Ontzettend goede snowboard leraar gevraagd voor 1 dag!

Hallo, mijn vriend is een gevorderde snowboarder maar wil graag zijn technieken verder verbeteren. Nu wil ik hem als verjaardagscadeau een dag cadeau doen waar hij op een baan in Nederland les krijgt van een snowboarder…iemand een idee?

@Sneeuwbaard is je man! Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Wat een leuk kado! 👍

Anne Marie

Ik Google je Sneeuwbaard even. Ben benieuwd! Nog andere evt opties? Hoeft niet meteen nu, mag ook rond oktober…

@Sneeuwbaard is je man! Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Bennie op 30 mrt 2022 18:13

Sinds ik volledig gestopt ben met verbaal les geven en het nu puur fysiek doe, heeft het mijn pupillen tot nu toe twee gebroken armen, drie knieën, zeven blauwe ogen, één gebruiken neus en een onbekend aantal tanden ‘gekost’.

Als ik de reviews van Google moet geloven, zijn mijn lessen tegenwoordig wat minder geschikt om kado te doen.

Review van Marieke43;

“Sinds de lessen van S. Baard lijkt mijn man zijn snowboardangst te hebben overwonnen. Ik heb hem er de hele wintersportvakantie niet over horen klagen. We hebben hem zelfs met bed en al in het zonnetje op het terras gezet en ik zou zweren dat dit weer de eerste keer sinds jaren is dat ik een glimlach op het gezicht van mijn man heb gezien. Al is dat een beetje moeilijk te zien door al dat verband.”

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@Sneeuwbaard is je man! Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Bennie op 30 mrt 2022 18:13

Sinds ik volledig gestopt ben met verbaal les geven en het nu puur fysiek doe, heeft het mijn pupillen tot nu toe twee gebroken armen, drie knieën, zeven blauwe ogen, één gebruiken neus en een onbekend aantal tanden ‘gekost’.

Als ik de reviews van Google moet geloven, zijn mijn lessen tegenwoordig wat minder geschikt om kado te doen.

Review van Marieke43;

“Sinds de lessen van S. Baard lijkt mijn man zijn snowboardangst te hebben overwonnen. Ik heb hem er de hele wintersportvakantie niet over horen klagen. We hebben hem zelfs met bed en al in het zonnetje op het terras gezet en ik zou zweren dat dit weer de eerste keer sinds jaren is dat ik een glimlach op het gezicht van mijn man heb gezien. Al is dat een beetje moeilijk te zien door al dat verband.”

Sneeuwbaard op 01 apr 2022 16:19

Nou dat zijn heldere berichten Sneeuwbaard! Maar ik zie ook dat het hier om zeker 4 pupillen gaat; lang niet gek dus. Toch zoek ik dan nog even verder.

www.snowboardtraining.nl heb ik zelf een aantal trainingen gedaan, heel tevreden en leuke trainingen!

A bad day of snowboarding still beats a good day in the office

*bericht bewerkt door MaartjeW op 04 apr 2022 14:17

Ronald bedankt! Dat is een heel goede tip!

Plaats een reactie