Skimaatje gezocht Oostenrijk jan.'23 | 45-59

Hoihoi,
Ik heb nog niets geboekt, maar heb plannen om in januari richting Oostenrijk te gaan. Mijn vriend houdt van de zon en gaat liever niet mee, maar ik mis het skiën wel. Zelf ben ik redelijk gevorderd, de afgelopen jaren alleen niet meer geweest. Ik houd zeker van gezelligheid dus ook een goede mix van après-ski en ski. Liefst een niet roker voor het geval we een kamer delen of samen reizen.
Zin om iets te plannen?
Groetjes Yvonne (55)

Yvonne
Ik zat/zit met hetzelfde probleem. Heb nu een reis geboekt bij single reizen, vertrek 20 januari. Dit is de eerste keer dat ik met een groepsreis mee ga. Je bent niet verplicht om iedere dag met de groep mee te gaan. OP zich wel fijn daar ik soms ook wel de behoefte heb mn eigen ding te doen. Misschien ook iets voor jou??

A3

Hai A3?🤭
Heel leuk die singlereizen, heb ik veel gedaan, maar ik ben dus geen single. Het staat natuurlijk niet op mijn voorhoofd, maar wil naar vriend toe niet de verkeerde indruk wekken. Een groepsreis zonder stempel ‘single’ zou ook prima kunnen, ken jij die ook? Waar heb jij geboekt?
Gr Y

Hoi Yvonne. Singlereizen geeft in de beschrijvingen aan dat het reizen zijn voor singles alleenreizenden en alleengaanden. Zelf ben ik ook alleengaand. In de groep zitten 16 vrouwen (60 tot 73) en 6 mannen (67 tot 71) Natuurlijk zullen er in de groep mannen/vrouwen zijn die uit zijn op een relatie of wat dan ook, maar ik ga er vanuit dat er geen opdringerige figuren bij zitten. Het is voor mij ook de eerste keer. Bevalt het niet dan ga ik volgend jaar weer alleen.
Wil je meer weten stuur dan een PB.

Gr. A3

Hoi Yvonne,

Ik ben van plan om 2e week januari weer richting Fiss te gaan. Ik heb nog geen idee of er vrienden mee gaan maar kunnen altijd samen optrekken. Val alleen net iets buiten de opgegeven leeftijdscategorie (39)…

Groet,
Fabiola

*bericht bewerkt door Fabiola op 18 dec 2022 22:45

null

Gewoon je vriend meenemen, hier is ook zon 😉

Maar serieus, wat ik over single reizen gehoord heb is dat dergelijke organisaties zich vooral willen onderscheiden met een aanbod met eenpersoonskamers, iets waar je bij ‘normale’ reizen vaak aardig meer voor betaalt. Relatiebemiddeling is geen onderdeel van de reis, maar ik ben met je eens dat de naam op meerdere manieren te interpreteren is.

Hoi Yvonne,

Ik ben van plan om 2e week januari weer richting Fiss te gaan. Ik heb nog geen idee of er vrienden mee gaan maar kunnen altijd samen optrekken. Val alleen net iets buiten de opgegeven leeftijdscategorie (39)…

Groet,
Fabiola

Fabiola op 18 dec 2022 22:42

Hey Fabiola,
Leuk, ik ken Fiss nog niet en de leeftijden waren een indicatie, we kunnen altijd even contacten en kijken of er een klik is.
Gr Y

Hoi Yvonne,

Ik zoek ook nog een ski maatje in de week van. 16 januari. Ben gevorderde skiër met eigen ski’s.
Ben geen roker en 53 jaar. Waar wil je naar toe? Ik heb zelf iets gevonden in Pistendorf, een leuk appartement. Mag ook elders.
Lijkt het je leuk dan hoor ik het graag.

Gr Irma

Hoi Yvonne,

Ik zoek ook nog een ski maatje in de week van. 16 januari. Ben gevorderde skiër met eigen ski’s.
Ben geen roker en 53 jaar. Waar wil je naar toe? Ik heb zelf iets gevonden in Pistendorf, een leuk appartement. Mag ook elders.
Lijkt het je leuk dan hoor ik het graag.

Gr Irma

IrmaW op 19 dec 2022 07:20

Hey Irma,
Leuk dat je reageert, ik heb je een pb gestuurd.
Gr Yvonne

Plaats een reactie