktconforme prijs zou ik denken.

@Draak Als je de voorwaarden leest van Transavia, dan lees je dat wanneer de naam gewijzigd wordt er ook een nieuw ticket geboekt wordt en dat je het verschil in ticketkosten ook moet betalen. Originele ticket is gekocht voor 260 euro. Ticket nu kopen bij Transavia kost 271 euro. Dus die 11 euro betaal je nog bovenop de 2x 50 euro.

Wellicht bedoeld TS met “all in” inclusief naam wijzigen? Dan is het een marktconforme prijs zou ik denken.

77steve op 15 jan 2018 16:50

Dat is een goed punt! @Roelbin15 heb je het max tarief gekozen? dan vallen die 2x 50 euro namelijk weg en is 200 euro inderdaad een prima prijs.

*bericht bewerkt door jaapm op 15 jan 2018 18:12

Don`t eat yellow snow

Ik weet niet wat voor bagage TS heeft bijgeboekt, maar bij Transavia mag je ipv één koffer van 23kg ook een skitas van eveneens 23kg meenemen. Dat is bij de meeste maatschappijen zo. Je hoeft dus maar één koffer te boeken als bagage. Meestal kost dat € 25 extra per enkele reis.

Plaats een reactie