Winterjob gezocht Oostenrijk/Zwitserland

Beste allen!

5 jaar geleden heb ik via dit forum een baan gevonden in Oostenrijk als allround hotelmedewerker. Dit is mij enorm goed bevallen vandaar dat ik het nog een keer probeer via deze site. Ik vind het heerlijk om werk te combineren met wintersport.

Ik ben voor aankomend winterseizoen op zoek naar een baan in Oostenrijk of eventueel Zwitserland.
Mijn voorkeur gaat uit naar dag horeca (restaurants, hotels, apresski/carrousels) met Nederlands sprekende eigenaren maar iets anders is absoluut geen probleem. Ik sta ook open voor ski verhuur/verkoop winkels al is mijn technische kant een stuk minder.

Ik ben deze week 32jaar geworden en al vanaf mijn 14de actief in de horeca. Op mijn 18de heb ik de middelbare hotelschool afgerond in Zwolle. Tot mijn 24ste heb ik voornamelijk in keukens gewerkt om vervolgens de overstap te maken naar de bediening waarvan de laatste 4jaren voornamelijk in leidinggevende functies op campings en vakantieparken in zowel België als Nederland.

Ik spreek vloeiend Nederlands en Engels en mijn Duits is goed.
Ik ben in het bezit van eigen vervoer.

Mocht er iemand iets weten of is er iemand al zoekende dan hoor ik het graag.
Laat een berichtje achter of stuur een pb en dan neem ik contact op.

Met vriendelijke groet,
Bas Steen

Hoi Bas,

Kijk even op Leisureworkers.com, daar staan een aantal leuke vacatures op voor in Oostenrijk.

Groet,
Silvijn

via werkeninoostenrijk.nl kun je heel veel vinden. Afgelopen week zijn de vacatures van de Cin Cin online gekomen.
De Goasstall hinterglemm zoekt ook mensen. goede verdiensten.

Als je zelfstandig een Dorfstadl kan runnen vanaf 15 u tot laat kun je het proberen in Dienten, Erwin van de Pizzeria heeft niemand deze winter. Ronde houten tent staat midden in het dorp, alle dagen werken in de middag beginnen, kost en inwoning, seizoenskaart. Zelf de muziek draaien en deapres skiërs aan de bar zien te houden ;)
Als het je wat lijkt stuur je mij maar pb

Dienten Die Alte schule

via werkeninoostenrijk.nl kun je heel veel vinden. Afgelopen week zijn de vacatures van de Cin Cin online gekomen.
De Goasstall hinterglemm zoekt ook mensen. goede verdiensten.

Daffie op 25 aug 2023 13:55

Yes ik sta al aangemeld op deze site. 1 september komen de meeste vacatures online heb ik gehoord.

Als je zelfstandig een Dorfstadl kan runnen vanaf 15 u tot laat kun je het proberen in Dienten, Erwin van de Pizzeria heeft niemand deze winter. Ronde houten tent staat midden in het dorp, alle dagen werken in de middag beginnen, kost en inwoning, seizoenskaart. Zelf de muziek draaien en deapres skiërs aan de bar zien te houden ;)
Als het je wat lijkt stuur je mij maar pb

Elly3 op 26 aug 2023 00:06

Pb gedaan!

Plaats een reactie