Welk gebied nog redelijke kwaliteit sneeuw voor volgende week?

Ik wil volgende week (30 maart tot 3 april) een paar dagen skien met mijn pa, maar nu hoor ik dat op veel plekken de sneeuwkwaliteit echt slecht is, al eind van de ochtend papsneeuw.
We wilden naar Serfaus gaan, maar hebben nog niet definitief geboekt. Iemand nog ideen waar je nog wel goede sneeuw hebt?

Volgens mij wordt het volgende week gewoon goed, vanaf dinsdag wordt sneeuw verwacht en vanaf donderdag is het ook aanzienlijk kouder, iig in Oostenrijk. Wel minder zon als de afgelopen weken. Maar voor skiën lijkt t prima😊

*bericht bewerkt door AMie op 23 mrt 2022 19:27

Anne Marie

Val Thorens / Les Menuires! Wij zijn er nu en die gebieden zijn nog goed te doen en op de data die jij noemt gaat er volgens de weer app nog verse sneeuw vallen ook! :)

afgelopen weekend in Solden geweest. Maar daar zijn de pistes nog heel erg goed. Inderdaad pap in de middag op de Zuidhellingen, maar als het wat kouder wordt geen enkel probleem, er ligt meer dan genoeg sneeuw.
Gewoon een iets hoger gebied boeken: Damuls/ Warth/ Lech/ Ischgl/ Solden/ Obergurgl/ Obertauern.

Plaats een reactie