Reisgenoot gezocht

Hi allen,

Ik ben op zoek naar een skimaatje om in Januari/februari (buiten de vakantie) mee te gaan skiën.

Ik zal mijzelf even kort voorstellen, ik ben Daphne 24 jaar jong, ga vanaf mijn 6de op skivakantie naar Oostenrijk dus heb wel een aantal kilometers gemaakt. Ik ben opzoek naar iemand rond mijn leeftijd ( man/vrouw) om mee te gaan skiën/snowboarden.

Gebied en datum is nog te bespreken.

Ik ben zelf niet in het bezit van vervoer maar de trein/vliegtuig/bus is prima.

Hoop dat er iemand is die met mij van de bergen wil knallen aankomende winter.

Hallo,
Ik ben ook nog op zoek naar een skiëcompagnon.
Je mag mij altijd een mailtje sturen voor verdere afspraken.
frederikdevuyst@skynet.be

Groetjes

Kijk eens op www.villavibes.nl naar de wintersportreizen. Ontzettend leuke groepsreizen voor singles van 25 t/m 39/45 jaar (en als je dan nog net 24 bent, knijpen ze vast wel een oogje toe, hoor).

Uitrusten doen we thuis wel!

Dat villavibes zal op de eerste plaats een stuk duurder zijn dan dat jezelf een groepje zoekt.
Daarbij is er nu niets beschikbaar, oftewel geen aanbod op mijn leeftijd dan.

Dat villavibes zal op de eerste plaats een stuk duurder zijn dan dat jezelf een groepje zoekt.
Daarbij is er nu niets beschikbaar, oftewel geen aanbod op mijn leeftijd dan.

gideonburger op 02 nov 2021 19:30

Misschien een stukje duurder, maar wel volledig ontzorgd en met perfecte ‘vibes’! 😀

Uitrusten doen we thuis wel!

Hallo Geert-Jan hier, ik zoek ook nog een paar wintersport maatjes.
Ik heb evt wel vervoer, compleet met skiekoffer winterbanden etc.
( ik heb ook gekeken bij VillaVibes, maar let op… deze is alleen voor hoger opgeleide.

Hallo! Ook ik, Jeroen, hoop hier een ski ‘partner in crime’ te vinden en wel op korte termijn. Zit eraan te denken om te vliegen via Toulouse en dan via huurauto naar Andorra te gaan, 210km aan piste. Gewenste datum: 10-17dec. Ben een gemiddelde tot gevorderde skiër. Geen après ski beest. Ik red mij prima alleen, maar een hele week vind ik wat minder…

Ik ben wel geïnteresseerd, ik heb je zojuist een privébericht verstuurd.

*bericht bewerkt door Ceesvooys op 10 dec 2021 14:24

Hi allen,

Ik ben op zoek naar een skimaatje om in Januari/februari (buiten de vakantie) mee te gaan skiën. Update: gaat nu om Maart April

Ik zal mijzelf even kort voorstellen, ik ben Daphne 24 jaar jong, ga vanaf mijn 6de op skivakantie naar Oostenrijk dus heb wel een aantal kilometers gemaakt. Ik ben opzoek naar iemand rond mijn leeftijd ( man/vrouw) om mee te gaan skiën/snowboarden.

Gebied en datum is nog te bespreken.

Ik ben zelf niet in het bezit van vervoer maar de trein/vliegtuig/bus is prima.

Hoop dat er iemand is die met mij van de bergen wil knallen aankomende winter.

DaphnevS op 20 sep 2021 14:43

Hi allen,

Ik ben op zoek naar een skimaatje om in Januari/februari (buiten de vakantie) mee te gaan skiën. Update: gaat nu om Maart April

Ik zal mijzelf even kort voorstellen, ik ben Daphne 24 jaar jong, ga vanaf mijn 6de op skivakantie naar Oostenrijk dus heb wel een aantal kilometers gemaakt. Ik ben opzoek naar iemand rond mijn leeftijd ( man/vrouw) om mee te gaan skiën/snowboarden.

Gebied en datum is nog te bespreken.

Ik ben zelf niet in het bezit van vervoer maar de trein/vliegtuig/bus is prima.

Hoop dat er iemand is die met mij van de bergen wil knallen aankomende winter.

DaphnevS op 20 sep 2021 14:43
DaphnevS op 10 dec 2021 14:54

Hallo Daphne, ik heb je een privé bericht gestuurd.

Plaats een reactie