Skileraar Anwärter beschikbaar nieuwjaarsweek

Hoi,

Ik had voorzien om id nieuwjaarsweek mee te gaan als ski-monitor naar de bergen, wat last-minute niet doorgaat bij de voorziene organisatie. Nu komt die week terug vrij in mijn agenda en ben ik op zoek naar een alternatieve invulling.

Misschien dat er hier op het forum mensen zijn die reisorganisaties (of vr individueën/families/vriendengroepen … kunnen we bekijken wat mogelijk is) kennen die nog een ski-leraar (diploma Anwärter I) zoeken voor de komende kerstvakantie id 2e week = nieuwjaarsweek, van zaterdag 31/12 tot zaterdag 07/01?

Zo ja, stuur me gerust een privé berichtje!!

Goedemorgen @Steven_817
1 Bent U verzekerd als er tijdens lestijd iets met het groepje gebeurd?
2 Als de landelijke belastingdienst op de piste controleert op landelijk sofinummer en vergunningen.
Zijn wij dan aansprakelijk als blijkt dat dat niet in orde is.

null

*bericht bewerkt door MiKeZZa op 26 nov 2022 14:35

Goedemorgen @Steven_817
1 Bent U verzekerd als er tijdens lestijd iets met het groepje gebeurd?
2 Als de landelijke belastingdienst op de piste controleert op landelijk sofinummer en vergunningen.
Zijn wij dan aansprakelijk als blijkt dat dat niet in orde is.

Hooykaas op 26 nov 2022 11:25

Dag @Hooykaas,

Goed dat je die vragen stelt! Heb je concrete interesse/voorstel?

Voor alle duidelijkheid; mijn vraag is in de eerste plaats of er reisorganisaties zijn die in die periode nog leraren/monitoren zoeken, hetgeen meestal valt onder vrijwilligerswerk (kosten worden vergoed, maar er wordt geen loon betaald). Zo niet, sta ik open voor eventuele andere voorstellen, steeds met de bedoeling om geen enkele regel/wet te overtreden.

Om u verder gerust te stellen; ik ben ook in het binnenland wekelijks bezig met lesgeven, ik ben dan ook officieel ingeschreven (als zelfstandige) en geef keurig al mijn inkomsten (niet alleen deze die ski-gerelateerd zijn) aan. Verder heb ik een opleiding gevolgd en ook een diploma, alsook een aansprakelijkheidsverzekering als lesgever.
“aansprakelijkheid als lesgever” is echter niet zomaar hetzelfde als verantwoordelijk zijn als er “iets gebeurd” , maar bon.

Verdere details kunnen uitgewisseld worden bij concrete interesse en via privé-bericht.

Dank voor je vriendelijke reactie @Steven_817
Verder via privé bericht

Plaats een reactie