Medewerkers skiverhuur

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertaler Superskipass

Voor een skiverhuur/sportzaak, met meerdere vestigingen in (Hoch)Fugen zoeken we voor komende winter meerder seizoens medewerkers.
We bieden een goed salaris en goede arbeidsvoorwaarden. Voor huisvesting word ook gezorgd!
Wat wij vragen is een enthousiaste medewerker met een goede en gezonde teamgeest, en geen 9-5 mentaliteit.

Heb je interesse of vragen over deze job, kun je mij mailen op: snowfox1976@gmail.com

We zoeken nog steeds gemotiveerde medewerkers, dus wie o wie!?

post hier ff al de voorwaarden / salaris , mss kan dit mensen sneller triggeren dan over en weer te mailen

Ik ben even nieuwsgierig, wat bedoel je eigenlijk met geen 9 tot 5 mentaliteit?
Wordt dan veel gratis overwerken verwacht?

Ik ben even nieuwsgierig, wat bedoel je eigenlijk met geen 9 tot 5 mentaliteit?

Willem7 op 06 nov 2022 11:59

Doorgaans bedoelen ze daar “flexibiliteit” mee. M.a.w. dat je niet wegloopt om 17:01 als er nog een late klant voor je neus staat. 😁
@Jethro nemen jullie ook gepensioneerden aan? Lijkt me wel eens leuk voor over enkele jaren. 🙂

Bla, bla, bla.

Thnx voor je, juiste, toelichting @bartvwg ! Evt. overuren worden uiteraard netjes uitbetaald.

En ja hoor, ook gepensioneerde worden aangenomen

Hoi @silvijn bedankt! Ik zal eens kijken. Zoek namelijk nog steeds mensen

Je vacature sprak me direct aan, maar ik heb nooit gereageerd omdat het wat onduidelijk is. Misschien geldt dat voor anderen ook en zou je kunnen proberen om iets meer te vertellen? Een foto van de zaak toevoegen geeft al een beeld van de werkplek. Ook zou je wat kunnen vertellen over gevraagde kennis en ervaring, ook wanneer alles aan te leren is en er eigenlijk geen vereisten zijn.

Voor mij hoeft dat overigens niet, ik ben dit seizoen al ergens anders aan het werk. Maar misschien heb je er wat aan om voor het seizoen nog voldoende mensen te vinden.

Hoi @silvijn bedankt! Ik zal eens kijken. Zoek namelijk nog steeds mensen

Jethro op 18 nov 2022 14:20

Hoi Jethro,
Zoek je nog steeds mensen? Ik ben na volgende week 3 weken vrij en ben aan het kijken of ik dan naar Oostenrijk ga met als idee 2 weken werken en 1 week vakantie.
Weet niet of het een optie is voor jullie voor 2 weken iemand erbij.

Hoor het graag.
Groet,
Fabiola

Ha Jethro,

Zoek je nog iemand? Ik ben per direct beschikbaar en al in het Zillertal. Ik hoor graag van je!

Groet, Bart

Voor komende winter ben ik nog steeds op zoek naar medewerkers.

Dus heb je interesse? Stuur even mailtje naar… snowfox1976@gmail.com

Ha Jethro,

Heb je een e-mail gestuurd.
Nog op zoek of ben je al voorzien?

Groet,
Leon

We zoeken nog steeds iemand. Wie oh wie. Kennis van de Duitse taal is wel belangrijk!

Dag Jethro, ik stuurde je een mailtje.

Bij het afstellen van de bindingen van klanten krijg je toch wel een opleiding erbij.
Of wil medewerker zeggen dat je geen ski’s hoeft af te stellen.

Bij het afstellen van de bindingen van klanten krijg je toch wel een opleiding erbij.
Of wil medewerker zeggen dat je geen ski’s hoeft af te stellen.

Hooykaas op 07 jan 2024 13:19

Wat zit jij toch moeilijk te doen joh, ik heb je in een pb toch al een antwoord gegeven op een vraag van jou!

Bij het afstellen van de bindingen van klanten krijg je toch wel een opleiding erbij.
Of wil medewerker zeggen dat je geen ski’s hoeft af te stellen.

Hooykaas op 07 jan 2024 13:19

Wat zit jij toch moeilijk te doen joh, ik heb je in een pb toch al een antwoord gegeven op een vraag van jou!

Jethro op 07 jan 2024 20:02

RUSTAAAAAGHH

Bij het afstellen van de bindingen van klanten krijg je toch wel een opleiding erbij.
Of wil medewerker zeggen dat je geen ski’s hoeft af te stellen.

Hooykaas op 07 jan 2024 13:19

Wat zit jij toch moeilijk te doen joh, ik heb je in een pb toch al een antwoord gegeven op een vraag van jou!

Jethro op 07 jan 2024 20:02

Post dat antwoord dan hier ook even. Verschillende mensen vragen hier om info en er komt weinig terug. Dit is toch een forum en geen vacaturebank? Een beetje meer inzet van uw kant kan ook geen kwaad. Succes met de zoektocht.

Bij het afstellen van de bindingen van klanten krijg je toch wel een opleiding erbij.
Of wil medewerker zeggen dat je geen ski’s hoeft af te stellen.

Hooykaas op 07 jan 2024 13:19

Wat zit jij toch moeilijk te doen joh, ik heb je in een pb toch al een antwoord gegeven op een vraag van jou!

Jethro op 07 jan 2024 20:02

Post dat antwoord dan hier ook even. Verschillende mensen vragen hier om info en er komt weinig terug. Dit is toch een forum en geen vacaturebank? Een beetje meer inzet van uw kant kan ook geen kwaad. Succes met de zoektocht.

TJ op 08 jan 2024 09:27

Hooykaas stuurde mij een pb. Hierin trok hij enigzins direct de conclusie, dat de werknemers voor deze skiverhuur geen verstand van zaken hebben. Op zulke reacties heb ik weinig zin om te reageren.
Maar aangezien het toch zo belangrijk lijkt voor sommige personen. Ja het personeel voor deze skiverhuur word, zover ik weet, ongeveer 5 dagen intern geschoold.

“Zover ik weet” 😆😆😆

null

Plaats een reactie