mobilhome

Hallo iedereen,
Wij zouden deze voorjaarsvakantie graag voor het eerst met de mobilehome gaan snowboarden in Oostenrijk. Weten jullie misschien goede camper plaatsen die niet te druk zijn maar wel in een goed skigebied liggen waar je goed offpiste kan boarden, goede fun parken aanwezig zijn en niet te druk zijn? Of 1 van de 3 :). Alvast bedankt voor de reactie.

Ik weet niet of er in de voorjaarsvakantie nog plekken vrij zijn. Vaak is er veel al volgeboekt.
Welke van je wensen heeft de hoogste prioriteit?

hey,
Ik zoek zeker geen luxe aangezien we met zijn 2 zijn. Ik samen met mijn zoon van 12 dus een leuk fun park en goede offpiste mogelijkheden zijn wel prioriteit. Wat vooral belangrijk is dat we geen half uur moeten staan aanschuiven voor een lift te kunnen nemen. Het is zeker ook een optie om verschillende gebieden te doen! Plaatsen om vrij te kamperen zijn zeker ook welkom.

Met een gids kun je op heel veel plekken off-piste. Kleinarl-Flachauwinkl heeft wel een heel gaaf funpark. Echter is het daar weer aanschuiven. In de schoolvakantie is het in de meeste Oostenrijkse gebieden of aanschuiven of weinig funpark.
Donnersbach is wel mooi rustig en biedt veel eenvoudige off-piste op de Planneralm en Riesneralm.
Mocht Frankrijk een optie zijn, vond ik Le Grand Bornand opvallend rustig. Met La Clusaz samen veel off-piste en een redelijk funpark in beide gebieden.

Plaats een reactie