Hele kleine ski schoenen gezocht

Een beetje een omstreden onderwerp, weet ik, maar toch hoop ik iets te vinden; ik ben op zoek naar ski schoenen in maat 23 (12cm?). Mijn dochter leeft op zeer kleine voet, is als we op wintersport gaan ruim 2,5. Qua bewegen is het bij haar ‘zien is doen’ dus ik denk dat ze het geweldig zal vinden om ook al een beetje te skiën (en ik uiteraard ook) en met plastic ski’s met snow boots ben ik bang dat ze alles verzwikt. Ik kan alleen nergens zulke kleine schoenen vinden. Iemand nog een geheime website/paar over/goede tip?

Zou ik via verhuur ter plaatse doen.
Is met onze kids ook goed gelukt in die kleine maatjes.

Ik had toen voor de kinderen die meegroei schoenen, is maat 25 geloof ik, maar omdat t op die leeftijd toch beetje glijden is hadden ze daar met een extra sok aan geen last van.

Hier zie ik nog een maat 15 dat is kleiner dan maat 25 volgens mij:
https://www.snowinn.com/ski-winkel/atomic-hawx-girl-1-alpine…

*bericht bewerkt door Noordeling op 08 aug 2021 16:39

In verhuurzaken hebben ze schoenen van 12,5 / 13 (beetje afhankelijk van merk) en shop, dat hoeft geen probleem op te leveren.
Vaak zijn het de kleinere winkels die ook veel tweede huizen bezitters en locals als klanten hebben die veel van dit spul hebben

Of wil je ze per se kopen (zou ik niet aanraden)?

Click. Click. Peace

Dank voor de reacties! Fijn idee dat we ze zeer waarschijnlijk ter plaatse kunnen huren. Dat heeft zeker voorkeur, maar twijfelde of zulke kleine schoenen te huur waren, vandaar dat ik ook keek naar kopen.

Plaats een reactie