Allround schoonmaakmedewerkers gezocht in Pitztal

Dit onderwerp gaat over de bestemming Pitztal

Voor het komende wintersportseizoen zijn we op zoek naar twee allround schoonmaakmedewerkers. De functie bevat o.a. de volgende werkzaamheden:

  • De chalets en appartementen klaarmaken voor gebruik (met behulp van schema’s en checklists): schoonmaken van de chalets en appartementen (inclusief het verzamelen en klaarmaken van bedden, beddengoed, stofzuigen, schoonmaken van badkamers en toiletten en aanvullen van benodigdheden);
  • Schoonmaken van de gemeenschappelijke ruimtes in het resort (bijv. wellnessruimte, restaurant, zwembad, personeelsruimte, gangen, trappen en toiletten), gevel en ramen schoonhouden;
  • Uitvoeren van facilitair en/of onderhoudswerk in en rondom het resort;
  • Sneeuwruimen;
  • Ondersteuning in de bistro tijdens drukke periodes (bediening en/of keuken) in vakantieperiodes.

Je zult werken in een luxe resort bestaande uit 13 chalets, 13 appartementen, wellnessfaciliteiten, een binnenbad, een bistro en een buitenterras met vijver. We zijn op zoek naar iemand die niet bang is om hard te werken en die graag dagelijkse resultaten van zijn/haar werk ziet. Je zult deel uitmaken van een team van professionals dat ambitieus en ondernemend is.

Uitleg van de functie is helder, maar deze echt ‘verkopen’ valt een beetje tegen, naar wat voor types zijn jullie op zoek?

Hi AFB79,

Bedankt voor je reactie! Hierbij de hele vacaturetekst, ik dacht 'm wat compacter te houden op dit forum:

Voor het komende winterseizoen zijn we op zoek naar een schoonmaakmedewerker. Je zult werken in een luxe resort bestaande uit 13 chalets, 13 appartementen, wellnessfaciliteiten, een binnenbad, een bistro en een buitenterras met vijver. We zijn op zoek naar iemand die niet bang is om hard te werken en die graag dagelijkse resultaten van zijn/haar werk ziet. Je zult deel uitmaken van een team van professionals dat ambitieus en ondernemend is. Je zult bijdragen aan het kwaliteitsniveau van de service naar de gasten. Daarnaast is het gezamenlijk verantwoordelijk om het resort schoon te houden. Dit is jouw kans om bij te dragen aan en deel uit te maken van een verfrissend vakantieconcept.

In deze functie rapporteer je voor het schoonmaakgedeelte aan het hoofd van de schoonmaak en voor de taken van de conciërge en/of bistro rapporteer je aan de eigenaar. Je maakt deel uit van een klein team. Je bent representatief, verantwoordelijk, kunt zelfstandig werken en bent niet bang om hard te werken. Als onderdeel van het team ben je gezamenlijk verantwoordelijk voor hoe alles loopt in het resort.

Je hebt ervaring in de schoonmaak;
Zorg voor orde en netheid in het resort en in en rondom de chalets en appartementen;
De chalets en appartementen klaarmaken voor gebruik (met behulp van schema’s en checklists): schoonmaken van de chalets en appartementen (inclusief het verzamelen en klaarmaken van bedden, beddengoed, stofzuigen, schoonmaken van badkamers en toiletten en aanvullen van benodigdheden);
Schoonmaken van de gemeenschappelijke ruimtes in het resort (bijv. wellnessruimte, restaurant, zwembad, personeelsruimte, gangen, trappen en toiletten), gevel en ramen schoonhouden;
Uitvoeren van facilitair en/of onderhoudswerk in en rondom het resort;
Eerste problemen met installaties kunnen oplossen, defecten in kamers en gebouwen opsporen en verhelpen (bijv. verlichting, elektrische deuren, enz.);
Sneeuwruimen;
Afval en vuil verzamelen en zorgen voor verwijdering ervan;
Onderhouden van apparatuur en schoonmaakattributen;
Ondersteuning bij het klaarmaken en verspreiden van ontbijtmanden tijdens drukke periodes;
Ondersteuning in de bistro tijdens drukke periodes (bediening en/of keuken) in vakantieperiodes;
Een technische achtergrond? Dat is een pré.

Hoewel iedereen zijn eigen persoonlijkheid heeft, delen onze teamleden dezelfde waarden:
Gastvrij en hartelijk;
Échte betrokkenheid;
Oprechte zorgzaamheid;
Proactief;
Flexibele mentaliteit;
Oog voor detail;
Vloeiend in het Engels en/of Duits (andere talen zijn ook welkom!).

Wat hebben wij te bieden
€1.750,- netto per maand, 40 uur / 5 dagen per week;
Bijdrage Appartement (huur, water, elektriciteit, verwarming en WiFi) € 300,- per maand (wordt afgetrokken van het netto bedrag)
Ziektekostenverzekering is geregeld zodra je begint met werken, pensioen wordt ook opgebouwd via het bruto salaris;
In Oostenrijk krijgen medewerkers ook een 13e maand en vakantiegeld (naar rato);
Fooi wordt verdeeld onder alle collega’s;
Tijdens werkdagen wordt lunch verzorgd. In het winterse hoogseizoen, wanneer de bistro open is, wordt ook diner verzorgd;
Werkkleding wordt verstrekt (t-shirts, jas en broek).

Periode
Periode 1: 17 oktober 2023 tot 10 april 2024
Periode 2: 11 december 2023 tot 23 april 2024

*bericht bewerkt door silvijn op 14 jun 2023 18:30

Plaats een reactie