Welke lift is dit (deel 2)

Neen, het staat niet bij mijn favorieten :)

de Morteratschgletscher ?

Neen, zoek het eens wat meer richting 3000 meter…

Glacier 3000 :) Les Diablerets

Naam van de lift weet ik niet.

Bij deze skilift heb ik echt leren skiën. Elk vrij uurtje de minipiste op. Zelfs 's avonds en 's nachts, gewoon naar boven lopen en in het maanlicht techniek schaven en schansjes bouwen.

Martijnski op 30 dec. 2011 16:43

Hoe halen ze het in hun hoofd om die oefenlift Emmet in Usseln een normaal ‘skilift’ te noemen? Daardoor werd ik op het verkeerde been gezet. Het is namelijk geen normale sleeplift, maar een ‘Übungslift’ en dus in geen enkele database traceerbaar. Bovendien worden deze ‘Übungsliften’ na het skiseizoen geheel opgeruimd en is er in principe niks zichtbaars meer aan. Op deze manier weet ik ook nog wel wat van deze liftjes die niemand raden kan. :p ;)

Eerst die van Mathijs raden, dan mag jij Frans :P

De naam is wel redelijk moeilijk te vinden, maar Martijnski zit al juist! :)

"…"Hoe halen ze het in hun hoofd om die oefenlift Emmet in Usseln een normaal ‘skilift’ te noemen? Daardoor werd ik op het verkeerde been gezet. Het is namelijk geen normale sleeplift, maar een ‘Übungslift’ en dus in geen enkele database traceerbaar. Bovendien worden deze ‘Übungsliften’ na het skiseizoen geheel opgeruimd en is er in principe niks zichtbaars meer aan. Op deze manier weet ik ook nog wel wat van deze liftjes die niemand raden kan. :p ;)

Frans op 31 dec. 2011 18:20

Ja ja leg het maar uit :D :p

De scex-rouge in Glacier 3000 ? :)

Nee, dat is de gondel naar de gletjser, we zoeken een stoeltjeslift op de gletsjer…

De Glacier-scex rouge ,de stoeltjeslift naast de gondel ?

Bowdi heeft het helemaal juist!!! :)

Je mag een nieuwe kiezen!

Idee: we kunnen misschien de stand bijhouden in 2012 ? :)

Bowdi_____________________________1pt

Nog een idee: Las een tijdje terug dat mensen niet meer reagereerden omdat ze geen eigen foto’s meer hebben.

De foto’s van google zijn namelijk te traceren. Maar: Printscreen - plakken in bijv. paint en dan opslaan en uploaden is de foto ook niet te traceren en kunnen die leden gewoon mee blijven doen. Of kan dit niet?

De foto’s van google zijn namelijk te traceren. Maar: Printscreen - plakken in bijv. paint en dan opslaan en uploaden is de foto ook niet te traceren en kunnen die leden gewoon mee blijven doen. Of kan dit niet?

Jurjen op 1 jan. 2012 19:27

Inderdaad, wat mij betreft vind ik dit goed!

Idee: we kunnen misschien de stand bijhouden in 2012 ? :)

Bowdi_____________________________1pt

Niels op 1 jan. 2012 19:20

Goed idee! +1

Nog een idee: Las een tijdje terug dat mensen niet meer reagereerden omdat ze geen eigen foto’s meer hebben.

De foto’s van google zijn namelijk te traceren. Maar: Printscreen - plakken in bijv. paint en dan opslaan en uploaden is de foto ook niet te traceren en kunnen die leden gewoon mee blijven doen. Of kan dit niet?

Jurjen op 1 jan. 2012 19:27

Goed idee! Dan kan ik terug onbekende liften gaan zoeken die niet meer in werking zijn! :D

Inderdaad goede ideeen en hier is een nieuwe :p

null

Tignes?

Val Claret?

TSD Montagnou in Orcières 1850. Toen ik er was was ze nooit in gebruik, ze is dan ook al heel oud.

Inderdaad Mathijs heeft het juist :p !
Oud liftje met aan de ingang vol met posters van jhonny hallyday :p

1____________________Bowdi
1____________________Mathijs

null

Nee, het is niet Glacier 3000…

winterslag terril?

Neen, daar staat nu een snelle 6-persoonlift. Dit is iets zuidelijker, we zitten ook niet in de Ardennnen :)

Niels en Mathijs +1

Winterslag en 6-persoons :D:D:D

Vogezen?

Nee, niet in de buurt. Let eens een beetje op de omgeving.

Trouwens totaal niet toepasselijk op dit topic: In de zomer heb ik een zeer lange wandeling gemaakt vanuit een dorpje in Oostenrijk. :)

Moeilijk, ergens in Oostenrijk dus. Ziet er uit als ergens onderaan een gletsjer. Mölltaler?

Kluehspies panorama bahn op de molltaler :)

Plaats een reactie